Eerst half uur is gratis hèquote:Op zondag 28 februari 2010 19:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Bedoel ook meer qua het idee dat het een enorme verzameling (merk)winkels is, waartussen je gewoon heerlijk relaxt kunt lopen of eten en drinken en waar je dus gerust de reisafstand voor af wilt leggen.
Als ik me bijvoorbeeld bedenk hoeveel mensen speciaal voor Rosada hier naartoe zullen rijden (onder invloed van die vloedgolf aan reclame ervoor op Q-Music), dan kan ik alleen maar medelijden met ze hebben omdat er na 1 rondje van 20 minuten niks meer te beleven valt en je zo'n veels te dure parkeerkaart mag halen.
Is dat echt maar ¤2,-? Dat valt nog wel mee inderdaad. 'k Wist niet hoeveel, alleen dat 't betaald wasquote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eerst half uur is gratis hèEn daarnaast, als je wel langer blijft, dan valt ¤2,- wel mee t.o.v. één uur parkeren in de stad.
En ja, dat idee is wel hetzelfde
Jaquote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Is dat echt maar ¤2,-? Dat valt nog wel mee inderdaad. 'k Wist niet hoeveel, alleen dat 't betaald was. Maar áls ik er heen ga, ga ik dan ook gewoon met de fiets
.
Eén bier.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaDus je kan beter even naar Rosada gaan en dan met de bus naar de stad
![]()
Ik vind de mensen die de auto bij de Stok zetten een beetje zieligOke, dat is gratis parkeren, maar was is nu ¤2,-?
Of een klein frietje met mayonaise.quote:
Is dat zo? Waar?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef Cylvia het volgende:
Alo! Nieuwe aanwinst hier![]()
Mag ik ook in het lijstje?
En die ijoor-auto zie ik ook wel eens rijden
Ik kom daar niet zo heel vaak, maar het kan welquote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef Cylvia het volgende:
ik heb al ge-pmt![]()
En ik zie die auto volgens mij wel eens bij de flip morris op de snelweg kan dat?
of ergens daar in de buurt op de randweg?
Whehehe, ex-werknemers van de boerenbond?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:40 schreef Fredo55 het volgende:
Steenbergen op de FP Oude lijken gevonden op bouwterrein
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef Cylvia het volgende:
Alo! Nieuwe aanwinst hier![]()
Mag ik ook in het lijstje?
En die ijoor-auto zie ik ook wel eens rijden
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaDus je kan beter even naar Rosada gaan en dan met de bus naar de stad
![]()
Ik vind de mensen die de auto bij de Stok zetten een beetje zieligOke, dat is gratis parkeren, maar was is nu ¤2,-?
quote:
die foto heb ik nog wel ergens op m'n harddisk hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef Cylvia het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nog van vroegah...
toen met dat BoZ topic van een aantal jaar terug geloof ik, had iemand eens een foto gemaakt van een hoogwerker die bij de gevangenenpoort een zieke uit een appartementje haalde omdat ze niet langs het trappenhuis kon omdat dat te smal was....
*adem halen*
en toen reed ik net voorbij en stond ik op de foto!!!
Dat waren nog eens tijden...
Uiteraard wordt die foto hier zodadelijk geplaatst...quote:Op maandag 1 maart 2010 10:46 schreef Tokus het volgende:
[..]
die foto heb ik nog wel ergens op m'n harddisk hoor
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Uiteraard wordt die foto hier zodadelijk geplaatst...
Ohja, dat weet ik ook nog wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef Cylvia het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nog van vroegah...
toen met dat BoZ topic van een aantal jaar terug geloof ik, had iemand eens een foto gemaakt van een hoogwerker die bij de gevangenenpoort een zieke uit een appartementje haalde omdat ze niet langs het trappenhuis kon omdat dat te smal was....
*adem halen*
en toen reed ik net voorbij en stond ik op de foto!!!
Dat waren nog eens tijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |