Dat zou ik erg jammer vinden, maar als jij dat liever wilt, dan moet je dat gewoon doen. Niemand hier die je kan dwingen in de forumkeuze die jij maakt.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
duidelijk dat we dus weter dat we dus verder kunnen gaan op t forum wat we niet noemen mogen want daar was t wel actief.
Precies, zitten bijna op 400 topics maar een keer een droge periode en het kan geen goed meer doenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou ik erg jammer vinden, maar als jij dat liever wilt, dan moet je dat gewoon doen. Niemand hier die je kan dwingen in de forumkeuze die jij maakt.
Wel vreemd dat je dat besluit na een dagje geen posts. Alsof dat nooit eerder is gebeurd
Lol, dat na een dag posten!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
duidelijk dat we dus weter dat we dus verder kunnen gaan op t forum wat we niet noemen mogen want daar was t wel actief.
Ik post tegenwoordig ook op dat andere forum, maar ik heb zeker niet het idee dat het daar actiever is dan hier...quote:Op zondag 21 februari 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
Klinkt inderdaad prima. Alles goed daar?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:29 schreef ScudRaket het volgende:
Alweer 6-0, gaat wel lekker, maar als ik nu ook eens de belangrijke wedstrijden zou winnen...
Als je mij spot met zap de neger moet je zuipen....quote:Op zondag 21 februari 2010 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad prima. Alles goed daar?
Als dat het ergste is...quote:Op zondag 21 februari 2010 21:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je mij spot met zap de neger moet je zuipen....
Nee, erg flex hier! Kater van gisteren, vanavond weer aan de rum....
3x geprobeerd me te zakkenrollen, 1x geslaagd, vrienden overvallen, beroofd, gerold etc...quote:
Oeh, nee inderdaad....je zou gewoon bijna de straat niet meer op gaanquote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
3x geprobeerd me te zakkenrollen, 1x geslaagd, vrienden overvallen, beroofd, gerold etc...
Quito is geen veilige stad.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
3x geprobeerd me te zakkenrollen, 1x geslaagd, vrienden overvallen, beroofd, gerold etc...
Quito is geen veilige stad.
quote:Maxim van Nie (277977505)
17 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 07-06-2010
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 21-02-2010 (8/41), )
Total Skill Index (TSI): 1 050
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
PsicoTSI Terminus Edition 1.0.21
Defending [Form=High]=7.97
Defending [Form=Average]=8.02
Defending [Form=Low]=8.05
This player is close to skill up or his secondary skills and/or form have a very high sublevel
Jezus, ik koop goed (PM) skilltrades voor +- die prijs.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, en Daniël Basten is na een bidwarretje tussen skilltraders er vanmiddag voor 171k uit gegaan. Niet slecht voor een redelijk Verdedigen zonder noemenswaardige bijstats
Ja, maar geen opstellingservaring. (Mits je natuurlijk wel maar 3 IMs hebt opgesteld).quote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef MrMoon het volgende:
krijg je bij 253 trouwens training? Het is namelijk niet een standaard opstelling..
Hoogste TV is 500.000 en de TSI van mijn speler is nog hogerquote:Patriek Taekema [playerid=277933560]
17 years and 1 days, Next birthday: 12-06-2010
Born in: Nederland
In passable form, weak stamina.
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Owner: Raging Bulls United (since 21-02-2010 (8/41), )
Total Skill Index (TSI): 3 750
Wage: 2 610 ¤/week 41 760 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Keeper: solid
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: poor
Scoring: disastrous Set pieces: poor
Deadline: 24-02-2010 13:22
(2 days 13hr 27min)
Asking price: 0 ¤
oke.. thnx ik ga het gewoon tijdens het seizoen gebruiken danquote:Op zondag 21 februari 2010 23:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, maar geen opstellingservaring. (Mits je natuurlijk wel maar 3 IMs hebt opgesteld).
Ik train er altijd mee in het tussenseizoen.
Alsof t om 1 dag gaat.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou ik erg jammer vinden, maar als jij dat liever wilt, dan moet je dat gewoon doen. Niemand hier die je kan dwingen in de forumkeuze die jij maakt.
Wel vreemd dat je dat besluit na een dagje geen posts. Alsof dat nooit eerder is gebeurd
quote:Raakte geblesseerd Hilbert Buitendijk 86'
Raakte geblesseerd Dinis Inácio 89'
quote:Leif Uddgård
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van passen terug van briljant naar uitmuntend.
quote:Op maandag 22 februari 2010 08:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mijn eerste overwinning gister...
3-4
Was aangekondigd, werkzaamheden ivm serverproblemen van de afgelopen dagenquote:
Dan alsnog was Hattrick downquote:Op maandag 22 februari 2010 10:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Was aangekondigd, werkzaamheden ivm serverproblemen van de afgelopen dagen
Een redelijk of goed trainer halen en veel jonge trainees halen!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:04 schreef Robar het volgende:
Ik heb even een memory refresh nodig . . .
Wat zijn de meest logische eerste stappen als beginnend manager?
- Jeugdteam starten?
- Nieuwe coach aannemen met minimaal goed trainer?
Wat is je team? Je hebt het vast al eens gepost, maar dat weet ik zo 1,2,3 niet...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:40 schreef Merson het volgende:
Ik heb tegen de nummer 1 met 1-3 gewonnen met PIC-counter. Maar nu sta ik écht op een promotie-plek. Kan ik de 6e klasse aan met mijn team?
Het was namelijk de bedoeling om te verliezen...
10.000 per week hou ik nu al over, dat is geen probleem eigenlijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een redelijk of goed trainer halen en veel jonge trainees halen!![]()
Een jeugdopleiding pas doen als je per week ruim 10.000 euro overhoudt!
Wat train je? 17-jarigen met redelijk als hoofdstat vallen in de meeste gevallen nog wel mee in de prijs!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Robar het volgende:
[..]
10.000 per week hou ik nu al over, dat is geen probleem eigenlijk.
Net redelijk trainer (zwak leiderschap) aangeschaft en bezig met het binnenhalen van 17-jarige wondertjes . . .
Al is dat laatste vrij lastig met je startbudget, dan maar even genoegen nemen met iets minder . . .
Dat is maar net in welke competitie je terecht komt, als ik snel naar je stats kijk zou je in theorie bij de onderste 500 competities wel vlak boven de echte degradatiekandidaten moeten kunnen blijven. Zeker als je in de loop van dit seizoen nog wat verder groeit en misschien zelfs nog wat kan versterken!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:51 schreef Merson het volgende:
Delden (150806).
Maar degradeer ik volgend seizoen dan niet mega hard weer?
I know.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat train je? 17-jarigen met redelijk als hoofdstat vallen in de meeste gevallen nog wel mee in de prijs!
En bedenk wel bij de jeugdopleiding dat je het eerste seizoen sowieso geen cent winst maakt!
..quote:Your trainer Dmitry Khvatkov has noted the following:
Skill level dropped... Ricco Matthiesen His winger skill declined from inadequate to weak.
Skill level dropped... Dmitry Khvatkov His goalkeeping abilities just weren't what they used to be as he dropped from wretched to disastrous.
Skill level dropped... José del Carmen Ochoa Unfortunately, his winger skill dropped from solid to passable.
Dan zou ik het zeker niet laten!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:59 schreef Merson het volgende:
Ik heb momenteel 4,5M in kas.
Dus mogelijkheden tot versterken zouden er moeten zijn, maar wáár ga ik dan op versterken?
Ik heb vorige week mijn formidabel scoren, uitstekend passen spits verkocht, omdat ik dacht te gaan verliezen. Nu staat een def-trainee in de spits met redelijk scoren, zwak passen.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan zou ik het zeker niet laten!![]()
Als je het dit seizoen nog allemaal redt, dan kun je dat geld in kas nog even vasthouden en pas versterken als je weet in welke competitie je terecht zou komen. Dan kun je gericht versterken, maar als ik het zo bekijk kan sowieso je aanval wel een impuls gebruiken.
Wellicht kun je overwegen naast 4-5-1 nog een ander systeem te gaan spelen, misschien iets met 2 aanvallers. Dan moet je wel een trainingsplek opgeven misschien, maar dan ben je én onvoorspelbaarder en kun je een andere linie wat versterken. Je aanval was zelfs met die fomidabele spits nog niet echt imponerend.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:09 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik heb vorige week mijn formidabel scoren, uitstekend passen spits verkocht, omdat ik dacht te gaan verliezen. Nu staat een def-trainee in de spits met redelijk scoren, zwak passen.
En mn def-trainees worden ook al wat oud...
Het is wel grappig om te zien hoe dat verandert allemaal.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wellicht kun je overwegen naast 4-5-1 nog een ander systeem te gaan spelen, misschien iets met 2 aanvallers. Dan moet je wel een trainingsplek opgeven misschien, maar dan ben je én onvoorspelbaarder en kun je een andere linie wat versterken. Je aanval was zelfs met die fomidabele spits nog niet echt imponerend.
Volgens mij (en dat durf ik niet met zekerheid te zeggen) zijn de stats "verlaagd" omdat iedereen op een gegeven moment tot goddelijk+3 kwam etc...quote:Op maandag 22 februari 2010 12:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is wel grappig om te zien hoe dat verandert allemaal.
Toen ik ergens in 2003/2005 begon met Hattrick, werd ik kampioen met een team dat zo ongeveer 10 maal zo slecht was als die van Merson. Overigens promoveerde ik niet, omdat ik een promotie duel moest spelen, welke ik kansloos verloor. De siezoenen daarop werd ik alsmaar sterker, zonder ook maar 1 keer kampioen te worden (constant tweede of derde). Maar ik had uiteindelijk wel een elftal met stats waar je u tegen zei. Vergelijk ik dat team met het team van Merson qua TSi rating zou ik zeggen, dat je toch echt tegen degradatie gaat moeten vechten.
Jammer dan weer van z'n 83 dagenquote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Piet Beekman is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Deze speler is slecht in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Positiespel wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:90:37
Jobias Eijsvogel van YMFC strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 90e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 3-6.
90:35
Steef Reyskens breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 3-5.
90:33
Na 90 minuten liep de snelle Călin Bălae zijn tegenstander Kobus Oude Aling eruit en legde sierlijk de 3-4 achter de keeper.
Toch zo realistisch he, die MEquote:
Ik vind dit soort uitslagen onwijs realistisch!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch zo realistisch he, die ME
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:17 schreef Robar het volgende:
[..]Is dit één van je spelers?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:17 schreef Robar het volgende:
[..]Is dit één van je spelers?
[ afbeelding ]
Really? Jij zat toch net als ik ook al jaren vast in de zesde divisie?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef The_Hives het volgende:toen was ik vet goed
elke jaar promoveren
Elk jaar betekent in principe maar 1 keer per 3 seizoenenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef The_Hives het volgende:
toen was ik vet goed
elke jaar promoveren
ben ook nog naar de 5e gegaan. Toen terug naar 6 opdat ik er niets meer aan deed. Toen daar wel een tijd blijven hangen ondanks dat ik 1 keer per maand inlogde ofzo alleen om mijn team te behoudenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Really? Jij zat toch net als ik ook al jaren vast in de zesde divisie?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Elk jaar betekent in principe maar 1 keer per 3 seizoenen
quote:Laameri Ben Ahmed (VL) (254904756)
France 18 jaar en 86 dagen, volgende verjaardag: 21-03-2010
"PM x+2"
matig in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 17-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 10 500
Loon: 2 460 ¤/week inclusief 20% bonus
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 24-02-2010 17:22
Vraagprijs: 3 250 000 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Théophane Genêt (VL) (249035544)
Schweiz 19 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 15-05-2010
"PM x+2"
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 21 110
Loon: 5 988 ¤/week inclusief 20% bonus
Herinneringen
Deadline: 24-02-2010 17:23
Vraagprijs: 3 750 000 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ben ook nog naar de 5e gegaan. Toen terug naar 6 opdat ik er niets meer aan deed. Toen daar wel een tijd blijven hangen ondanks dat ik 1 keer per maand inlogde ofzo alleen om mijn team te behouden
Leuk ja, ik zal eens even naar mijn financiële huishouding kijken . . . . .quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb voor de wingtrainers of voor de positiespeltrainers 2 leuke spelers te koop staan:
[..]
[..]
Komt vanzelf wel weerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Leuk ja, ik zal eens even naar mijn financiële huishouding kijken . . . . .
Moet lukken, wat dacht je van 35.000 termijnen van 100 euro?
Men, 4 jaar gelden draaide ik mijn hand daar niet voor om.
quote:23-02-2010
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 108 500 ¤
quote:Arnoud Jalink (278096876)
17 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 14-06-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 23-02-2010)
Total Skill Index (TSI): 860
Loon: 450 ¤/week
Fysiek: Geblesseerd, maar inzetbaar
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Jammer....maar wat een geile trainee alsnog!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Flappekz het volgende:
FUCKFUCKFUCK
Wilde net mn topjeugdspeler promoveren zodat ie vanavond in mn friendly nog een extra training mee kan krijgen...
BEN IK NET TE LAAT!
friendly begint nu over 10 minuten
Voor nix gepromoveerd dus:
[..]
quote:Volgend seizoen: betere balans in formaties
2010-02-24 10:00:00
In de pijplijn voor volgend seizoen zit een grote upgrade van de match engine, zoals we ook aan het begin van dit seizoen hebben gedaan. De vorige upgrade had niet veel invloed op jou als manager, maar dat is bij deze zeker anders.
Ons doel met de komende upgrade is om de match engine meer balans te geven tussen de diverse formaties en teamonderdelen. We willen ook de interactie met de engine eenvoudiger maken, vooral als het gaat om wedstrijdorders.
In de praktijk zal dit betekenen dat je meer formaties kunt maken dan voorheen, en ook zal de kracht van de middenvelders minder groot worden. Ook komen er veranderingen in de ervaring met en verwarring over formaties, en ook wat kleine aanpassingen in de bijdrage van spelers.
Voor iemand die niets heeft met formaties op een schoolbord lijkt het misschien een beetje op nerdy voetbalgedoe. Maar voor mij (en ik denk voor velen van jullie) zit er magie in die drie getallen. Ze zeggen iets over hoe een team zich heeft voorbereid, welke bedoelingen ze hebben en ook welke maatregelen ze hebben getroffen om de sterke kanten van hun tegenstanders te bestrijden.
Wat ook zo mooi is, is dat er niet één formatie is die sterker is dan alle andere. De ene tactiek kan een perfect recept zijn tegen een bepaalde tegenstander, maar helemaal niks tegen een andere. Wat pas belangrijk is, is wat je met die nummers doet. Dat is wat wij ook willen dat jij ervaart als je Hattrick speelt.
Onze visie doen uitkomen
Zoals we al zeiden in het artikel over onze visie op het spel van afgelopen zomer: we willen de match engine beter in balans brengen en vereenvoudigen. Dat zal bovenstaand gevoel vergroten, maar het zal ook de focus op je team vergroten, bijdragen aan de competitie, meer wegen brengen naar succes, en het zal de keuzes die je maakt eenvoudiger maken om te begrijpen en uit te voeren (oh, voor als je het vergeten was: dit zijn ook onze ontwerpprincipes).
Dus dat is wat je volgend seizoen krijgt: een beter uitgebalanceerde match engine die tegelijkertijd makkelijker te beheersen is. Alle details over de wijzigingen zullen ruim op tijd voor de release openbaar gemaakt worden, maar er is wel een aantal dingen waarvan we willen dat je ervan op de hoogte bent, voor het zover is:
Over de bijdrage
Op dit moment is 3-5-2 veruit de meest gebruikte formatie, vooral omdat je zo je middenveld op maximale sterkte kunt brengen, en tegelijkertijd ook nog een goede aanval en een redelijke verdediging kunt hebben. Ook als je een andere formatie kiest, is het spelen met drie centrale middenvelders meestal een goed idee om een kans te maken in je wedstrijd.
Wij willen een meer divers gebruik van formaties stimuleren. Door ruimte voor diversiteit te creëren, zullen de tactische en strategische opties ook toenemen, wat op zijn beurt weer een hoop zal bijdragen aan het spel. Om dat te bereiken en om managers te motiveren andere opstellingen te gebruiken, moeten we de kracht van de middenvelders verminderen, vooral wanneer er drie opgesteld staan. Dat is dus ook wat deze upgrade zal doen.
In essentie zal een enkele centrale middenvelder na de upgrade even goed zijn, bij twee zal het effect iets minder zijn en bij drie nog wat minder. Dit geldt ook voor andere spelers in een centrale positie (verdedigers en aanvallers), maar bij deze spelers zal een enkele centrale speler iets meer bijdragen dan in het verleden; twee centrale spelers zullen even goed zijn als nu. Drie zullen iets minder zijn dan nu, maar de afname is minder sterk dan bij de centrale middenvelders.
Er zullen ook wat wijzigingen zijn in de bijdrage van bepaalde spelerstypen. Houd in ieder geval rekening met de volgende:
- Vleugelaanvallers, vleugelverdedigers en aanvallers zullen iets meer gebruik maken van hun vleugelvaardigheid.
- Technische verdedigende aanvallers zullen minder gebruik maken van hun passingvaardigheden door het midden, maar iets meer op de vleugels.
Met betrekking tot formaties
In deze upgrade zijn ook veranderingen inbegrepen op het gebied van opstellingservaring en verwarring. In essentie betekent dit dat het gemakkelijker is om opstellingservaring op te doen en te behouden, maar deze speelt ook een grotere rol als het gaat om verwarring. Bovendien:
- kun je opstellingservaring krijgen voor alle mogelijke formaties (2-5-3, 5-2-3 and 5-5-0 zullen worden toegevoegd);
- zal het niet mogelijk zijn om extreme opstellingen (meer dan drie centrale verdedigers, middenvelders en aanvallers) te gebruiken;
-zal 4-4-2 worden behandeld als elke andere formatie.
Kinderen eerst
Deze upgrade zal later dit seizoen worden geïntroduceerd bij de jeugdelftallen. Dit geeft ons de mogelijkheid om eerst een aantal weken te testen of de nieuwe match engine werkt zoals 'ie bedoeld is. Bovendien geeft het jullie ook de gelegenheid om de nieuwe engine uit te proberen.
We hopen dat we de nieuwe engine tijdens de laatste vriendschappelijke wedstrijden van dit seizoen ook kunnen inzetten voor je hoofdteam (een langere testperiode is voor deze teams helaas niet mogelijk, want we kunnen de oude en de nieuwe engine niet naast elkaar gebruiken). Bovendien zou het ook betekenen dat we de halve finale en de finale van de Wereldbeker opnieuw zouden moeten plannen.
Dat is het voor nu. Meer nieuws volgt wanneer we de nieuwe engine gaat testen met de jeugdteams.
Best ingrijpend idd, al zie ik ze op zich wel zitten!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:30 schreef Flappekz het volgende:
Oeh, ingrijpende veranderingen. Ineens weer!
[..]
Idd.. En zal de skill positiespel weer belangrijker worden voor middenvelders lijkt mij.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:33 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk dat ook PM-wingers belangrijker gaan worden...
quote:Théophane Genêt (VL) (249035544)
19 jaar en 32 dagen, volgende verjaardag: 15-05-2010
"PM x+2"
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 21 110
Loon: 5 988 ¤/week inclusief 20% bonus
Deadline: 24-02-2010 17:23
Vraagprijs: 3 750 000 ¤
Hoogste bod: 4 226 000 ¤ door RAZVANTC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
hmmz.. dan zou ik een middenvelder kopen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:03 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...ik heb 4M, maar ik weet nog niet wat ik wil gaan kopen...
Ik heb momenteel slechts een redelijk keeper. Dus dat lijkt logisch
Maar ik heb ook maar 1 spits
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. dan zou ik een middenvelder kopen..
Spektakelquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. dan zou ik een middenvelder kopen..
quote:Hoi! Ik hoop dat je een goede week hebt gehad?
Wesley ten Hoopen: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Passen. Hij ontwikkelt dit echter niet optimaal met de huidige training. Denk daar maar eens over na...
Wesley ten Hoopen: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels zwak.
Ik heb Enrique Haarman tijdens de wedstrijd gevolgd, en ik zou zeggen dat hij goed kan worden in Passen.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Jobias Eijsvogel de potentie heeft om goed te worden in Vleugelspel.
Dat is het wel zo'n beetje. Tot de volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |