Gaat 17000 man in die tent hè, die heb je niet zomaar volquote:Op donderdag 19 april 2012 21:27 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Nog steeds staanplaatsen voor Ziggo Dome te krijgen. Lijkt erop dat Jason toch niet zo aanslaat hier in Nederland. Denk dat Ahoy toch beter was geweest...
Dus wel, het concert is sinds 3 dagen uitverkocht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gaat 17000 man in die tent hè, die heb je niet zomaar vol
Ja maar kostte wel wat tijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dus wel, het concert is sinds 3 dagen uitverkocht.
Melkweg kaartjes binnen?!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Hotel is geboekt. Kaartjes zijn zo goed als binnen.
Melkweg, Ziggo, Dusseldorf, Brussel, Londen! Here i come.
Ziggo, Dusseldorf, Brussel, Londen zijn binnen.quote:
Als je de volgende concerthallen kunt uitverkopen zoals Jason Mraz heeft gedaan, kun je makkelijk Ziggo Dome uitverkopen:quote:
Dacht al, weer een presale gemist?!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ziggo, Dusseldorf, Brussel, Londen zijn binnen.
Melkweg heb ik op zeer korte termijn.
Heb je wel gelijk in maar toch heb ik niet het gevoel dat hij heel groot is in Nederland. Heel veel mensen kennen zijn naam niet, als je dan een liedje of 2 zingt krijg je wel een "ow ja hij".quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je de volgende concerthallen kunt uitverkopen zoals Jason Mraz heeft gedaan, kun je makkelijk Ziggo Dome uitverkopen:
- Madison Square Garden
- Hollywood Bowl
- Red Rocks
- Greek Theatre
- Sydney Opera House
- Royal Albert Hall
Jason Mraz is momenteel een absolute wereldster, dus we moeten hem met andere ogen gaan beschouwen. Niet als de Jason Mraz die 5 jaar geleden nog in de Paradiso en Rotown stond.
Ik vind 8 van de 12 nummers op Love Is A Four Letter Word ook matig, maar het bijzondere aan Jason Mraz is dat zijn beste nummers nooit op zijn albums staan en hij ze juist wel vaak live speelt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn Jason-liefde is volgens mij overtwijfel hard of ik wel zin heb in ziggodome, Maastricht-Amsterdam. Meh. En ook zn nieuwe materiaal is voor mij maar meh.
Ik ken tquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind 8 van de 12 nummers op Love Is A Four Letter Word ook matig, maar het bijzondere aan Jason Mraz is dat zijn beste nummers nooit op zijn albums staan en hij ze juist wel vaak live speelt.
Luister naar de volgende liedjes en als je het nog steeds niets vindt, dan zul je zijn muziek wel nooit waarderen.
When We Die (Nash & Stills achtig)
Sea Captain
Rescue (nieuwe uitvoering)
Rescue (oude uitvoering)
Don't Change (bonus track studio-uitvoering)
Oke, meer kans voor mij om probleemloos kaarten te kunnen bemachtigen dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ken tik was bij zn eerste Nederlandse concert in paradiso en nog veel meer, maar kijk helemaal niet zo uit naar ziggodome enzo
twijfel ook of ik melkweg wel zal doen en dan evt ziggodome skippen. Weet t nog niet. paar jaar terug zou ik mega er naar uit kijken, nu totaal niet
hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oke, meer kans voor mij om probleemloos kaarten te kunnen bemachtigen dan.
Kun je een backstage pass voor me regelen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga sowieso naar de Ziggodome, maar aangezien ik huisfotograaf van de Melkweg ben ga ik ook daar maar even kijken
Hehe, nee (kan wel, maar gaat niet gebeuren)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kun je een backstage pass voor me regelen?
Je kan het wel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nee (kan wel, maar gaat niet gebeuren)
Jup dag van te voren, klein concert in de rabozaal.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |