Jawel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef LeNick het volgende:
Heb je voor ca. ¤200 beetje leuk akoestisch gitaartje?
Ik heb een Ibanez V205 Semi akoestische. Was ook 200 euro en een hele mooi volle klankquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef LeNick het volgende:
Heb je voor ca. ¤200 beetje leuk akoestisch gitaartje?
Ja ik hoorde het van mijn broer zonet, die was ook niet helemaal op tijd naar bed gegaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:46 schreef Daantke het volgende:
Zoooooooooooooooo goedemorgen wakker nederland
Voor de mensen die het alleen maanden in de krant kunnen lezen: ze zijn eruit hoor, in Duh Haag!
GIng half drie slapen en werd om 8 uur uit mezelf weer wakkerwat is dezeee
Daarna ging hij slapen en om half 4 begon het hele circus juistquote:Het is nu half 4 in de nacht. Nog langer wachten? Moet over een paar uur al weer programma maken.
born again Christians ...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:24 schreef Witchfynder het volgende:
Echte koffieliefhebbers noemen hun band Megadeth.
IEEEEEH MEISJES!quote:
verdomme, nogeen keer stemmen dit jaar... wat aan apen ook daar in den haag...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:46 schreef Daantke het volgende:
Zoooooooooooooooo goedemorgen wakker nederland
Voor de mensen die het alleen maanden in de krant kunnen lezen: ze zijn eruit hoor, in Duh Haag!
GIng half drie slapen en werd om 8 uur uit mezelf weer wakkerwat is dezeee
I detect FAIL!quote:
Meisjes, de reden dat ik gitaar ben gaan spelen. Om indruk te maken met van die homoliedjes als wonderwallquote:
Aan je post te zien gebruik je ze zelf nogquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
born again Christians ...
Dave heeft ze echt verlorendrugs are bad 'm kay
in het begin is dat leuk jah daarna lopen ze alleen maar te zeikenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:03 schreef Ibanuff het volgende:
[..]
Meisjes, de reden dat ik gitaar ben gaan spelen. Om indruk te maken met van die homoliedjes als wonderwall
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:03 schreef Ibanuff het volgende:
[..]
Meisjes, de reden dat ik gitaar ben gaan spelen. Om indruk te maken met van die homoliedjes als wonderwall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |