Daar kan ik je antwoord op gevenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er meer mensen met een iPood van eBay? Zoja, hoe zetten jullie hem uit? Kan die van mij op 2 manieren uit zetten:
1) Playknop een paar seconden inhouden. Na een tijdje gaat hij uit
2) Knopje op de bovenkant naar rechts schuiven. Hij is meteen uit.
Ik weet niet welke manier normaal is. Of 1 van de 2 is stand-by mode? Dit aangezien hij altijd onthoud bij welk nummer (en tijdstip van het nummer) ik ben. Accu is ook met 2 uur leeg
Hier het zelfde probleem; dacht dat ik voor die 2 GB toch niet in de mist in kon gaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:28 schreef Kwork het volgende:
Gisteren een 2GB usb stick van eBay binnengekregen, is 'ie 256MB
En of die betrouwbaar is ; is denk ik in dit topic nu nummer 1 qua bestellingen van fok users ..( heb altijd mijn bestellingen netjes gekregen ; en zeer goede service ; verschijnde dingen al terug gehad ( geld)quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef TeleluvR het volgende:
Onze vriend Jack is wel te betrouwbaar, toch?
En de pasvorm?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef NextTVH het volgende:
J&J vestje binnen![]()
Kwaliteit is gewoon goed, tot nu toe nog geen draadjes ofz. gevonden![]()
Prijs was 22 dollar, vond ik een nette prijs hiervoor.![]()
Klik
[ [url=http://i45.tinypic.com/i1mm4x.jpg[/IMG
[IMG]http://i45.tinypic.com/2hgaam9.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Sorry foto's gemaakt met mobiel, kut kwaliteit![]()
Thanksquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Daar kan ik je antwoord op geven, aangezien ik dit zelf ( althans t vrouwtje hier) ook heb gemerkt..
komtiee ; Het inhouden van het rondje binnen in het scrollwheel is inderdaad de standby modus; hij onthoud waar en bij welk liedje hij is gebleven voor die uitgaat.
Het knopje boven in kun je idd ook gebruiken; dan zul je zien dat hij ook gelijk uitvalt ipv bij de standby modus ; 'Bye bye' te laten zien met het appel logo. ( althans zo is het bij de onze ; komt van Taobao)
Ik heb ook gemerkt dat wanneer je hem standby zet; de accu dan zeer snel leeg is; had hem in het begin eens een keer in de standby modus afgesloten en een uurtje later wou ik hem weer aan zetten; deed niks meer! dacht dat mogelijk dat hij kapot was.. maar nee accu gewoon leeg..
Dus ik kom tot de conlusie; Gewoon uitschakelen via het knopje boven aan; bespaard je accu en dan moet je zelf maar weer even je nummertje opzoeken.. kleine moeite!
PS. ook ik ben nog in afwachting van een Ipotje van Ebayis inmiddels verzonden!
[..]
Hier het zelfde probleem; dacht dat ik voor die 2 GB toch niet in de mist in kon gaan; met een testje bleek hij 512 mb te zijn.. en gaat me verder niet om de opslag hoor ; dan had ik idd beter hier in NL kunnen halen ; want qua prijs scheelt het niks ; Deze kocht ik voor een een kennis meer als cadeautje( Hello kitty usb haha:))
Zou niet weten wat ik zou moeten bestellen....quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:46 schreef veda het volgende:
Nieuw topic nieuwe taobao linkjes, kom op mensen
Die van mij op de 8e en ook nog niet binnen... maar het was toch een cadeautje die al te laat is dus die paar dagen kan ik nog wel wachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:12 schreef neilpad het volgende:
Meh mijn laptop sleeve is de 5e verzonden van DX. Heb hem nodig voordat ik op wintersport ga volgende week zaterdag.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:55 schreef Nicap_tm het volgende:
Zijn die DS spellen van Jack eigenlijk origineel?
Is Jack een Chinees??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:55 schreef Nicap_tm het volgende:
Zijn die DS spellen van Jack eigenlijk origineel?
Hoezo zou iemand nou te betrouwbaar zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef TeleluvR het volgende:
Onze vriend Jack is wel te betrouwbaar, toch?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Chinese Webshops topic #68 Chinese New Year deel 002 flexoo Chinese Webshops topic #68 Chinese Lunar New Year }:| flexoo Chinese Webshops topic #67 Waar we zelf met Taobao handelen Unreal88 Chinese Webshops topic #66 waar ze vakantie hebben 12/22-02 flexoo Chinese Webshops topic #65 - Waar Jack niet meer reageert Unreal88 Chinese Webshops topic #63 - Waar schoenen 1 kilo wegen monkeybrain Chinese Webshops topic #62 -FP is down door de Hacker Friend Unreal88 Chinese Webshops topic #62 - Taobao nu ook in het Vlaams! Twizu |
Jep, Hoelang trouwens ook!quote:
En ik krijg nog 2 dingen die de 3e shipped zijn, dus als het allemaal een beetje gelijk verloopt dan kunnen jullie nog minimaal 3 dagen wachten, want net zaten ze ook niet bij de postquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:04 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die van mij op de 8e en ook nog niet binnen... maar het was toch een cadeautje die al te laat is dus die paar dagen kan ik nog wel wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |