Die ellende begint weer na nieuwe verkiezingen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:19 schreef babipangang het volgende:
[..]
hopelijk wel, weg met die ellende
zijn we tenminste nog even ellendevrijquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die ellende begint weer na nieuwe verkiezingen.
quote:
Bull! Nu kun je het nog gaan halen, en met een beetje mazzel duurt het tot na 16.00 uur en dat is een prima biermoment.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:33 schreef Sphere het volgende:
[..]
Hond uitlaten.
Voor bier is het nog wel te vroeg.
Hmm, als het tot na 16:00 uur is kan ik nog stukje kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bull! Nu kun je het nog gaan halen, en met een beetje mazzel duurt het tot na 16.00 uur en dat is een prima biermoment.
Het begint om 15.00 uur... die 16.00 uur is alleen genoemd omdat dat wel een fatsoenlijk biermoment is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:50 schreef TheArt het volgende:
Waarom heb ik juist om 16.00 uur een afspraakNou ja, dan mis ik maar een uurtje. Het zal wel lang duren.
Als Bos weer terugdraait, maakt hij nu niet bepaald een goede beurt bij zijn kiezers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:39 schreef Equites het volgende:
Allemaal puur voor de publiciteit. We blijven gewoon in Afghanistan en Bos denkt ff een goede beurt te maken bij de kiezers. Moet ook wel, als je ziet hoe kut het gaat met de PvdA.
Het is verschoven naar 16.15 uurquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint om 15.00 uur... die 16.00 uur is alleen genoemd omdat dat wel een fatsoenlijk biermoment is.
Sorry, maar 16.0016:15 uur vind ik nog steeds te vroeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint om 15.00 uur... die 16.00 uur is alleen genoemd omdat dat wel een fatsoenlijk biermoment is.
Dat weet ik wel, maar het ging mij er meer om dat ik midden in het debat weg moet. Dat van het 16.00 uur biermoment had ik niet eens gelezen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, de timing wordt steeds beterquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het is verschoven naar 16.15 uur![]()
En Live te volgen op NL1
quote:Spoeddebat over de politieke situatie rondom de besluitvorming Uruzgan
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:05 schreef RedFever007 het volgende:
Heb ik tijd? [ afbeelding ]
Heb ik Bier? [ afbeelding ]
Heb ik Chips? [ afbeelding ]
Heb ik nootjes? [ afbeelding ]
TV werkt? [ afbeelding ]
16.15 uurquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het is verschoven naar 16.15 uur![]()
En Live te volgen op NL1
http://spixtv.nl/index.php?page=plenairezaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef wise het volgende:
[..]
16.15 uur
Spoeddebat over de politieke situatie rondom de besluitvorming Uruzgan
ook op internet
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:05 schreef RedFever007 het volgende:
Heb ik tijd? [ afbeelding ]
Heb ik Bier? [ afbeelding ]
Heb ik Chips? [ afbeelding ]
Heb ik nootjes? [ afbeelding ]
TV werkt? [ afbeelding ]
Voetbal, verkiezingen, wielrennen, tennis ... wordt een leuke zomer!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:25 schreef MaGNeT het volgende:
Noteert in agenda: verkiezingen in juni
Opportunist.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:28 schreef knnth het volgende:
[..]
Voetbal, verkiezingen, wielrennen, tennis ... wordt een leuke zomer!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:28 schreef knnth het volgende:
[..]
Voetbal, verkiezingen, wielrennen, tennis, weer verkiezingen ... wordt een leuke zomer!
Ik mag toch hopen dat er tijdens Wielrennen en Tennis geen kabinet Balkenende V zit...quote:
Gaan ze er niet in mee. Dan is er alsnog een Kamermeerderheid voor motie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:32 schreef TheArt het volgende:
Net wat Ron Freser zei in het NOS journaal. Er zal wel een motie ingediend gaan worden waarin wordt afgedwongen dat er geen nieuwe missie komt en die brief van tafel gaat. Daar moet ze PvdA wel in meegaan. En dan moet het kabinet reageren. Gaan ze er toch in mee, moet het CDA flink door het stof, doen ze het niet, is er een grote kans dat de PvdA de stekker eruit trekt.
Kortom, spanning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |