ik heb het gevoel dat er weer een vliegtuig fout is gegaan ofzoquote:Op zondag 21 februari 2010 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe lang duren pakketjes tegenwoordig? Wacht nu al sinds de 5e, normaal kwam het altijd in 5-7 dagenZal wel met die vakantie te maken hebben.
dat is een mooie prijs, de verzendkosten zijn ook netjes. bedankt !quote:Op zondag 21 februari 2010 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier gekocht: http://www.kabelsenco.nl/shop/product_info.php?cPath=24_35_95&products_id=427
Leuk ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:52 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
hAhA al die merken zijn namaak... en gaan snel kapot
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:52 schreef montanl het volgende:
[..]
http://www.thefootballshirt.com/
dit is een goede site voor voetbal shirts met bedrukking
Volgens mij zijn ze nog origineel ook voor 10pond en met bedrukking wat meer
maar op het moment is de site niet online,,![]()
was altijd een tergend trage site, misschien dat ze daarom offline zijn
er zijn verschillende keren dingen besteld en altijd aangekomen
dus site even in de gaten houden wanneer deze weer online is
grtz
Hmmm, vreemde gang van zaken.... Ik weet niet of iemand anders al bij tradertrade.com wat besteld heeft en gekregen, zo niet ben ik bang dat je idd genaaid bentquote:Op zondag 21 februari 2010 21:39 schreef stef040 het volgende:
Heb schoenen en een shirtje besteld op tradertrade.com maar er staat bij '' my orders'' helemaal niks.
Als ik een mailtje wil sturen krijg ik een automatisch mailtje terug van hotmail dat mijn mail niet is aangekomen..
Ben ik nu dus officieel genaaid?
tradertrade01@hotmail.com is het mailadres hequote:Op zondag 21 februari 2010 21:39 schreef stef040 het volgende:
Heb schoenen en een shirtje besteld op tradertrade.com maar er staat bij '' my orders'' helemaal niks.
Als ik een mailtje wil sturen krijg ik een automatisch mailtje terug van hotmail dat mijn mail niet is aangekomen..
Ben ik nu dus officieel genaaid?
quote:Op zondag 21 februari 2010 09:37 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Kijk is op een van deze 6 pagina's voor een schalke 04 tenue
http://search.taobao.com/search?q=%C9%B3%B6%FB%BF%CB04&sort=price-asc&s=0#J_FilterTabBar
En voor HSV kan ik niks vinden op taobao
Volgende keer gewoon Google translate gebruiken...
Heeft iemand al een keer een tenue met eigen naam besteld via worldclassjersey.com ?
Ben benieuwd naar de kwaliteit van de naam.
Weet niet of Tradertrade oplichterij is, maar..quote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
tradertrade01@hotmail.com is het mailadres he
Jack heeft ook gewoon Gmail. Maar gmail is dan wel 10000000x beter dan Hotmail, dat klopt.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:44 schreef Vultures het volgende:
[..]
Weet niet of Tradertrade oplichterij is, maar..
Moet zeggen dat ik sites met een hotmail account altijd zal vermijden.
Alsof een prof. winkel niet even de moeite neemt om een fatsoenlijk mail-adres aan te vragen.
Uhm, voor de prijs dat ze dingen verkopen wel.quote:
Ging er ook om dat ik dit er niet bepaalde betrouwbaar uit vind zien ofzo.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:47 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Jack heeft ook gewoon Gmail. Maar gmail is dan wel 10000000x beter dan Hotmail, dat klopt.
10USD volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:41 schreef Zapper het volgende:
Wat zijn de verzendkosten bij worldclassjersey.com?
Oej en de merknamen gaan weer over het beeldscherm....zo houd het topic nooit stand..quote:Op zondag 21 februari 2010 18:38 schreef Drinky het volgende:
Dealextreme, mooie site, na 2 jaar eindelijk weer wat besteld, wat magneten voor een project en een SONie DS70P namaak microfoon, voor 3 euro boeit het me niet dat ie namaak is en iets slechtere kwaliteit heeft, scheelt 67 euro
Wel zwaar verslavende site, gister 2 uur gezocht naar prullaria wat ik naderhand toch niet nodig bleek te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |