Ik heb eerste rij in Carré gezeten in oktober, die zelfde dag gingen de kaartjes voor vandaag in de verkoop maar bewust niet gedaan omdat het Carré niet zou kunnen overtreffen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog om kaartjes te kopen. Maar ik vond het nieuwe album niet zo extreem leuk, zijn 'oudere' waren leuker. En tja, dan ga ik niet naar een concert wat in principe voor YES! is. :p
Pauze hierquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog om kaartjes te kopen. Maar ik vond het nieuwe album niet zo extreem leuk, zijn 'oudere' waren leuker. En tja, dan ga ik niet naar een concert wat in principe voor YES! is. :p
Ik heb voor beide shows de fan pre-sale gekregen. Maar uit eindelijk niet gedaan. Hoe was Carré?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb eerste rij in Carré gezeten in oktober, die zelfde dag gingen de kaartjes voor vandaag in de verkoop maar bewust niet gedaan omdat het Carré niet zou kunnen overtreffen.En het in principe dezelfde show was.
Live is ie idd goed! Op Spotify staat een album met alle live versies. Echt heerlijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Pauze hier
Ook oud werk en vooral verbazing over wat hij kan... Geniaal!
Geluid is prima in Vak B
Perfect!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb voor beide shows de fan pre-sale gekregen. Maar uit eindelijk niet gedaan. Hoe was Carré?
[..]
Live is ie idd goed! Op Spotify staat een album met alle live versies. Echt heerlijk!
Hoe was de rest van de show?
Geweldig! Akoestisch, klein, muisstil, zuiver. Heel speciaal, met veel interactie. Focus op Yes! natuurlijk. Ben benieuwd naar de setlist van gisteren en in hoeverre deze hetzelfde was.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb voor beide shows de fan pre-sale gekregen. Maar uit eindelijk niet gedaan. Hoe was Carré?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Microfoon van de Note3 valt me nog best mee, al je meerekent dat het een telefoon is![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:20 schreef MaGNeT het volgende:
Voor de liefhebbers van beeld en geluid wat opnamen van m'n phone achter een spoiler gezet:Vooral van I'm Yours zocht ik beelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Microfoon van de Note3 valt me nog best mee, al je meerekent dat het een telefoon isGaaf! Prima beelden ook, not bad!
Zet ze es op YT.![]()
Heb alleen maar YT kanalen met inkomsten dus daar ga ik geen risico met © materiaal lopenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Vooral van I'm Yours zocht ik beelden.Gaaf! Prima beelden ook, not bad!
Zet ze es op YT.
Ah, dan ga ik ze even downloaden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb alleen maar YT kanalen met inkomsten dus daar ga ik geen risico met © materiaal lopen
Je kan ze overigens wel makkelijk downloaden (rechts klik en dan "save as" of "save link as").
Mocht je ze zelf op YT willen zetten: be my guest
Bij I'm yours ging het focussen niet helemaal soepel en ging iedereen staan waar ik ff wat beeld miste
In de pauze/na de show had ie nog een duet gedaan met Simon Keizer.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:44 schreef MaGNeT het volgende:
Jason en Rainy Jane helemaal gemist donderdag....
Geen opname van zeker?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
In de pauze/na de show had ie nog een duet gedaan met Simon Keizer.
Ja, dat stukje opera was zo onwerkelijk dat het even duurde voor ik doorhad dat hij het zelf zongquote:Op maandag 9 februari 2015 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik vond het in Ziggo echt belachelijk goed.
En ineens was Toca er ook
Vooral dat hij ineens opera ging zingen tijdens Mr. Curiosity, wauw
Ik dacht ook dat hij het als grapje deed en playbackte en dat er een operazangeres uit de coulissen zou komenquote:Op maandag 9 februari 2015 17:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dat stukje opera was zo onwerkelijk dat het even duurde voor ik doorhad dat hij het zelf zong
Optreden maar ook geluid was erg goed. Ook Rainy Jane is een fijne combi
Slecht filmpje maar ja, die was er als verrassing!quote:
Eens, zijn oudere albums vond ik ook mooier.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef Moody het volgende:
Je hoorde 10 jaar geleden al dat hij stadions zou kunnen uitverkopen, lucky voor hem is dat nu het gevalMaar vinden jullie de Mraz van nu niet een pussy vergeleken met de energieke Mraz van 13-14 jaar geleden?
Vond destijds Waiting for My Rocket to Come een aardig album en imo nog steeds zijn beste album. Vanaf Mr A-Z werd het al een flink stuk stuk zoeter en vlakker. De Mraz van nu is meer een slome priester. Wel een slome priester met een dijk van een stem
Album in mijn geval. Al vind ik Did You Get My Message en Mr Curiosity nog wel goed. I'm Yours ook prima, maar dan houdt het wel op.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Eens, zijn oudere albums vond ik ook mooier.
Ik ben nog steeds altijd groot fan van Life is Wonderful.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Album in mijn geval. Al vind ik Did You Get My Message en Mr Curiosity nog wel goed. I'm Yours ook prima, maar dan houdt het wel op.
Ja vond ik ook!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:34 schreef MaGNeT het volgende:
Dit is de beste opname van Mr Curiosity denk ik:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |