ja he, de dubbelequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, lekker veel spullies
zit er ook wat voor mij bij?
nee hoor, ik kan heel goed nee zeggen. De drukte, het volk, de trolleys,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ziet er allemaal leuk uit! En waarom niet? Kom je met teveel thuis?
Ja ik weet het, je moet er niet heen gaan als je niet tegen veel volk kanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he, de dubbele
[..]
nee hoor, ik kan heel goed nee zeggen. De drukte, het volk, de trolleys,to the max! Leuk om een keer gedaan te hebben, maar nooit meer
ja mijn lieve domme dikke grijze katerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihihihi POES!
en leuke nagelzooi, ook
mijn nagels zijn na weken nog geelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Net mijn rode nagellak er af gehaald.
Blijft wel een lelijke rode waas over je nagels zitten zeg.
Dagje wachten met het nieuwe lakje?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
damn alweer 190 posts verderlees zo wel bij
Eerst even de huishoudbeursbuit delen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plus nog wat niet-nagelgerelateerde rommel. Ik ga ook nooit, nooit meer naar de HHB
heb je ze gemaild?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:01 schreef Kleintje19 het volgende:
Transdesign nog niet verzonden, nu bijna 2 weken geleden...
Woehoe! Je Zoya's!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:50 schreef Daph_ het volgende:
Sparkling*nails pakketje is eindelijk binnen!Wel zonder free gift, terwijl mijn order meer dan $50 was. Jammer..
Ziet er uit als een enorm warm knuffelkussenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja mijn lieve domme dikke grijze katerhoudt me altijd gezelschap
ja nee, knuffelen is voor plebs hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ziet er uit als een enorm warm knuffelkussen. Die van ons zijn nog niet zo groot (al doet Herman goed z'n best)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hahahaha ik dacht juist dat Britten zulks een knuffelkonten waren? Ach, hij is knap, dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee, knuffelen is voor plebs heen Eny is een Brit, dus ja
Hij begint te gillen als je 'm knuffelt! Edoch is het een zeer decoratief interieurornament
misschien sommige wel, onze britten komen denk ik uit de verkeerde genestring want die houden er niet van. Hoewel, de mamapoes wel, maar alleen als we in bed liggen en alleen als ze tussen ons in magquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha ik dacht juist dat Britten zulks een knuffelkonten waren? Ach, hij is knap, dat is ook wat waard.
mooi! welke plate is dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef PeRi het volgende:
Goeie buit SQ!
Vrije ochtend, dus wat gespeeld met Konad;
[ afbeelding ]
erg beautiful!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef PeRi het volgende:
Goeie buit SQ!
[ afbeelding ]
Oeh oeh, dat was ik die haar ook heeft!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb m'n HHB-lakje op, paars met blauwe microglitter (iemand anders hier had 'm ook, maar ik weet niet meer wie) maar mijn camera weigert de kleur vast te leggen
[ afbeelding ]
IRL is ie echt stunning, en dat voor zo'n merk onbekend in een el cheapo fugly flesje
ja hij is echt super!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
Oeh oeh, dat was ik die haar ook heeft!moooooi! Nu ben ik extra blij dat ik dr meegenomen heb
Om de lak te mengenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef kirsten. het volgende:
Ik lurk vaak een beetje mee hier, maar nu heb ik een vraagje.
Net een nagellak gekocht ( So Laque 28 van Bourjois) maar onderin zitten schijnbaar 3 metalen balletjes. Iemand enig idee waarvoor?
Dat heeft toch bijna iedere nagellak? Zo ver ik me kan herinneren hadden ze het vroeger ook al, ging ik altijd de hele dag alleen nagellak schudden omdat het leuk klonkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef kirsten. het volgende:
Ik lurk vaak een beetje mee hier, maar nu heb ik een vraagje.
Net een nagellak gekocht ( So Laque 28 van Bourjois) maar onderin zitten schijnbaar 3 metalen balletjes. Iemand enig idee waarvoor?
Je had hem goed, je miste alleen een haakje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:21 schreef mirannie het volgende:
Hoe voeg ik ook al weer een foto toe?? Heb ´m al geupload met tinypic.com
Wow, mooi!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef PeRi het volgende:
Goeie buit SQ!
[ afbeelding ]
Thanks, ik probeer het nog een keer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Je had hem goed, je miste alleen een haakje.
Jeetje zeg, goed gespaard, haha. Kan me niet voorstellen dat ik ooit zo veel krijg, al ging ik gister alles bij elkaar zoeken (lag verspreid door het hele huis) en had ik er toch ook al 12, meer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Nagelstudio? Nee hoor. Dit is het resultaat van 4 jaar lakjes sparen
ja bizar toch he, als wij dat doen ziet het er uit als de kleurplaat van een driejarigequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:32 schreef mirannie het volgende:
Thanks Stormqueen!! Ze deed het gewoon uit de losse hand en binnen 10 minuten klaar. Erg knap!
O zou best kunnen, maar is me eigenlijk nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat heeft toch bijna iedere nagellak? Zo ver ik me kan herinneren hadden ze het vroeger ook al, ging ik altijd de hele dag alleen nagellak schudden omdat het leuk klonk
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee, knuffelen is voor plebs heen Eny is een Brit, dus ja
Hij begint te gillen als je 'm knuffelt! Edoch is het een zeer decoratief interieurornamentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat een prachtige poezel!!Don't come closer, I might hurt you
Ik kom 'm stelen, denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij zegt thanks
hij is zich er van bewust, da's het erge
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij zegt thanks
hij is zich er van bewust, da's het erge
Zullen we dan gedeeld ouderschap doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |