Wellicht interesse.. heb je leuke RPG's?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:08 schreef Prowl het volgende:
Weer wat weg
Topic heeft echt nodig een update nodig![]()
Iemand interesse in GB Advance spul?
Dan zoek ik dat binnenkort ook uit want ik doe er toch niets mee
Advance meuk staat al op marktplaats, ik zat dit topic v/d week ook eens onder handen nemen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:48 schreef Prowl het volgende:
Van alles en nog wat maar ik speel er echt NOOIT op
Ik zal ze deze week eens uitzoeken, maak ik wel een nieuw topic
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op donderdag 2 september 2010 18:30 schreef Prowl het volgende:
[..]
Advance meuk staat al op marktplaats, ik zat dit topic v/d week ook eens onder handen nemen.
Babs Big Breakquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Die Tiny Toons game is niet Montana's Movie Madness he?
(DAT was me toch een partij baas dat spelVooral de laatste Max was een gigantische hel toen ik een jaar of 10 was om te verslaan
)
Die heb ik wel maar als ik die verkoop heb ik ruzie met mn vrouwquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Prowl waarom heb jij mario 2 en 3 niet
wat heb ik met je vrouw van doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
Die heb ik wel maar als ik die verkoop heb ik ruzie met mn vrouw
Ik heb ze dus niet dubbel anders stonden ze er wel tussen
De aller oudste modellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:32 schreef timbob het volgende:
Zeg, die gameboy screen covers, zijn dat de donkere versies die bij de gekleurde DMG modellen zaten? of de lichtere die bij de normale grijze DMG's zaten?
M'n blauwe heeft een nieuw schermpje nodig.. die heeft nu een lichtgrijze, en dat ziet er niet echt mooi uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |