Nou de moderators kunnen mijn IP zien hoor:) zijn alst goed is 3 verschillende IP adressen waar ik opzit dus dat is 1 ding.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nou, wat een vertrouwen ineens.
Kan iemand niet even de kloonscanner aanzwendelen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:44 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Nou de moderators kunnen mijn IP zien hoor:) zijn alst goed is 3 verschillende IP adressen waar ik opzit dus dat is 1 ding.
en komop ik ga het niet uit mn duim zuigen dat ik alles kwijt ben & in mn auto heb geslapen.
Ik hou wel van een geintje maar dit zijn geen dingen om grapjes over te maken![]()
Thanks tot nu toe voor alle tips & advies
Modjes kunnen heul geen ipscan doen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Uit huis gezet, spullen weg. #2 is er dus al gedaan..
Helpt toch niets als de TS niet meer vanuit zijn eigen huis kan Fok!ken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kan iemand niet even de kloonscanner aanzwendelen?
Laat ik het anders formuleren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat het niet mag wil absoluut niet zeggen dat het niet als bewijs gebruikt mag worden. Door een derde onrechtmatig verkregen bewijs mag in beginsel gewoon worden gebruikt in een civiele (of straf-) zaak.
Denk je nou werkelijk dat we met z'n allen achterlijk zijn? Ga ergens anders lopen kloten...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Net alsof je dat niet zou kunnen omzeilenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij hebt het topic niet gelezem?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:02 schreef dimage het volgende:
1 . een verhuurder mag nooit zonder toestemming van een rechter en onder begeleiding van de poltiie een pand betreden die al verhuurd is aan iemand.
2. een verhuurder moet zorgdragen voor een goede, wel tegen betaling, opslag van de goederen aangetroffen in het pand van binnentreden
3. een verhuurder moet alle schade vergoeden opgelopen aan goederen van huurder tijdens de uitzetting.
resume, morgen aangifte doen bij justitie en een aangetekende brief + ontvangstbevestiging naar de verhuurder schrijven waarin jij hem/haar volledig verantwoordelijk stelt voor alle opgelopen schades.
Is het ook, maar ik heb het vluchtig doorgelezen en weet eigenlijk niet wat de politie kan doen. Het is echt een hele rare situatie. Ik zeg blijf het via justitie proberen. Dit is niet niks, en kan ook niet zomaar worden afgedaan als een geschilletje tussen 2 personen..quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef Ludootje het volgende:
Ik denk nog steeds dat het het slimste is om via de politie te spelen. Ok, het is een geschil tussen twee burgers maar huisvredebreuk/inbraak is nog steeds een strafbaar feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |