Wat een bullshitquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:47 schreef enkie het volgende:
Dus ik maakte graag gebruik van het knopje “reageer”. Het viel mij gelijk op dat de kop van het Forum anders was dan het artikel zelf n.l. Forum: “Dreigbrief Culemborg ingetrokken”. Ik begon mijn reactie dat ik als Marokkaan de woede en de uitlatingen begrijp etc. etc. Tot mijn grote verbazing was deze reactie niet geplaatst, Ik heb het netjes en nog een paar keer geprobeerd als “andere Marokkaan” zonder resultaat. Later kwam ik op het idee om het te proberen als Nederlander die graag van het tuig af wil met een oproep aan iedereen om op de PVV te stemmen. En ja hoor, deze werd wel geplaatst.
ja maar die kleine groepjes zijn bij elkaar ook 1 grote groepquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef Harde_Kip het volgende:
Het is een kleine groep die het voor de meerderheid verpest
Ja maar het is maar 1 kleine groep hahaha. Het is net als de formule 1. Het is een 1 groep die rond trekt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja maar die kleine groepjes zijn bij elkaar ook 1 grote groep
dat testen we uiteraard zelf ff...quote:Ik als nederlander met marokkaanse root snap de verontwaardiging ook wel.
mijn familie en vrienden zijn goed geintegreerd en met ons vele anderen van onze gemeenschap.
wij keuren dit gedrag ook af maar hooguit 10% van de marokkaanse gemeenschap behoort tot dit smerige tuig en toch word er tot een genocide opgeroepen of deportatie jegens de andere 90%.
mogen aub ook alle tokkies en voetbalholligans meteen op de boot?
Mvg,
Ahmed
Dat wil ik ook wel eens weten ja, zo niet dit aankaarten bij de media. Lekker een relletje creëren en die waardeloze rotkrant aanklagen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:24 schreef fungis het volgende:
[..]
dat testen we uiteraard zelf ff...
kijken of die geplaatst word
sinds 16.47 zijn er geen reacties meer bijgekomen...5 uur stoppen ze met berichten toelaten?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens weten ja, zo niet dit aankaarten bij de media. Lekker een relletje creëren en die waardeloze rotkrant aanklagen!
Ik denk dat ze om 5 uur stoppen met modereren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:50 schreef fungis het volgende:
[..]
sinds 16.47 zijn er geen reacties meer bijgekomen...5 uur stoppen ze met berichten toelaten?
en de vraag is dan ook nog of het beleid is van de telegraaf of dan er een neo-nazi als moderator rondloopt zonder dat de telegraaf dat weet
waarom gebruik jij zo vaak die nazikrant dan als bron?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef Meki het volgende:
Wat verwacht je van een nazikrant die in de tweede wereldoorlog de joden hadden verklikt bij de nazi's?
helaas wordt hier niemand gediscrimineerdquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef enkie het volgende:
.... Uiteindelijk moesten deze Marokkaanse ouders voor de rechter verschijnen voor het gebruik van geweld. De inbrekertjes gingen op vrije voeten. Met de mededeling dan hadden jullie maar de politie moeten bellen…, ...
Idd. dat hoor je echt te vaak.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef woid het volgende:
[..]
helaas wordt hier niemand gediscrimineerd
Hehe wat zeg je daar tegen Meki?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:11 schreef fungis het volgende:
[..]
waarom gebruik jij zo vaak die nazikrant dan als bron?
Ik denk dat het echt wel meer dan 10% isquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:24 schreef fungis het volgende:
[..]
dat testen we uiteraard zelf ff...
kijken of die geplaatst word
Maarja het is en blijft een kutkrantquote:DE TELEGRAAF FOUT?
De Telegraaf is in de beeldvorming over de Tweede Wereldoorlog het symbool geworden van de ‘foute’ krant die de Duitse bezetter in alles diende en steunde.
Dat beeld is alleen juist voor het laatste halve oorlogsjaar, vanaf oktober 1944, als de krant in handen komt van de SS-er Hakkie Holdert. Maar voor het grootste deel van de oorlog geldt dat De Telegraaf een middenpositie innam – zich vooral op de vlakte hield.
Op de ochtend van de Duitse inval is de krant niet verschenen. Op 16 mei 1940, als de kranten opdracht krijgen om te vermelden dat zij verschijnen zonder voorafgaande censuur, wijkt De Telegraaf af van die zinsnede en vermeldt in plaats daarvan:
'"De Telegraaf" verschijnt met ingang van heden onder contrôle van de Duitse militaire bevelhebber in Nederland.'
Dat stelt Willy Janke van de Presse-Abteilung niet op prijs, de volgende dag bevat De Telegraaf alsnog de mededeling dat er van censuur geen sprake is, maar wel van ‘een volkomen loyale houding der verantwoordelijke uitgevers en redacteuren.’
Hoofdredacteur Goedemans draagt zijn mensen aanvankelijk op de krant ‘zo normaal mogelijk te houden’. De Telegraaf doet vanaf dat moment aan overdadige bronvermelding. Om de verplichte kopij te onderscheiden van de eigen berichtgeving vermeldt de redactie nauwgezet de herkomst van alle artikelen.
Dat begint al bij de koppen boven de officiële communiqué’s die voortaan de voorpagina domineren en vaak worden ingeleid met zinsneden als ‘Duitsch opperbevel meldt’ of ‘Duitsch legerbericht’.
In de eigen reportages klinkt vanuit alle hoeken en gaten steeds dezelfde mantra: ‘Aan het werk!’. Vrijwel dagelijks roept de krant haar lezers op niet bij de pakken neer te zitten maar de handen uit de mouwen te steken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |