Ik heb ook zoiets meegemaakt

.
Ik zit nou thuis, en ik ben verliefd op een meisje die een relatie heeft van 3 jaar met haar vriend.
Ja ik ben een stuk jonger dan jij, maar het gaat zich om het idee natuurlijk.
Dat meisje had door dat ik haar leuk vond, en gisteren belde ze me op.
Ze ging kiezen, zei ze.
Uiteindelijk heeft ze voor haar vriend gekozen. Volgens mij is ze ook verliefd op mij, maar ze houdt gewoon van haar vriend.
Dat is het effect van verliefdheid waarschijnlijk: na een tijdje verandert het in 'houden van' en dan is het ook minder spannend. Dat meisje vindt mij ook heel erg leuk, maar haar vriend heeft ze al een tijd en ze beseft nu pas dat ze toch wel echt van hem houdt.
Als ze hem niet had gehad, dit zei ze zelf ook, dan was ze zeker verder met mij gegaan.
Oh btw, zij is ook superknap

.
Dus wat ik wou zeggen

, om een lang verhaal kort te maken:
Realiseer je goed wat je vriendin (of vrouw, sorry, vergeten), voor je betekent! Zoals je zelf al zegt, je stelt iemand teleur, maar je kunt nou eenmaal niet voor allebei kiezen.
Plus je ziet die ander waarschijnlijk zo goed als nooit meer !
Maar zo kan het dus echt niet verder. Hoe langer je wacht (had ik ook door), hoe erger het wordt om dan alsnog iemand teleur te stellen.

!
ooh EDIT:
Jij kunt er niks aan doen, dat heb ik haar gisteren ook duidelijk moeten maken! Het was van allebei niet de bedoeling om een relatie te verpesten, maar het
OVERKOMT je gewoon ! Je kunt er echt bijna niets aan doen.
Sterkte he
[ Bericht 9% gewijzigd door Pweer op 21-02-2010 16:13:23 (was niet klaar ) ]