Dit gaat niet over mijn vriendin?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef Drinky het volgende:
TS anders sterf je even met je vriendinproblemen
Opgelost.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef Drinky het volgende:
TS anders sterf je even met je exvriendinproblemen
Ex danquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit gaat niet over mijn vriendin?![]()
![]()
Deze zag ik niet aankomenquote:
Doodsverwensing, staat een ban op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef Drinky het volgende:
TS anders sterf je even met je ex-vriendinproblemen
Ik toon gewoon mijn medeleven aan een eckte straatratquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Deze zag ik niet aankomen
En die jongen heeft het al zo moeilijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:56 schreef Kingside het volgende:
Flikker nou eens op met je kuttopics.
Ik vind het echt heel leuk dat je je ex probeert te dissen en dat dat steeds backfired.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zeg zo tegen mij ex-vriendin: "Het word toch niks meer, ik zie je bijna nooit."
Ik heb heul geen topics over ranzige gewoontes van een hoer geopend!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:58 schreef Dartanion het volgende:
Is dit niet die flikker die steeds om relatie advies vroeg in de KLB?
En ook nog topics plaatste waarin hij klaagde over ranzige gewoontes van die hoer?
Maar het is alweer uit dus met je 12jarige neukertje pijpertje vriendin?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb heul geen topics over ranzige gewoontes van een hoer geopend!
Hij is geen troll en zelfs zn chimi bestaat echt ik heb bewijzen gezien maar wat dan wel van toepassing is ... tja dat mag je er zelf van makenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel leuk dat je je ex probeert te dissen en dat dat steeds backfired.
Maar ik ben toch wel benieuwd naar het waarom; ben je een troll, ben je dom, ben je masochist of snap je dingen gewoon niet?
Ts en zn smatje zijn nog steeds vredig bij elkaarquote:
Dat is een nee!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar het is alweer uit dus met je 12jarige neukertje pijpertje vriendin?
Je mag niet ui iemand zijn FOBO posten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:09 schreef Acinonyx het volgende:
TS is zelf nog een vmbo'ertje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je mag niet ui iemand zijn FOBO posten.
BAN!!!
Kijk de url.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit uit je FOBO heb gehaald en niet gewoon van een andere fokker gekregen heb, hoewel het toevallig ook in je FOBO stond ?
quote:
Jij kan ook de link in je quote verandert hebben voor je hem posttequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb hem gequoteerd. Toen je hem nog niet ge-edit had.
Zo, zo. Je geeft je eigen fout dus toe. Je mag niks posten uit mijn fobo!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij kan ook de link in je quote verandert hebben voor je hem postte
Is dat echt zo ? Hoeveel bans kan remsjo wel niet aanvragen danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zo, zo. Je geeft je eigen fout dus toe. Je mag niks posten uit mijn fobo!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zo, zo. Je geeft je eigen fout dus toe. Je mag niks posten uit mijn fobo!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is dat echt zo ? Hoeveel bans kan remsjo wel niet aanvragen dan!!
Dat zullen de mods wel uitzoeken denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je probeert me gewoon zwart te maken eh![]()
![]()
[..]
Remsjo_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |