Je bent in de war met de SGP.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:14 schreef bascross het volgende:
Met die chick van het CDA moet je eerst trouwen voor je er overheen mag.
Wat zegt hij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:14 schreef superworm het volgende:
vd Vlies op Ned 1! Spreekt opnieuw ware woorden.
Als vd Vlies het al een lijdensweg noemt dan moet het wel heel ernstig zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:14 schreef superworm het volgende:
Dolf vd Vlies op Ned 1! Spreekt opnieuw ware woorden.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef MilaNL het volgende:
Ja hallo. Ik de hele tijd dit stomme debat kijken in afwachting van KRO Kindertijd, vervalt het
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef MilaNL het volgende:
Ja hallo. Ik de hele tijd dit stomme debat kijken in afwachting van KRO Kindertijd, vervalt het
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:14 schreef superworm het volgende:
Ze zijn allemaal hypocriet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Al die Christenen zijn hetzelfde.
Ik heb niets tegen Christenen, maar wel tegen Christenen in de regering.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Al die Christenen zijn hetzelfde.
Dat hij in september bij een vorige crisis al had gezegd dat het potverdomme afgelopen moest zijn met dat interne gerommel, en dat dat niet afgelopen is blijkbaar, en dat-ie dat stupide vindt.quote:
Irritant idd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:14 schreef Green1 het volgende:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
Dolfquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:14 schreef superworm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |