ik ook nietquote:Op zondag 21 februari 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
Zonde. Ik heb ook niet zo veel te melden eigenlijk...
Thanks voor de update!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Lezzer, als je nog geinteresseerd bent in het vervolg van TMM's actie:
[..]
Oh god, ook een ramp. Mijn vriendin heeft met mijn moeder op de bank gezeten midden in de nachtquote:Op zondag 21 februari 2010 16:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hai ^^![]()
Net terug van mijn ouders... vannacht met mama schaatsen gekeken
zekers, netjes en waardig verlopen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Thanks voor de update!
Lijkt me een zinvolle actie geweest![]()
ja cutequote:
Jaaa Ireen! Ik baal als een stekker, had zaterdag al de mannen 1500 gekeken en was toen al veel te laat naar bed dus dacht gister, ik ga maar op tijd slapenquote:Op maandag 22 februari 2010 07:31 schreef lezzer het volgende:
Dus ik lig te pitten, en Ireen wint goud.![]()
Vanmiddag de race nog effe na kijken
Oh is dat d'r vriendin? Leukquote:
quote:
lang leve nederlandquote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Vet cute he?
ook wel cool hoe de commentators er heel matter-of-factly over deden
^^ inderdaad!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
^^ inderdaad!
Ben blij dat het vandaag rustdag is met schaatsen, want vnv naar Amsterdam voor concert van Florence and the Machine!
Ja, dat viel ons ook op, dat ze er zo relaxt over deden. Vond het alleen jammer dat ze elkaar geen kus op de mond gaven. Niet dat wij dat ooit doen in het openbaar. (Schijterdsquote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Vet cute he?
ook wel cool hoe de commentators er heel matter-of-factly over deden
je zag ze inhouden..... de 1 heeft daar schijt aan en de ander niet... c'est la viequote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, dat viel ons ook op, dat ze er zo relaxt over deden. Vond het alleen jammer dat ze elkaar geen kus op de mond gaven. Niet dat wij dat ooit doen in het openbaar. (Schijterds![]()
) Maar toch...
Florence? Nog nooit van gehoord. Maar is zeker in Paradiso?
Ja, dat meende ik ook te zienquote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
je zag ze inhouden..... de 1 heeft daar schijt aan en de ander niet... c'est la vie
er word volgens mij ook in het buiteland gesproken "of her girlfriend" denk dat het een mooi moment zou zijn geweest om voor een aantal mensen een tabboe door te brekenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat meende ik ook te zien![]()
Ze zullen heus wel weten hoe daar op gereageerd wordt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |