Wie heeft het geschreven? Liesbeth die de grammaticale regeltjes kwijt was?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:06 schreef Disana het volgende:
Johan neemt de politieke 'verantwoording' voor de 'foutjes' in het persbericht voor zaterdag.
LOL Toverheks
Goeie oplossing!quote:
Bij mijn weten Liesbeth.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie heeft het geschreven? Liesbeth die de grammaticale regeltjes kwijt was?
Dat kon ook niet missenquote:
Ja dacht ook Liesbeth hoor, maar dan doe je toch dat spellingscontrole die haalt toch je foutjes eruit.quote:
Maar waar is dat persbericht dan te zien, weet jij dat Toverheks? Ik heb even op Google gezocht maar tevergeefs.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dacht ook Liesbeth hoor, maar dan doe je toch dat spellingscontrole die haalt toch je foutjes eruit.
( ja ik gebruik dat niet maar voor zoiets lijkt me dat wel erg handig)
D/t fouten en de oprukkende Engelse ziekte (woorden die aan elkaar moeten worden geschreven, maar worden losgekoppeld) haalt zo'n spellingscheck er niet uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
Ja dacht ook Liesbeth hoor, maar dan doe je toch dat spellingscontrole die haalt toch je foutjes eruit.
Moet ergens staan maar waar???? Mootie weet dat die had het er gisteren over.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waar is dat persbericht dan te zien, weet jij dat Toverheks? Ik heb even op Google gezocht maar tevergeefs.
Hmm, ik heb ook geen idee. Maar Johan zei dat hij er zwaar op was afgerekend, dus dan neem ik aan dat veel mensen het hebben gezien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moet ergens staan maar waar???? Mootie weet dat die had het er gisteren over.
Dan is het verwijderd, maar misschien weet Mootie meer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:17 schreef Disana het volgende:
Op hun site kan ik het niet vinden.
http://johanvlemmix.nl/index.html
Wel stond er een lijsttrekkersdebat aangekondigd voor de 26e. Beetje dubbelop dus dat Johan dat zaterdag gaat doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
Zelfs op de site van de PvdT staat het niet. Sterker: het staat niet eens in de agenda vermeld.
quote:Persbericht
Politiek debat in bunker ‘Een fractie in tijd’
Datum 17 februari 2010
Op zaterdag 20 februari 2010 vind een uniek, live via internet te volgen, debat plaats tussen onderstaande lijsttrekkers voor de Gemeenteraadsverkiezingen in Eindhoven. Het debat zal plaats vinden in een afgesloten bunker die voorzien is van 25 camera’s en 16 microfoons. Kijkers kunnen via een internet chat live vragen stellen aan de lijsttrekkers. Dit kunnen politieke maar ook persoonlijke vragen zijn om de mens achter de politicus te leren kennen.
Deelnemers aan het Debat:
Mary Fiers (PvdA), Maarten Houben (CDA), Monique List (VVD), Kees Rijnders (leefbaar Eindhoven), Mary-Ann Schreurs (D66), Rens ten Hagen (De Stadspartij), Johan Vlemmix (Partij van de Toekomst), Mostafa Abbou (Eindhoven Nu), Rudy Reker (Lijst Pim Fortuin), Gerero van der Heijden of Conny van Rooy (Partij van Mens en Spirit), Renate Richters (GroenLinks Eindhoven) o.v.b.
Om 17.00 uur start een persconferentie voor de aanwezige pers. Alles is live te volgen is via internet.
De politici zullen om 18.00 uur de bunker in gaan en daar 4 uur lang in een gemoedelijke sfeer in debat gaan. Na afloop heeft de Pers nog de gelegenheid om enkele vragen te stellen aan de lijsttrekkers.
Gisteren was Bram ff op de chat en die bracht het nieuws dat Evilwon er mee stopte, hij wilde er niet veel over kwijt maar begreep wel waarom, met afspraken niet nakomen en bla bla bla.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:19 schreef Disana het volgende:
Johan vindt Nowlive een goed forum en vindt het jammer dat ze met SV zijn gestopt. Nowlive hoort er gewoon bij. Johan zelf heeft er niets van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |