quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. dan zou ik een middenvelder kopen..
quote:Hoi! Ik hoop dat je een goede week hebt gehad?
Wesley ten Hoopen: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Passen. Hij ontwikkelt dit echter niet optimaal met de huidige training. Denk daar maar eens over na...
Wesley ten Hoopen: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels zwak.
Ik heb Enrique Haarman tijdens de wedstrijd gevolgd, en ik zou zeggen dat hij goed kan worden in Passen.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Jobias Eijsvogel de potentie heeft om goed te worden in Vleugelspel.
Dat is het wel zo'n beetje. Tot de volgende keer.
Zo en meteen in de basis komende zondag wegens blessureleed.quote:Lambert Toscani
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
Zo gaat t wel goed komen met mn jeugd.quote:Goedendag!
Clemens Bikkel: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
Quincy van Strien: Hij is nu misschien nog niet echt imponerend, maar overall beschouwd heeft hij voldoende capaciteiten om te leren.
Barry Wilhelmus: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.
Goed nieuws over Dré van der Weijde, hij reageert goed op de Verdedigen-training en is nu matig.
Clarence Briët blijft zich ontwikkelen, zijn Verdedigen-vaardigheid is nu redelijk. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Barry Wilhelmus de potentie heeft om zwak te worden in Scoren.
Het is altijd prettig even bij te praten, maar ik moet nu weg. De mazzel!
quote:Ghiţă Sas (255349719)
18 jaar en 94 dagen, volgende verjaardag: 16-03-2010
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 03-02-2010)
Total Skill Index (TSI): 7 640
Loon: 1 380 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Nelu Cretu
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitstekend naar formidabel.
Rrezor Halilaj
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van uitstekend naar formidabel.
Ik heb WEEEEKENNDDquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Misschien moet ik maar eens aan het werk dan
ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz ontkent jaloers te zijn
ik ontken het nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je onkent niet, of ben je niet jaloers?
Zo'n vermoeden had ik alquote:
ongeloveloos nog welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al
Ik zit echt kansloos flauw te zijn vandaag joh...ongeloveloos
Jazeker! M'n collega's hebben dikke pech dat we maar met heel weinig zijn vandaag, kan ik vanmiddag geen vrij nemenquote:
De meesten hadden zich dus al voorbereid op jouw flauwe bui door vrij te nemenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jazeker! M'n collega's hebben dikke pech dat we maar met heel weinig zijn vandaag, kan ik vanmiddag geen vrij nemen
Lekker hequote:Carlos Coates Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van redelijk naar goed.
Thiago do Pagode Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van redelijk naar goed.
Ik geef ze geen ongelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De meesten hadden zich dus al voorbereid op jouw flauwe bui door vrij te nemen
Pagode, das toch dat ding in de Efteling?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:04 schreef FritsFluitketel het volgende:
Niets vervelender als HT down als je je TU wil bekijken.. maaaaar we zijn online!
[..]
Lekker he
Vorige week al een poppertje, vermoedde dattie hoog zat, zet hem op de vleugel en hij stijgt. Nu precies hetzelfde met do Pagode
Maargoed, denk dat ik Pagode maar even iets langer laat trainen, z'n conditie omhoog werken en verkopen. Kan hem ook meteen verkopen en voor dat geld een 17 jarige kopen (deze is ruim 18)..
Daar denken we nog even over..
Vet! Is er gewoon een attractie naar m'n speler vernoemd!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Pagode, das toch dat ding in de Efteling?
[ afbeelding ]
Je speler is een attractiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Vet! Is er gewoon een attractie naar m'n speler vernoemd!
HT weer down..
Nou, een attractie wil ik het niet noemen... Hoewel mensen hier er wel geld voor over hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
even als jouw ongeloveloze flauwe buien?
zuchtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou, een attractie wil ik het niet noemen... Hoewel mensen hier er wel geld voor over hebben
om me ermee te laten stoppen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |