abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78135338
De christenen blijven maar draaien Kom gewoon je afspraken na en haal onze jongens daar weg
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_78135339
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:42 schreef Igen het volgende:

[..]

Nog niet bekend, dat wordt om 13:00 vastgesteld.
dankjewel!
  donderdag 18 februari 2010 @ 12:44:03 #78
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78135365
Het artikel op nu.nl heeft nu als titel gekregen
quote:
Zorgen om politieke situatie

'PvdA denkt alleen aan partijbelang'
en een plaatje van een PvdA-congres. Ik zou bijna gaan geloven in die CDa-spin-verhalen
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_78135381
Bij moties wordt vaak druk uitgeoefend deze niet in te dienen, omdat die "niet nodig" zouden zijn.

Zou het CDA misschien proberen dat hier ook te doen? Zeggen dat ze best uit Uruzgan weg willen, maar dat een definitieve afwijzing van het NAVO-verzoek beter samen kan vallen met een uitleg wat Nederland dan wél wil? Zodat de boel over de gemeenteraadsverkiezingen heen wordt getild, en het CDA daarna alsnog kan proberen de PvdA over de streep te krijgen om alsnog wel in te stemmen met het NAVO-verzoek?
pi_78135397
Je aan eerder gemaakte afspraken houden is opeens verkiezingspropaganda?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 18 februari 2010 @ 12:49:45 #81
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78135529
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:44 schreef Igen het volgende:
Bij moties wordt vaak druk uitgeoefend deze niet in te dienen, omdat die "niet nodig" zouden zijn.

Zou het CDA misschien proberen dat hier ook te doen? Zeggen dat ze best uit Uruzgan weg willen, maar dat een definitieve afwijzing van het NAVO-verzoek beter samen kan vallen met een uitleg wat Nederland dan wél wil? Zodat de boel over de gemeenteraadsverkiezingen heen wordt getild, en het CDA daarna alsnog kan proberen de PvdA over de streep te krijgen om alsnog wel in te stemmen met het NAVO-verzoek?
Dat zouden ze kunnen doen. Maar ik ben echt benieuwd wat de PvdA wil, ze hebben het continu zo geformuleerd dat alles wat minder is dan een duidelijk nee, deze week nog, zal worden gezien als gezichtsverlies.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Frontpage donderdag 18 februari 2010 @ 12:50:02 #82
4530 crew  Crazy Harry
pi_78135538
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:35 schreef Libereco het volgende:
Van twitter:
Van Geel:'we willen geen verlenging missie, geen aangepaste versie; nee, heel iets anders in Afghanistan. Opties op tafel, heeft tijd nodig'
quote:
Prime Minister Jan Peter Balkenende and his Christian Democrats want to extend the mission for a year, possibly in reduced form.
bron: http://news.yahoo.com/s/a(...)rlands_afghanistan_1

Onenigheid binnen het CDA?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  donderdag 18 februari 2010 @ 12:50:40 #83
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_78135556
Ik vrees dat het CDA en CU gaan draaien... Laat maar vallen die bende.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_78135574
fritswester

Van Geel CDA vindt gedrag PvdA mbt tot Uruzgan echt onverantwoordelijk. Zojuist op RTL Z
pi_78135634
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:05 schreef Igen het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, waarom Bos in een Freudiaanse verspreking zou zeggen uit heel Afghanistan weg te willen, als hij oprecht alleen uit Uruzgan weg wil en best een missie elders in het land wil steunen.

Ik heb wel drie keer een reactie gezien, maar drie keer was het geen antwoord maar alleen een herhaling van wat ik allang weet.
Omdat hij zich daarmee volledig belachelijk zou maken. Het is onzin uit Uruzgan te gaan en vervolgens in een andere provincie verder te gaan. Dat weet Bos ook en dat kan hij nooit verkopen aan de kiezer.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_78135736
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:35 schreef Libereco het volgende:
Van twitter:
Van Geel:'we willen geen verlenging missie, geen aangepaste versie; nee, heel iets anders in Afghanistan. Opties op tafel, heeft tijd nodig'
Hij zou in de eerste plaats eens de vraag moeten stellen: Wat willen we er nu eigenlijk bereiken?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_78135766
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:53 schreef Harlon het volgende:

[..]

Omdat hij zich daarmee volledig belachelijk zou maken. Het is onzin uit Uruzgan te gaan en vervolgens in een andere provincie verder te gaan. Dat weet Bos ook en dat kan hij nooit verkopen aan de kiezer.
Plus dat echt niemand daar voor is, volgens mij. Het CDA had dat ooit toch eens uitgesloten?

Hoewel, zij draaien ook ontzettend veel... Dus dat kunnen ze daar ook wel op doen.
pi_78135800
quote:
Van twitter:

In de categorie
"We willen geen europese grondwet, we willen het verdrag van lissabon"

CDA
pi_78135838
De kamer komt bijeen.
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:02:53 #90
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_78135887
Kan iemand het debat in grote lijnen hier posten? Voor de mensen die op het werk zitten zoals ik?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_78135902
aah kijken!

livestream via handige site:
http://spixtv.nl/index.php?page=plenairezaal
pi_78135912
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
De kamer komt bijeen.
Nu?
pi_78135929
Vanavond Politiek24 ipv Olympische Spelen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78135939
Kant aan het woord
pi_78135957
agnes kant vraagt spoeddebat
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:05:10 #97
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78135964
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:03 schreef Kwaliteit het volgende:
aah kijken!

livestream via handige site:
http://spixtv.nl/index.php?page=plenairezaal
Is dit live?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_78135968
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Is dit live?
dit is live ja
pi_78135976
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je aan eerder gemaakte afspraken houden is opeens verkiezingspropaganda?
Gewoon maar dom roepen "afspraak is afspraak" vind ik van weinig politiek inzicht getuigen van de PVDA. Situaties veranderen, en daar moet je mee om kunnen gaan. Maarja, stemmen boven alles blijkbaar.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')