Ben je er ook mee bezig ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:56 schreef Flammie het volgende:
Helaas... ik heb mijn droom ook niet kunnen onthouden
Ik heb ook dromen betreft de presentatrice van het spelletjesprogramma Lingo, tellt dat ook?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef Gro251 het volgende:
Met belangstelling heb ik een artikel over lucide dromen gelezen . voor de mensen die niet weten wat dit is :
Het is mogelijk om 'wakker te worden' binnen je droom en toch door te dromen. Dit heet lucide dromen. (Ook wel: "helder dromen" of "bewust dromen"). In zo'n droom kun je je droom sturen. Je kunt alles doen wat je maar wilt. Je fantasie is de grens.
...
Nu kan ik normaal gesproken nimmer mijn dromen onthouden (ofwel 'ik droom nooit') . Vroeger had ik weleens dromen dat ik door de lucht kon zwemmen...dat was te mooi.. maar dat is alweer 10 jaar geleden.
Maar zijn er mensen die weten of het kan en hoe het gaat ben wel benieuwd eigenlijk...wil het wel een keer meemaken
dat is best snel na je intentie om je dromen te onthoudenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:40 schreef Gro251 het volgende:
Ik heb gedroomt!!!![]()
Men tanden vielen eruit...ik kon nog niet bewust worden in men droom (lucide worden) maar hopelijk gaat dit de goede kant op!
IDD ik hoop niet dat het toeval was......ik herinner hem ook niet levendig ofzo hrr...gewoon dat menkies loszat ik draad zocht om hem eruit te trekken en toen ik voelde er ineens drie tanden uitvielenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:55 schreef Summers het volgende:
[..]
dat is best snel na je intentie om je dromen te onthouden
er zitten zeker boodschappen in dromen , idd heel leerzaam .quote:Op maandag 22 februari 2010 15:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Voor mij werkt dit ook goed. Ondertussen lukt het me ook goed om de droomsymbolen eruit te vissen. Erg leerzaam zo nu en dan!
quote:Vannacht had ik een heftige droomnacht, twee keer slaapverlamming en toen een enorm spannende droom over spionage en een infiltrant. Ik was me er heel erg van bewust dat ik droomde (dat is een teken dat ik lucide droomde), want ik hoorde beneden allerlei geluiden van de kat en zo, maar ik wilde beslist niet wakker worden omdat ik wilde weten hoe het verhaal afliep.
ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:35 schreef Flammie het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond weer lekker ga dromen... Het wordt eigenlijk zo wel eens tijd
Hoop dat ik morgen wat kan schrijven
Ik kan vaak in elke droom die ik droom ontwaken wanneer ik wil. Maar meestal bedenk je je dit op het moment dat een droom een bizarre wending krijgt of dat het 'eng" wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ALs ik lucide droom en ik wil ontwaken, ontwaak ik![]()
Wat je zei over in dromen meetingshouden, of mensen hun droom bezoeken geloof ik dan weer niet in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |