Dat zou ik erg jammer vinden, maar als jij dat liever wilt, dan moet je dat gewoon doen. Niemand hier die je kan dwingen in de forumkeuze die jij maakt.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
duidelijk dat we dus weter dat we dus verder kunnen gaan op t forum wat we niet noemen mogen want daar was t wel actief.
Precies, zitten bijna op 400 topics maar een keer een droge periode en het kan geen goed meer doenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou ik erg jammer vinden, maar als jij dat liever wilt, dan moet je dat gewoon doen. Niemand hier die je kan dwingen in de forumkeuze die jij maakt.
Wel vreemd dat je dat besluit na een dagje geen posts. Alsof dat nooit eerder is gebeurd
Lol, dat na een dag posten!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
duidelijk dat we dus weter dat we dus verder kunnen gaan op t forum wat we niet noemen mogen want daar was t wel actief.
Ik post tegenwoordig ook op dat andere forum, maar ik heb zeker niet het idee dat het daar actiever is dan hier...quote:Op zondag 21 februari 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
Klinkt inderdaad prima. Alles goed daar?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:29 schreef ScudRaket het volgende:
Alweer 6-0, gaat wel lekker, maar als ik nu ook eens de belangrijke wedstrijden zou winnen...
Als je mij spot met zap de neger moet je zuipen....quote:Op zondag 21 februari 2010 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad prima. Alles goed daar?
Als dat het ergste is...quote:Op zondag 21 februari 2010 21:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je mij spot met zap de neger moet je zuipen....
Nee, erg flex hier! Kater van gisteren, vanavond weer aan de rum....
3x geprobeerd me te zakkenrollen, 1x geslaagd, vrienden overvallen, beroofd, gerold etc...quote:
Oeh, nee inderdaad....je zou gewoon bijna de straat niet meer op gaanquote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
3x geprobeerd me te zakkenrollen, 1x geslaagd, vrienden overvallen, beroofd, gerold etc...
Quito is geen veilige stad.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
3x geprobeerd me te zakkenrollen, 1x geslaagd, vrienden overvallen, beroofd, gerold etc...
Quito is geen veilige stad.
quote:Maxim van Nie (277977505)
17 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 07-06-2010
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 21-02-2010 (8/41), )
Total Skill Index (TSI): 1 050
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
PsicoTSI Terminus Edition 1.0.21
Defending [Form=High]=7.97
Defending [Form=Average]=8.02
Defending [Form=Low]=8.05
This player is close to skill up or his secondary skills and/or form have a very high sublevel
Jezus, ik koop goed (PM) skilltrades voor +- die prijs.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, en Daniël Basten is na een bidwarretje tussen skilltraders er vanmiddag voor 171k uit gegaan. Niet slecht voor een redelijk Verdedigen zonder noemenswaardige bijstats
Ja, maar geen opstellingservaring. (Mits je natuurlijk wel maar 3 IMs hebt opgesteld).quote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef MrMoon het volgende:
krijg je bij 253 trouwens training? Het is namelijk niet een standaard opstelling..
Hoogste TV is 500.000 en de TSI van mijn speler is nog hogerquote:Patriek Taekema [playerid=277933560]
17 years and 1 days, Next birthday: 12-06-2010
Born in: Nederland
In passable form, weak stamina.
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Owner: Raging Bulls United (since 21-02-2010 (8/41), )
Total Skill Index (TSI): 3 750
Wage: 2 610 ¤/week 41 760 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Keeper: solid
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: poor
Scoring: disastrous Set pieces: poor
Deadline: 24-02-2010 13:22
(2 days 13hr 27min)
Asking price: 0 ¤
oke.. thnx ik ga het gewoon tijdens het seizoen gebruiken danquote:Op zondag 21 februari 2010 23:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, maar geen opstellingservaring. (Mits je natuurlijk wel maar 3 IMs hebt opgesteld).
Ik train er altijd mee in het tussenseizoen.
Alsof t om 1 dag gaat.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou ik erg jammer vinden, maar als jij dat liever wilt, dan moet je dat gewoon doen. Niemand hier die je kan dwingen in de forumkeuze die jij maakt.
Wel vreemd dat je dat besluit na een dagje geen posts. Alsof dat nooit eerder is gebeurd
quote:Raakte geblesseerd Hilbert Buitendijk 86'
Raakte geblesseerd Dinis Inácio 89'
quote:Leif Uddgård
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van passen terug van briljant naar uitmuntend.
quote:Op maandag 22 februari 2010 08:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mijn eerste overwinning gister...
3-4
Was aangekondigd, werkzaamheden ivm serverproblemen van de afgelopen dagenquote:
Dan alsnog was Hattrick downquote:Op maandag 22 februari 2010 10:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Was aangekondigd, werkzaamheden ivm serverproblemen van de afgelopen dagen
Een redelijk of goed trainer halen en veel jonge trainees halen!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:04 schreef Robar het volgende:
Ik heb even een memory refresh nodig . . .
Wat zijn de meest logische eerste stappen als beginnend manager?
- Jeugdteam starten?
- Nieuwe coach aannemen met minimaal goed trainer?
Wat is je team? Je hebt het vast al eens gepost, maar dat weet ik zo 1,2,3 niet...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:40 schreef Merson het volgende:
Ik heb tegen de nummer 1 met 1-3 gewonnen met PIC-counter. Maar nu sta ik écht op een promotie-plek. Kan ik de 6e klasse aan met mijn team?
Het was namelijk de bedoeling om te verliezen...
10.000 per week hou ik nu al over, dat is geen probleem eigenlijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een redelijk of goed trainer halen en veel jonge trainees halen!![]()
Een jeugdopleiding pas doen als je per week ruim 10.000 euro overhoudt!
Wat train je? 17-jarigen met redelijk als hoofdstat vallen in de meeste gevallen nog wel mee in de prijs!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Robar het volgende:
[..]
10.000 per week hou ik nu al over, dat is geen probleem eigenlijk.
Net redelijk trainer (zwak leiderschap) aangeschaft en bezig met het binnenhalen van 17-jarige wondertjes . . .
Al is dat laatste vrij lastig met je startbudget, dan maar even genoegen nemen met iets minder . . .
Dat is maar net in welke competitie je terecht komt, als ik snel naar je stats kijk zou je in theorie bij de onderste 500 competities wel vlak boven de echte degradatiekandidaten moeten kunnen blijven. Zeker als je in de loop van dit seizoen nog wat verder groeit en misschien zelfs nog wat kan versterken!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:51 schreef Merson het volgende:
Delden (150806).
Maar degradeer ik volgend seizoen dan niet mega hard weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |