Heb ik een meeting gemist?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:06 schreef SeaOfLove het volgende:
richting huis met milou van een fok-meet in utrecht
was een cul-meet, high-tea gedaan en daarna nog een drankje in de stairwayquote:
Als ze maar van de hagelslag afblijft...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was een cul-meet, high-tea gedaan en daarna nog een drankje in de stairwayecht onwijs leuk gehad, ook milou heeft zich prima vermaakt, wat een heerlijk makkelijk grietje is ze toch
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ze maar van de hagelslag afblijft...
Waar ergens?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:30 schreef just me het volgende:
En ik heb in de kou naar voetballen staan te kijken, nu op de bank met warme choco!
Wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik net verteld tegen degene waar we meereden. Ze is zo heel erg ondeugend niet meer btw.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:28 schreef Bravebart het volgende:
Hoe kan hij me nou niet kennen als je mn username niet hebt genoemd buiten beschouwing gelaten hebt
Same.quote:
Oh je was 'niet' vergetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, tegenovergestelde smartass!
We zijn bij VELO geweest om een wedstrijd van Concordia te bekijken. De wind was echt vreselijk koud!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Waar ergens?
Zelf voetballen is nog kouder
Ok!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
nee, jíj was 'niet' vergeten.
Van m'n huisgenoot, en je mag ook gewoon dat ienke weglaten hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die van N. was?
oeps ik heb je hier laatst ook bij je naam genoemdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:37 schreef warrel het volgende:
[..]
Van m'n huisgenoot, en je mag ook gewoon dat ienke weglaten hoor
Vanwaar het probleem met je voornaam ineensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:37 schreef warrel het volgende:
[..]
Van m'n huisgenoot, en je mag ook gewoon dat ienke weglaten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |