Vond het zelf wel leuk om te zien het contrast met de show van gisteren, dit waren grote gebaren, groots opgezet. Echt werken, gisteren was meer de Jason de oude hippie die moppies speelt.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:13 schreef -Menn0- het volgende:
Weer 2,5 uur! Wat een held!
Kost misschien wat centen om 2 avonden te gaan maar was elke cent meer dan waard!
Ja inderdaad! Ik ben blij dat ik beide dagen gegaan ben!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vond het zelf wel leuk om te zien het contrast met de show van gisteren, dit waren grote gebaren, groots opgezet. Echt werken, gisteren was meer de Jason de oude hippie die moppies speelt.
En het was wel korter dan gisteren, 21:00 beginnen 23:00 klaar.
Dat wel en dan voornamelijk achteraan op de vloer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef staticdata het volgende:
Lees op de recensie op nu.nl dat het publiek weer lekker aan het praten was? Snap dat niet, als je naar een concert gaat, dat je niet je mond kan houden.
Het enige tegenvallende vond ik de lange tijd die het opbouwen nog duurde tussen de support act en de Mraz show, plus uiteraard de afwezigheid van Toka. (Toca?quote:
Die man heeft een ander concert gezien dan ik, óf is er met een andere verwachting heen gegaan, da's duidelijk. Dat gekrijs en oorverdovend applaus aan het eind, voor de toegift, en daarna nog eens. Het hield haast niet op, het enthousiasme. Kennelijk waren er toch héél veel mensen die het wel tof vondenquote:
Ik moet zeggen dat ik zelf de Melkweg avond ook een stuk sterker vond.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Die man heeft een ander concert gezien dan ik, óf is er met een andere verwachting heen gegaan, da's duidelijk. Dat gekrijs en oorverdovend applaus aan het eind, voor de toegift, en daarna nog eens. Het hield haast niet op, het enthousiasme. Kennelijk waren er toch héél veel mensen die het wel tof vonden
Ja maar als je verwacht had dat hij zijn eerste albums ging spelen had je (niet jij, maar hij) dan toch totaal misplaatste en onterechte verwachtingen? Als de tour rondom het laatste album is, dan ga je dat album niet overslaan, maar juist die accentueren, lijkt me logisch. Dat je daarnaast nog wat oudere hitjes speelt oke, dat deed ie dus ook. Dus ik vind die verwachting dan niet terecht, zeg maar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelf de Melkweg avond ook een stuk sterker vond.
En daarnaast, snap ik zijn redenatie wel. Alles voor de afgelopen twee albums was goed tot zeer goed. Laatste twee platen zijn met name gevuld met wat muurbloempjes. Als je alleen die twee cd's kent dan heb je best een hele leuke avond gehad denk. Als je verwacht had dat hij zijn eerste albums ging spelen kwam je bedrogen uit.
Nee klopt, maar da's een keuze hoe je je recensie schrijft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je verwacht had dat hij zijn eerste albums ging spelen had je (niet jij, maar hij) dan toch totaal misplaatste en onterechte verwachtingen? Als de tour rondom het laatste album is, dan ga je dat album niet overslaan, maar juist die accentueren, lijkt me logisch. Dat je daarnaast nog wat oudere hitjes speelt oke, dat deed ie dus ook. Dus ik vind die verwachting dan niet terecht, zeg maar.
True, maar hij schrijft hem alsof er geen ene ruk aan was. Unfair, vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee klopt, maar da's een keuze hoe je je recensie schrijft.
Ik heb idd geen vergelijkingsmateriaal, ik heb hem alléén gisteravond live meegemaakt. En mijn favoriete nummers zijn The Remedy, You and I Both, Life is Wonderful en Geek in the Pink. Daar heeft ie weinig van gespeeld, maar toch heb ik een wereldavond gehad, omdat ik idd al verwacht had dat het uiteraard om zijn meest recente album zou gaan.quote:Persoonlijk vond ik Melkweg beter dan Ziggo, en vond ik tig jaar geleden Paradiso weer tig keer beter dan afgelopen twee concerten. Doet verder niets af aan zijn live performance. Die stond gewoon en gezien de respons van het overgrote deel van het publiek prima.
Ik vind zijn laatste album ook helemaal niks. Was ook echt fan van Jason Mraz in 2007 ofzo. Maar toen nooit de tijd gehad om hem live te zien. Gister was het moment er dan eindelijk. En helaas: 90% was zo zoetzappig als de pest. Lichtpuntje was Butterfly. Geweldig gedaan!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:29 schreef Zocalo het volgende:
Als ik de setlist zie ben ik ook blij dat ik niet gegaan ben. Het laatste album ligt me niet, waar het eerdere materiaal veel meer mijn ding was. Maar zoals hierboven gezegd, dat valt te verwachten als het de tour van LOVE betreft.
Ik vind dat serieus bespottelijk. ZELFS als een artiest op dat moment een saai liedje speelt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:36 schreef Cee het volgende:
Met name door het vee om me heen die dat soort momenten gebruikten om even volop de dag door te nemen. Maar da's iets dat ik bij welk concert dan ook tegenkom de laatste jaren.
blij dat ik niet gegaan ben dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelf de Melkweg avond ook een stuk sterker vond.
En daarnaast, snap ik zijn redenatie wel. Alles voor de afgelopen twee albums was goed tot zeer goed. Laatste twee platen zijn met name gevuld met wat muurbloempjes. Als je alleen die twee cd's kent dan heb je best een hele leuke avond gehad denk. Als je verwacht had dat hij zijn eerste albums ging spelen kwam je bedrogen uit.
Ik twijfelde nog om kaartjes te kopen. Maar ik vond het nieuwe album niet zo extreem leuk, zijn 'oudere' waren leuker. En tja, dan ga ik niet naar een concert wat in principe voor YES! is. :pquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:42 schreef MaGNeT het volgende:
Vanavond om 20u zit ik in Ziggo Dome, vak B
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |