*nutteloos weetje* Jennifer Love Hewitt versierde die van haar met diamanten. Voor de leuk. */nutteloos weetje*quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:14 schreef Rottdog het volgende:
Hoor net op Qmusic al iets over het kleuren van je vagina
Tis bedoeld voor de vrouw die niet wil dat het daar verouderdquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:15 schreef innepin het volgende:
[..]
*nutteloos weetje* Jennifer Love Hewitt versierde die van haar met diamanten. Voor de leuk. */nutteloos weetje*
het gaat... het is middag...quote:
Maar dan kleur je dus je punani teneinde er jonger uit te zien?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:14 schreef Rottdog het volgende:
Hoor net op Qmusic al iets over het kleuren van je vagina
Yep, lekker roze.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar dan kleur je dus je punani teneinde er jonger uit te zien?
Ah, dat geeft dan weer een hele andere betekenis aan Babyrozequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Yep, lekker roze.
Je hebt het in 4 verschillende tints.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah, dat geeft dan weer een hele andere betekenis aan Babyroze
ja, die kan eigenlijk niet hèquote:
Wanneer niet?quote:
Da's waarquote:
ow dat is zo irritant... daar had ik ook heel veel last van toen ik zwanger was.quote:
sport-bhquote:
Ik vond het wel verfrissend eigenlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik wilde hier nog wel komen binnenvallen dat er bijna geen leuke kinderencyclopedie in de stad te vinden is en we hem nu maar bij bol.com hebben besteld, met magische pen.![]()
En even naar de prenatal om wat te ruilen... ik kom met nog meer weer thuis... nieuw jasje, nieuwe pyjama en nieuw shirt voor Lennon gescoord.
Ow en het was heel druk in de stad... heel veel politie en ME ivm de wedstrijd van Twente tegen Werder Bremen vanavond.
Maar dit is allemaal niet zo interessant...
ik doe meequote:
Nee, geen Mol helaasquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef Basboussa het volgende:
Maar strakkies schaatsen kijken...Is er trouwens Wie is de Mol? vanavond, of gaat dat allemaal niet door vanwege de Spelen?
euh, dat klinkt niet helemaal jofel Freecell, hoezo voel je je niet goed? Pas goed op jezelf hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef freecell het volgende:
[..]
ik doe meeMèt dubbel Z
En voor de rest gaat het hier goed en voel ik me kut
Maar verven? Ik bedoel: VERVEN?
Wordt dat ding dan donkerder als je ouder wordt?
Zouden er ook mensen zijn die hun haar daar zwart verven omdat ze grijs worden?
oh jumquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
grijs craquelé waarschijnlijk, buuf
Oh, vervelend...quote:
letterlijk valt wel mee gezien de omstandighedenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Fannie het volgende:
grijs craquelé.....ieks
![]()
freecell, "En voor de rest gaat het hier goed en voel ik me kut"....
is dat letterlijk of figuurlijk?![]()
(grapje hoor, doe je kallem an?
)
het is ook de tijd ervoor hè. 4 dagen na de bevalling nu? Wees maar een beetje lief voor jezelf, morgen of overmorgen voel je je alweer veel stabieler.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:59 schreef freecell het volgende:
[..]
letterlijk valt wel mee gezien de omstandigheden![]()
Het is niet heel dramatisch hoor, meer hormonaal denk ik
En nu brengt TARA onze hummel naar bed en dat doen we altijd samen en dat kan nu niet, want baby met mama-honger. En daar word ik al weer sip van(niet van de mama-honger)
Ja! aan jou moest ik denken vanmorgen! Ze hebben zo'n ontzettend leuk donkergrijs meisjesshirt bij de Hemaquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
hullooooooo
ik heb mijzelf weer vrolijk gekocht
zwemspullies voor elindepelin, zwemspullies voor mij en verf voor mn draagdoek
preciesquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is ook de tijd ervoor hè. 4 dagen na de bevalling nu? Wees maar een beetje lief voor jezelf, morgen of overmorgen voel je je alweer veel stabieler.
NEEEEEquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Toen ik vanmiddag op de wc zat zag ik daar (ja daar) een witte haar!
oi.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Spuuglokje het volgende:
oh ja, dat is wel veel in een keer ja, zo op dag 5.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef freecell het volgende:
[..]
precies
En vandaag was onze kraamverzorgster er voor het laatst (morgen een ander) en Leander is wat ziek en wil opgetild en dat kan ik niet en er zijn nog drie van mijn broers niet wezen kijken hier en vandaag 2x behoorlijk slecht nieuws gehoord.
Zoiets
Dat bij stuwing en vandaag een om-de-twee-uur-huilen-en-drinken-baby is
Maar ja, één is nog uit te trekken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Als ik nou een blondine was, dan had ie er niet zo uitgesprongen als nu.
Dacht je? Ik probeerde het maar het deed zoveel pijn dat ik het niet kon.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar ja, één is nog uit te trekken.![]()
ik moet echt heel erg de neiging onderdrukken om niet even te gaan inspecteren bij mijzelf![]()
![]()
volgens mij heeft elin die alquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! aan jou moest ik denken vanmorgen! Ze hebben zo'n ontzettend leuk donkergrijs meisjesshirt bij de Hemamet een uil voorop. Echt haske leuk, en 5 euro!!
En een jurk roze met rode strepen en stipmouwen voor 9, al vond ik dat meer iets voor Amélie (ze hadden als kleinste maat 86, leek me te groot huup) Nou ja, echt leuke dingen wel. Voor wènâg.
Maar die grijze-met-uil had Elin written all over. Zal ik kopen en sturen voor je?
Zal ik een nieuw stukje voor je knopen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja! nou ja, had ik het in ieder geval goed ingeschat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens mij heeft elin die alik zal morgen eens een foto maken.
antracietkleur + die uil en nog wat andere kleurtjes?
Ja, nou ja, liever even (hele erge) pijn dan euh nou je weet wel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dacht je? Ik probeerde het maar het deed zoveel pijn dat ik het niet kon.
ja, nou inderdaad! Ik ben best voor drukke combi's maar dit is overdreven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
de meisjeskleren zijn te hyper op t moment, veel te veel fluorkleuren en idiote patroontjes
ja, om jonger te lijken. Weer iets waar ik nog nooit over nagedacht had. De kleur van one's privatesquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef Memmel het volgende:
hoe ist hier? Ik las iets over gekleurde flamoezen?
Da's alleen voor Spuuglokje. Die moet van haar grijze haar af.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef Memmel het volgende:
hoe ist hier? Ik las iets over gekleurde flamoezen?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Precies wat ik tegen mijn moeder zei gisteren!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
de meisjeskleren zijn te hyper op t moment, veel te veel fluorkleuren en idiote patroontjes
Het pakketje is afgeleverdquote:
Echt, géén idee. Maar ik voel me de afgelopen dagen toch al het provinciaaltje van de week, dus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:48 schreef Memmel het volgende:
maar ik vraag me idd af, hoe donker wordt zoiets en vooral...waarom?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ff googelen op granny beaver en je weet genoeg
Dat jurkje met die bloemenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb mezelf maar verwend met een bestelling van 2 jurkjes en een tankini![]()
En een tankini voor bep
kiek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh , leuk TF!
ik heb nog nooit een grijze haar op mn harses of ergens anders ontdekt, gelukkig. maar blondjes worden toch ook minder snel grijs?
Jahoor, pak maar uut!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het pakketje is afgeleverdOp de zaak
En nu staat het daar te staan want manlief was het vergeten mee te brengen
Mag het al uitgepakt of pas op de verjaardag?
gaan we morgen doen dan, ik gok dat ik dan ook wel weer lust heb om foto`s te maken *sick*quote:
ik kon niet goed kiezen tussen dit zwembroekje of dat blauwe zwempakje met pijpjes en de bandana..maar uiteindelijkheeft de cassiereclown (makeupsgewijs) de knoop doorgehaktquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:
TF leuke jurkjes!
KDdat zwembroekje wil ik ook nog halen voor Amélie voor deze zomer
Spuugje toch
Buufvolgens mij weet ik welke je bedoelt en heb ik daar idd mee in mn handen gestaan haha.
En idd ik vind een hoop dingen te hysterisch. Maar nou heb ik sowieso wel een truttige smaak volgens mn moeder en zusje
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik kon niet goed kiezen tussen dit zwembroekje of dat blauwe zwempakje met pijpjes en de bandana..maar uiteindelijkheeft de cassiereclown (makeupsgewijs) de knoop doorgehakt
eeennn probleem opgelostquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef Estrys het volgende:
Seb kan nog steeds in de zwembroek maatje 68/74 van de Hema.
Wat heb je dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
gaan we morgen doen dan, ik gok dat ik dan ook wel weer lust heb om foto`s te maken *sick*
en dat is MET zwempamper. Maar hij heeft wel een heel slank kontje hoorquote:
Hier staat voetbal op, zowel beneden als boven. Beneden is het Ajax en boven Twente...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef Webkim het volgende:
Ik kom even binnenwalsen tussen het nesteldranggebeuren door:
Tipperdietip:
Keuringsdienst van Waarde vanavond om 20:25 uur over babyprutjes klik!
*Wappert er weer vandoor met een pak schoonmaakdoekjes.*
ik heb dit hoedje voor de zomer, me likequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb voor elin 80/86 kan ze iig nu aan met zwempamper en in de zomer zonderen r zonnehoedje is 68/74 terwijl ze een groot hoofd heeft
Heeft ie van zijn moederquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Seb heeft toch een petit aars? althans dies toch aan de lichte kant? en als amelie zo door blijft groeiendan kan ze van t zomer zeker wel in maatje 80 toch?
Wat een lief hoedjequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb dit hoedje voor de zomer, me like
[ afbeelding ]
En Estrys oooh, dat moet lukken dan!
ghehehe, speklapjequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Seb heeft toch een petit aars? althans dies toch aan de lichte kant? en als amelie zo door blijft groeiendan kan ze van t zomer zeker wel in maatje 80 toch?
Ik denk het haast wel, die van zeeman vallen dan weer veel kleiner.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind deze broekjes iig erg klein uitvallen, maar die jongensshorts vallen natuulijk een stuk ruimer dan zo'n klein frutselbroekie?
Lennon heeft volgens mij een beetje dezelfde bouw als Seb... Ik heb op de WII Fit Plus een babyMII voor hem gemaakt en gewogen, hij woog nog geen 9,5 kilo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heeft ie van zijn moederIk geloof niet dat ie al boven de tien kilo weegt.
oh maar voor jochies, zo'n stoere zwarte bandanaquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat een lief hoedjeDat is dan wel jammer met jongetjes, die kun je niet leuke zomerhoedjes kopen. Al heb ik wel een hele gave pet voor hem gekregen.
Ow heb ik nog niet gezien? BIj de Hema? Morgen eens kijken daar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh maar voor jochies, zo'n stoere zwarte bandana
Ow die vind ik zelf niet zo leuk voor jongens...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef Estrys het volgende:
Ze hebben best leuke hoedjes voor jongens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die van kid kid zijn ook
Weet jij hoe COOL mijn Seb is met zo'n hoedje op????quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die vind ik zelf niet zo leuk voor jongens...maar dat is een tik van mij denk ik.
@Huupzwembad met leuk peuterbad is ook belangrijk
Dus B. gaat in tight zwembroek!!
ik vermoed dat B. de eerste dag heel koppig bij de mobile home blijft zittenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die vind ik zelf niet zo leuk voor jongens...maar dat is een tik van mij denk ik.
@Huupzwembad met leuk peuterbad is ook belangrijk
Dus B. gaat in tight zwembroek!!
Heeft Seb al zo'n hoedje dan? Dan wil ik het wel eens zien op de meetquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Weet jij hoe COOL mijn Seb is met zo'n hoedje op????![]()
verschilt per regio. ik vind het geen porum die dingenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef Estrys het volgende:
Liever een strakke zwembroek dan zo'n achterlijke badmuts in ItaliëOf moet dat ook in Frankrijk?
een andere heeft ie van de zomer gehad, een donkerblauwe hier beetje verdekt achter een gieter maar oke.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft Seb al zo'n hoedje dan? Dan wil ik het wel eens zien op de meet
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ghihi B met badmuts en ballenknijper.
en dan een roze zwembanden een rubberduckie
Goed begin van de vakantiequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vermoed dat B. de eerste dag heel koppig bij de mobile home blijft zitten![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:28 schreef Estrys het volgende:
Ik doe niet alles voor de looksStelletje ontaarde mode moeders dat jullie daar zijn
Daar heb je ook andere oplossingen voor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:32 schreef Estrys het volgende:
Het is ook bedoeld om de ZON tegen te houden Diaan, niet om op de catwalk te lopen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
en mn doek zit nu in de masjien en volgens mij wordt ie precies zoals ikdawil
Look:quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb je ook andere oplossingen voor.![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ziet er ook niet echt geweldig uit trouwens.
Waah, hebben we zomaar ineens gemeet!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zo. Ik ben er klaar voor. Val maar om.
Doe ik ook, maar dan van de honger.
Kan ik me iets bij voorstellen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:41 schreef Estrys het volgende:
Ik heb het voorstel gedaan om voor Seb en papa dezelfde broek te kopen. Vonden ze allebei volgens mij geen strak plan
Snel even wat gaan eten !!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ghihi taalvirtuoos!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |