quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:12 schreef Avey het volgende:
M'n pa is aan het kokenVroeger chefkok geweest, ik zeg altijd dat dit de enige reden is dat ik nog langskom
Ik wil dat ook!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:12 schreef Avey het volgende:
M'n pa is aan het kokenVroeger chefkok geweest, ik zeg altijd dat dit de enige reden is dat ik nog langskom
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
de aktie is rustig en geordend verlopen
Veel steun ook van de plaatselijke bevolking
volgende week Den Bosch?
In overleg met het bisdom Den Bosch werd zondagmorgen door pastoor Luc Buyens in Reusel geen communie uitgedeeld, niet aan de talrijk toegestroomde lesbiennes en homoseksuelen, maar ook niet aan de eigen parochianen.
Omdat er ‘grote zondaren’ aanwezig waren in de O.L.V. Ten Hemelopneming-parochie, een kerk met opvallend roze pilaren, die een hostie wilden ontvangen, was door hem en bisschop Hurkmans besloten het uitdelen van de communie – een van de sacramenten van de rooms katholieke kerk – op te schorten.
Na afloop van de mis werd door COC Eindhoven, de jongerenorganisatie Embrace Pink en de Stichting Vrienden van de Gay Krant, gesteund door enkele parochianen van pastoor Buyens, besloten om de komende weken met roze driehoeken aanwezig te zijn bij de hoogmis van de bisschoppelijke Sint Jan in Den Bosch. Die wordt gehouden om 10.00 uur.
“Als de kerk geen communie wil uitdelen wanneer er zichtbaar gelovige homo’s in de kerk zijn, wordt dit sacrament dan afgeschaft?”, zo vragen zij zich af.
In Reusel hebben zich afgelopen week vele mensen laten uitschrijven bij de rooms-katholieke kerk. Volgens Stefan Wouters de lijsttrekker van de VVD in Reusel zouden al 120 gezinnen hun parochoebijdrage hebben stopgezet.
Ook de mis van 11.00 uur in Reusel trok veel lesbiennes en homoseksuelen die uit alle uithoeken van Nederland naar deze plaats aan de Belgische grens waren afgereisd. De meesten van hen verlieten de dienst na de preek. Ook zij zijn van plan komende week om 10.00 uur de hoogmis in de Bossche Sint Jan te bezoeken.
Komende zondag worden mensen die de hoogmis in Den Bosch willen bijwonen tussen 9.00 en 9.50 uur verwacht in café Hart van Brabant aan de Parade 1 in ’s-Hertogenbosch.
.
Dit staat ook al eeuwen op mijn to do list. Waarom heb ik me nog niet laten uitschrijven als katholiek?quote:In Reusel hebben zich afgelopen week vele mensen laten uitschrijven bij de rooms-katholieke kerk. Volgens Stefan Wouters de lijsttrekker van de VVD in Reusel zouden al 120 gezinnen hun parochoebijdrage hebben stopgezet.
wist niet eens dat het kon, wanneer ben je ingeschreven als R-K?? ik heb namelijk mijn eerste communie gehad.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit staat ook al eeuwen op mijn to do list. Waarom heb ik me nog niet laten uitschrijven als katholiek?
hmm dan idd maar eens uitzoeken hoe ik me kan laten uitschrijven...quote:Op zondag 21 februari 2010 14:23 schreef Vanyel het volgende:
Dan ben je ingeschreven en krijgt de RK kerk subsidie voor jou.
Volgens mij geldt dat voor iedereen die gedoopt is.
waarom denk je dat ik een date heb in berlijn... niet omdat ik van makkelijk hou ofzoquote:Op zondag 21 februari 2010 15:59 schreef sararaats het volgende:
ik ben meer van het onbereikbare, er zou eens een mooie lesbo m'n pad moeten kruisen
zondag in den bosch bij bisschop hurkmans de 2e rondequote:Op zondag 21 februari 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Lezzer, als je nog geinteresseerd bent in het vervolg van TMM's actie:
[..]
zekersquote:Op zondag 21 februari 2010 15:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
ze blijven schattig samen
[ afbeelding ]
ik bedoelde dames die hetero zijn en al dan niet gehuwd zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een date heb in berlijn... niet omdat ik van makkelijk hou ofzo
Hai ^^quote:
gezelliequote:Op zondag 21 februari 2010 16:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hai ^^![]()
Net terug van mijn ouders... vannacht met mama schaatsen gekeken
ik ook nietquote:Op zondag 21 februari 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
Zonde. Ik heb ook niet zo veel te melden eigenlijk...
Thanks voor de update!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Lezzer, als je nog geinteresseerd bent in het vervolg van TMM's actie:
[..]
Oh god, ook een ramp. Mijn vriendin heeft met mijn moeder op de bank gezeten midden in de nachtquote:Op zondag 21 februari 2010 16:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hai ^^![]()
Net terug van mijn ouders... vannacht met mama schaatsen gekeken
zekers, netjes en waardig verlopen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Thanks voor de update!
Lijkt me een zinvolle actie geweest![]()
ja cutequote:
Jaaa Ireen! Ik baal als een stekker, had zaterdag al de mannen 1500 gekeken en was toen al veel te laat naar bed dus dacht gister, ik ga maar op tijd slapenquote:Op maandag 22 februari 2010 07:31 schreef lezzer het volgende:
Dus ik lig te pitten, en Ireen wint goud.![]()
Vanmiddag de race nog effe na kijken
Oh is dat d'r vriendin? Leukquote:
quote:
lang leve nederlandquote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Vet cute he?
ook wel cool hoe de commentators er heel matter-of-factly over deden
^^ inderdaad!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
^^ inderdaad!
Ben blij dat het vandaag rustdag is met schaatsen, want vnv naar Amsterdam voor concert van Florence and the Machine!
Ja, dat viel ons ook op, dat ze er zo relaxt over deden. Vond het alleen jammer dat ze elkaar geen kus op de mond gaven. Niet dat wij dat ooit doen in het openbaar. (Schijterdsquote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Vet cute he?
ook wel cool hoe de commentators er heel matter-of-factly over deden
je zag ze inhouden..... de 1 heeft daar schijt aan en de ander niet... c'est la viequote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, dat viel ons ook op, dat ze er zo relaxt over deden. Vond het alleen jammer dat ze elkaar geen kus op de mond gaven. Niet dat wij dat ooit doen in het openbaar. (Schijterds![]()
) Maar toch...
Florence? Nog nooit van gehoord. Maar is zeker in Paradiso?
Ja, dat meende ik ook te zienquote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
je zag ze inhouden..... de 1 heeft daar schijt aan en de ander niet... c'est la vie
er word volgens mij ook in het buiteland gesproken "of her girlfriend" denk dat het een mooi moment zou zijn geweest om voor een aantal mensen een tabboe door te brekenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat meende ik ook te zien![]()
Ze zullen heus wel weten hoe daar op gereageerd wordt....
Hmmm ik geef mn vriendin wel gerust een kus op de mond in het openbaar, heb er echt schijt aan over het algemeenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, dat viel ons ook op, dat ze er zo relaxt over deden. Vond het alleen jammer dat ze elkaar geen kus op de mond gaven. Niet dat wij dat ooit doen in het openbaar. (Schijterds![]()
) Maar toch...
Florence? Nog nooit van gehoord. Maar is zeker in Paradiso?
goed ideequote:Op maandag 22 februari 2010 14:56 schreef lezzer het volgende:
Misschien moeten die twee foto's maar gewoon in de OP van het volgende deel
Ik ookquote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Brittie het volgende:
Wat een schatjes zeg, word er helemaal blij van ^^
Ik ookquote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Brittie het volgende:
Wat een schatjes zeg, word er helemaal blij van ^^
Ik ben echt een sucker voor schattige stelletjes. Als ik er 1 op straat zie dan kan ik daar echt met een grote grijns naar gaan staren en er de rest van de dag blij van zijnquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:02 schreef wonderer het volgende:
Waar is de regenboog, aangezien we nu een pot met goud hebben
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:02 schreef wonderer het volgende:
Daarvan word ik toch wel trots op Nederland
Waar is de regenboog, aangezien we nu een pot met goud hebben
Keigaaf is in mijn spraakgebruik intussen best aardig ingeburgerd, maar ik ben een stadsmeisje.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:23 schreef NanKing het volgende:
Ireen.
Ik vond 't zo grappig dat ze nog 1 keer keigaaf zei.
Ik kom gewoon uit de streek waar ze het uitgevonden hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Keigaaf is in mijn spraakgebruik intussen best aardig ingeburgerd, maar ik ben een stadsmeisje.
Ik ben wel altijd een beetje bang dat iemand straks nog gaat denken dat ik ook uit die buurt kom.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:18 schreef lezzer het volgende:
Ik kom gewoon uit de streek waar ze het uitgevonden hebben
Dus ik mag dat legaal zeggen![]()
Daar was ik vroeger wel mee bezig, om dat te verdoezelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd een beetje bang dat iemand straks nog gaat denken dat ik ook uit die buurt kom.En ja, ik weet ook wel dat het eigenlijk niet mag..
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:18 schreef Alicey het volgende:
Katten zijn echt aanstellers. Meneer Ringo was net boos en beledigd omdat ik hem op de grond zette toen hij met zijn vieze baggerpoten over mijn papierwerk wilde gaan lopen. Toen ik even later in de keuken bezig was en hij me zag was het dus meteen met een opgeheven hoofd weglopen. Tot hij door had dat ik een stuk kipfilet in mijn handen had, toen was de boosheid zomaar over.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:20 schreef lezzer het volgende:
Daar was ik vroeger wel mee bezig, om dat te verdoezelen.
Tegenwoordig zet ik het nog flink even aan, mijn Brabants accent.
Nouja, er heersen natuurlijk wel bepaalde (onbewuste) vooroordelen enzo over bepaalde streken en mensen de uit bepaalde streken komen. Daarvoor kan het soms handig zijn als het niet al teveel opvalt.quote:Soms praat ik gewoon dialect. Er zijn maar weinig mensen die abn praten, waarom zou ik het dan wel doen
Thuis praat ik sowieso dialect.
Psiesquote:
Ik vind een stem wel heel erg bepalend. Sommige mensen hebben een type stem, daar knap ik zo van af...quote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens menig vrouw die mij over de telefoon heeft gesproken heb ik een sexy stem
Ja, want dat valt helemaal weg. Wat ook wel grappig is, is wanneer je ze eenmaal hebt horen praten je alles wat er geschreven wordt automatisch met hun stem gezegd hoort worden. Althans, dat heb ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:45 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het altijd wel komisch dat je je geen voorstelling maakt van hoe mensen praten als je op een forum leest. Tenminste, ik doe dat niet.
Ja, een beetje heb ik dat ook wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, want dat valt helemaal weg. Wat ook wel grappig is, is wanneer je ze eenmaal hebt horen praten je alles wat er geschreven wordt automatisch met hun stem gezegd hoort worden. Althans, dat heb ik.
quote:Barrymore wint GLAAD-award voor vertolking van lesbienne.
19-02-2010 | entertainment
Actrice en regisseuse Drew Barrymore zal tijdens de 21e Gay & Lesbian Alliance Against Defamation (GLAAD) Media Awards op 17 april een prijs in ontvangst nemen. GLAAD reikt elk jaar prijzen uit aan personen, films of programma's die iets betekenen voor holebi's over de hele wereld.Barrymore ontvangt de award naar aanleiding van haar vertolking van de rol van lesbienne in de film Everybody's Fine. De film zelf is ook genomineerd voor de award Outstanding Film.
Prop 8
Barrymore is sowieso erg populair onder Amerikaanse homo's omdat ze bijvoorbeeld meeliep in een betoging in Wes Hollywood tijdens de strijd tegen Proposition 8. Drew zegt over haar nominatie: "Ik ben opgegroeid temidden van diversiteit, het heeft me gedefinieerd en het heeft me gemaakt tot wie ik ben."
Eerder wonnen Elizabeth Taylor, Sharon Stone, Charlize Theron en Antonio Banderas ook allemaal al een GLAAD-award.
Alle andere genomineerden voor dit jaar zijn hier te bekijken:
glaad.org/mediaawards.
Ik niet. Heb daar zelf ook schijt aan in ongevaarlijke omgevingen. Maar ze moet natuurlijk doen waar zij zich prettig bij voelt.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:44 schreef Qebbel het volgende:
Ik snap het natuurlijk wel dat ze geen kus op de mond kunnen geven
Heequote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dat een beetje met Amsterdams. Maar ik heb sowieso op één of andere manier wat tegen A'dam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
waar je mee om gaat...... ?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef wonderer het volgende:
Ik begin een Amerikaans accent te krijgen in mijn Nederlands
Viel te verwachten, hoe lang woon je er ondertussen?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef wonderer het volgende:
Bijna vier jaar.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Viel te verwachten, hoe lang woon je er ondertussen?
Ik snap dat.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dat een beetje met Amsterdams. Maar ik heb sowieso op één of andere manier wat tegen A'dam
Maar je spreekt het nog wel, ik heb al zo vaak nederlanders gehad, met nl paspoort niet usa, die amper nederlands spreken terwijl ze hier zijn opgegroeid/opgevoed en naar hun ouders op vakantie zijn geweest. Dat vind ik best ernstigquote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef wonderer het volgende:
Groot gelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:36 schreef lezzer het volgende:
Koffie iemand? Ik vind het er tijd voor hoor
Ik zit lekker aan de theequote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Groot gelijkPak er zo nog maar eens eentje
![]()
Ben nou wel weer uitgetheed... dadelijk even een rondje lopen buiten en dan maar lekker aan de colaquote:
Ik zat intussen al aan de 7up lightquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ben nou wel weer uitgetheed... dadelijk even een rondje lopen buiten en dan maar lekker aan de cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |