maar je duits gaat duidelijk met sprongen vooruitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
duitsmeisje niet online vandaag.... met zware kopfschmerzen naar bed gegaan
jaja ich lerne viel deutsch von deutschmadchen (meer van google translate en mijnwoordenboek.nl)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar je duits gaat duidelijk met sprongen vooruit
je bedoelt tjap tjoy??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's toevallig, ik had chopchoy in de wok
interglot.comquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaja ich lerne viel deutsch von deutschmadchen (meer van google translate en mijnwoordenboek.nl)
dankquote:
Van de week nog een mail gehadquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geil ding dat je bent
oh tijn, hoe is het eigenlijk nou met die dame waar je toen mee gesext had? heb je weer wat meer gehoord na die mail ene paar weken terug?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:02 schreef sararaats het volgende:
ik ben een beetje verdrietig vandaag. zie signature
Ik heb een leven maar of dat sociaal isquote:Op zondag 21 februari 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
iedereen hier last van een sociaal leven?? zo rustig
De limburgse hardrockband volgens Urbanusquote:Op zondag 21 februari 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ik ben ook weer boven water
ow en heideroosjes![]()
nog leuke avond gehad???quote:Op zondag 21 februari 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ik ben ook weer boven water
ow en heideroosjes![]()
hey tijnquote:
whehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |