Klopt...in ieder geval had de boel al zodanig voorbereid kunnen zijn dat een kantoorgenoot het makkelijk kan overnemen......quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:19 schreef nachtdier3 het volgende:
Met alle respect, maar ik vind dit wel heel raar nu.
Een kortgeding moet zo snel mogelijk aangevraagd worden. Beter nog: die had al aangevraagd moeten zijn! Gelijk de eerste dag, of in ieder geval de eerste week.
heb je dus echt geen reet aan he,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef Pikachu21 het volgende:
dagvaarding gaat er uit
advocate gaat volgende week op vakantie dus de week daarop gaat ze nu n datum prikke voor n kort geding.
Kortom ik moet nog n week wachten![]()
![]()
![]()
Gepikt door de winkelier.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:20 schreef eigendeegcookie het volgende:
waar eigenlijk had je die koevoet ect. uit de OP vandaan gehaald , en waar is tie nu?
regio utrecht, huisje zou rond 900 euro zijn, hebben mishandelde vrouwen dit bedrag op zak? Hij heeft btw ook nog geen huisje gevonden, is alleen maar op zoekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Waar woont TS nu eigenlijk? En hoe kom je zo snel aan een nieuw huis? Zelfs mishandelde vrouwen die op straat komen te staan krijgen niet zo snel iets nieuws (misschien particuliere markt, maar dat is erg duur)
Zover ik kan lezen is deze knaap werk- en dakloos, dat maakt het vinden van een huis al helemaal niet makkelijk. Particuliere markt wil graag werkcontracten zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:27 schreef SolidasRock het volgende:
regio utrecht, huisje zou rond 900 euro zijn, hebben mishandelde vrouwen dit bedrag op zak? Hij heeft btw ook nog geen huisje gevonden, is alleen maar op zoek
Die maakte toch koekjes? geen wonder dat je je huis kwijt bent, als je denkt dat boontjes koekjes zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:18 schreef Pikachu21 het volgende:
blablabla
Ik ben het nu definitief zat! Dhr VERKADE! boontje komt om zn loontje!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:21 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die maakte toch koekjes? geen wonder dat je je huis kwijt bent, als je denkt dat boontjes koekjes zijn
Zoiets kun je toch gewoon aan je vrienden vertellen? Ik zou wel verwachten dat je dat doet als ik je vriend zou zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:22 schreef Pikachu21 het volgende:
ben hier klaar mee! en dan krijg ik een smsje van een vriend van ik lees dat je huis ontruimd is
'Ja dat klopt hoe weet jij dit dan?'
'Ik las het op fok! ben een van de eerste gebruikers'
Leuk! hier kan een slotje op dit topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |