Vetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:12 schreef Gitaarmat het volgende:
We kunnen met de band binnenkort via de bassist in een gekraakt pand in Groningen misschien gaan repeteren. Maar dan zullen we eerst alles met matrassen moeten isoleren. Het kost verder niks alleen we moeten dus oefenversterkers en een drumstel hebben.
Ik betwijfel of je met matrassen veel goed zou kunnen isolerenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:12 schreef Gitaarmat het volgende:
We kunnen met de band binnenkort via de bassist in een gekraakt pand in Groningen misschien gaan repeteren. Maar dan zullen we eerst alles met matrassen moeten isoleren. Het kost verder niks alleen we moeten dus oefenversterkers en een drumstel hebben.
Spuit 11quote:
Gelredome (XS)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Wow, waar komen die. Zou wel geniaal zijn.
vorig jaar op wintersport in het zonnetje kon ik gewoon in me shirtje snowboarden en op terras zittenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur in de zon waar ik zat was iets van 15 graden
Dat ga je hier niet krijgen hoor hier is het kouder
In je shirt buiten een biertje drinken in
de middag
Oversturing?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Wel kut trouwens in zo'n oefenruimte gister. Hoe we de tweede microfoon ook neer zetten hij is niet te gebruiken voor de drummer... een of andere manier ook direct weer oversturing.
Ja relax is datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef genakt het volgende:
[..]
vorig jaar op wintersport in het zonnetje kon ik gewoon in me shirtje snowboarden en op terras zitten
Overspraak?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oversturing?
Feedback bedoel je ?
Zorgen dat de monitor er niet in blaast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |