abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78584448
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:39 schreef Chinless het volgende:
http://kruislandlive.nl/

Vrijdag as 80's / 90's Party
quote:
So Far So Good is een zeer ervaren formatie, die overal het publiek in extase weet te brengen. So Far So Good heeft inmiddels met veel succes de voorprogramma's verzorgd van onder andere Golden Earring, De Kast, De Dijk enz. Tijdens deze shows wisten zij het publiek dermate te boeien dat de waardering voor hen minimaal net zo groot was als voor het hoofdprogramma. So Far So Good: een goed geöliede machine met een perfecte licht- en geluidsinstallatie die op elk feest het dak eraf speelt!
Bovenstaande ben ik het helemaal mee eens, echt een goed coverbandje, heb ze meermaals op KPJ feesten gezien, en dat vond ik altijd beter dan wat er als hoofdact kwam.
pi_78609641
http://www.bndestem.nl/verkiezingen2010/stemwijzer/

Er is nu ook een stemwijzer voor West-Brabant.
Wel een vreemde en dubbelzinnige vraagstelling met vragen die elkaar niet uitsluiten.

Yeah, right.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 1 maart 2010 @ 21:14:36 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78609760
Ik heb het idee dat het bij mij dit keer meer klopt dan de vorige keer (bij de landelijke verkiezingen)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_78610018
Juist bij landelijke verkiezingen klopt het altijd redelijk goed bij mijn eigen politieke voorkeur (VVD/D66).
Maar heel veel dossiers die nu spelen volgens deze stemwijzer zeggen mij niet zoveel.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_78610553
De stemwijzer van BN de Stem slaat totaal nergens op CDA kwam bij mij als beste keuze naar voren terwijl die bij stemwijzer.nl ergens onderaan stond.. waar het hoort . VVD gaat het 'm hier worden.
  maandag 1 maart 2010 @ 21:30:50 #256
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78610850
Ik kwam uit op "Nieuwe Democraten" ofzo
pi_78610908
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik kwam uit op "Nieuwe Democraten" ofzo
Die stonden met 1 overeenkomst minder op de tweede plek
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 22:11:55 #258
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_78613484
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/verkiezingen2010/stemwijzer/

Er is nu ook een stemwijzer voor West-Brabant.
Wel een vreemde en dubbelzinnige vraagstelling met vragen die elkaar niet uitsluiten.

Yeah, right.

Ik kreeg :

Kieswijzer voor de gemeente Bergen op Zoom
Uw persoonlijke score: (hoe groter de balk, hoe meer raakvlak met de partij)

Lijst Linssen

VVD Bergen op Zoom Halsteren Lepelstraat

GBWP

D66

GroenLinks

VONK

ChristenUnie

B S D

Nog geen idee wie er achter de GBWP , VONK en BSD zitten.
pi_78614028
VONK is die nieuwe politieke partij met krakertjes van de oude VIPS. BSD is de partij van die gast met z'n praatpaal op zaterdag op het Zuivelplein. GBWP is een soort van partij die de dorpen die tot de gemeente Bergen op Zoom behoren, vertegenwoordigen.
  maandag 1 maart 2010 @ 22:21:08 #260
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78614092
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Die stonden met 1 overeenkomst minder op de tweede plek
Hehe
pi_78622936
Weet nog steeds niet wat het wordt bij mij....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_78627478
Ik heb m'n stemkaart al weg geflikkerd, stemmen doe ik wel als het landelijk is binnenkort.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 maart 2010 @ 11:41:32 #263
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_78629251
quote:
Aanleg nieuw stuk zuidelijke A4 dichtbij

DEN HAAG - Minister Camiel Eurlings (Verkeer) heeft samen met zijn collega Tineke Huizinga (VROM) zijn handtekening gezet onder het ontwerp-tracébesluit van de snelweg A4 om de Brabantse plaats Steenbergen. Hierdoor kan de procedure van de aanleg van dit deel van de A4 worden ingezet, meldde Rijkswaterstaat dinsdag.

Op andere delen van het tracé is de procedure al afgerond. Met het nieuwe besluit van de minister komt de aanleg van de A4 tussen Dinteloord (A29) en Bergen op Zoom (A4) ''nu echt dichterbij'', aldus een woordvoerder van Rijkswaterstaat.

''We gaan een gat in de A4 tussen Dinteloord en Bergen op Zoom vullen'', schetst Eurlings. ''Hiermee ontstaat een nieuwe snelle corridor voor het verkeer tussen Rotterdam en Antwerpen, een essentiële economische verbinding.''

Werkzaamheden

Nog dit jaar zullen de eerste werkzaamheden beginnen op de delen van de A4 waar de procedure al is afgerond. Dit zijn de delen bij Klutsdorp en Dinteloord. Het deel ten westen van de kern Steenbergen wordt pas aangepakt als alle inspraakprocedures zijn afgerond.

Binnenkort zal het ontwerptracébesluit ter inzage worden gelegd, later dit jaar volgt dan het daadwerkelijke besluit. Naar verwachting eind 2013 zal de A4 tussen Dinteloord en Bergen op Zoom open gaan voor verkeer.
http://www.nu.nl/binnenla(...)jke-a4-dichtbij.html

dat werd tijd.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_78629865
quote:
Daar zijn ze toch al 20 jaar mee bezig ofzo?
pi_78630146
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef Cylvia het volgende:
Uit Steenbergen
mede steenbergenaar
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:35:00 #266
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78633803
quote:
Vooral dat zinnetje ''nu echt dichterbij'' doet het hem
pi_78649182
quote:
Nu bij Delft nog.
pi_78660445
Westelijk om Steenbergen heen dus, dan ben ik vanaf Nieuw-Vossemeer zo op de snelweg.
Life is Music
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 maart 2010 @ 22:39:44 #269
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_78660524
wat ligt er nou eigenlijk ten oosten van Steenbergen? Behalve dat daar al een weg ligt die breed genoeg is voor een snelweg?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_78660544
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef Fredo55 het volgende:
Westelijk om Steenbergen heen dus, dan ben ik vanaf Nieuw-Vossemeer zo op de snelweg.
[ afbeelding ]
Die kaart klopt niet.
pi_78660598
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef Tokus het volgende:
wat ligt er nou eigenlijk ten oosten van Steenbergen? Behalve dat daar al een weg ligt die breed genoeg is voor een snelweg?
Welberg?
pi_78660849
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef teknomist het volgende:

[..]

Welberg?
Daar ligt Welberg inderdaad.
Life is Music
pi_78660878
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef teknomist het volgende:

[..]

Die kaart klopt niet.
Wat klopt daar dan niet aan?
Life is Music
pi_78661003
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Wat klopt daar dan niet aan?
- Bergse Plaat
- A4 bij Halsteren is inmiddels wel aangelegd.

pi_78661029
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Daar ligt Welberg inderdaad.
En Kruisland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')