quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je zusje beter krijgen dan?
Een metselaar is beneden onze standquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je zusje beter krijgen dan?
Die vibo heeft ze nog steeds.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Dus die dildo is snel vervangen door een gròte spermabal van die 16-jarige Maaskantenaar?
Ga voor de stukadoor met eigen volkswagen golf!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef guapo het volgende:
[..]
Een metselaar is beneden onze stand
dumpass.quote:
Z'n baan hoort er niet toe te doen.. maar zoals je hem verder beschrijft.. hmm bedenkelijk figuur idd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef guapo het volgende:
[..]
Een metselaar is beneden onze stand
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef SuperwormJim het volgende:
pics van je zusje met zwangerschapstest in d'r kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:23 schreef DuTank het volgende:
Je zusje heeft blijkbaar een dusdanig voorkomen dat ze dit soort kampvolk aantrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS zijn zus(je) en haar vriend (rechts)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Te legendarisch om niet nog een keer te quoten..quote:
Wel van de zwangerschapstest?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef guapo het volgende:
Nee ik ga echt geen foto's van haar kut plaatsen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef o.us het volgende:
pics van je zusje
Ja zeker bedenkelijk een matje en 16 zijn? Lekker kortzichtig weerquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Z'n baan hoort er niet toe te doen.. maar zoals je hem verder beschrijft.. hmm bedenkelijk figuur idd.
een matje is al vrij bedenkelijk ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:42 schreef mister_manager het volgende:
[..]
Ja zeker bedenkelijk een matje en 16 zijn? Lekker kortzichtig weer
Dat zeg je ook alleen maar omdat de vriend van dat zusje een matje heeft. Altijd elkaar beschermen, die matjesmaten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
onterechte klacht, tienermoeders zijn goed voor de economie.
op welke manier precies?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
onterechte klacht, tienermoeders zijn goed voor de economie.
Inderdaad. Meisjes van 15 moeten nog met de barbie spelen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef guapo het volgende:
Heibel in de keet!
Mijn vader vondt vanmiddag een zwangerschapstest in huis. Aangezien er maar één dame in huis woont kan het dus maar van één persoon zijn: mijn zusje.![]()
Mijn zusje is 15 en loopt alweer een aantal weken met haar nieuwe vriend. Blijkbaar hebben ze het zo leuk samen dat ze in bed zijn belandt. Dit met als resultaat dat ze zwanger dacht te zijn.![]()
Gelukkig is dit niet het geval want ze zei dat de test negatief uit is gevallen. Nadat ze dit aan mijn vader vertelde werd de stemming al weer iets beter.![]()
Ik snap mijn zusje ook niet wat ze met die gozer aan moet. Die jongen is 16 en heeft een matje en leert voor metselaar. Dan ben je toch een verrekte mongol of niet dan?![]()
Ik zal morgen als het weekend is mijn matties eens ff polsen of hier iets aan te doen is.![]()
Klacht: Meisjes van 15 moeten niet zwanger worden!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo werkt het niet hequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |