No hard feelingsquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Dat zeg je mooi zo net onder mijn reactie![]()
Puckzzz: GEFELICITEERD!
En voor de rest: allemaal super mooie nagels!
(Geen helmer voor mij..Weet niet eens wat dat is hahahahaha)
Ik denk dat je echt kans maakt, en daar wacht je al zo lang opquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 22:48 schreef tliciouz het volgende:
Boh, zit een beetje in een dipje. Lig al 2 dagen ziek in bed en heb morgen een sollicitatie gesprek. En ik wil echt gaan maar mijn hoofd staat er zo niet naar
Begrijpelijk! Veel beterschap!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef tliciouz het volgende:
Boh, zit een beetje in een dipje. Lig al 2 dagen ziek in bed en heb morgen een sollicitatie gesprek. En ik wil echt gaan maar mijn hoofd staat er zo niet naar
Ja ik ga ook wel, dan laat ik ook echt zien dat ik er voor wil gaan. Maar er zijn weer wat dingen gebeurd in de familie, wat uitgelopen is tot een drama bah.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt kans maakt, en daar wacht je al zo lang op
Aaah gaan hoor! Dan mag je jezelf daarna belonen met een mooi lakje ;-)quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef tliciouz het volgende:
Uhm je had de rest van de post moeten lezenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:35 schreef babyfeet het volgende:
puckzzz wat leukhebbie al een datum?
Ik denk al, wat is iedereen serieus vanavondquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uhm je had de rest van de post moeten lezen
Ja zodra mijn eerste loon binnen is ga ik een dikke bestelling op TD plaatsen heb ik wel verdiend vind ik zelf na de afgelopen maanden. En bedankt!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Aaah gaan hoor! Dan mag je jezelf daarna belonen met een mooi lakje ;-)
Weet niet waarom je hoofd er niet naar staat, maar als je het eng vind (wilde speculatie natuurlijk), het valt vast reuze mee! En heel het nageltopic zal voor je duimen
Ohquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
Disclaimer:
Ik ga NIET trouwen!
Dat heb ik al eens geprobeerd. Het is niet mijn ding
Ik maakte een grapje omdat ik de Koh lak zo tof vind....
Wat mij betreft klaag je raakquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ga ook wel, dan laat ik ook echt zien dat ik er voor wil gaan. Maar er zijn weer wat dingen gebeurd in de familie, wat uitgelopen is tot een drama bah.![]()
Oke, klaagmodus uitgeschakeld.
Nee maar ik ga wel! Ik heb meer nagellakjes nodigquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat mij betreft klaag je raakIk zou het gewoon vervelend voor je vinden als je morgen niet zou gaan.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Zo ff snel foto's gemaakt van m'n nieuwe tafelrekje: (allemaal klikbaar)
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Heb vandaag lekker vrij dus mooi de tijd om te experimenteren met Konad
volgens mij bedoelde ze trouwen met haar nagellakquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:35 schreef babyfeet het volgende:
puckzzz wat leukhebbie al een datum?
Veel succes alvast voor morgen, ik zal voor je duimen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar ik ga wel! Ik heb meer nagellakjes nodigMaar bedankt rennie.
Ik heb wel interesse in die OPI van de foto.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde ze trouwen met haar nagellak![]()
Is er hier nog iemand in voor een ruil? Ik heb hier een klein mandje staan waar ik 55! nagellakjes uitgetoverd hebMet een paar kleuren die echt niet bij mij passen en 1 die ik dubbel heb.
L'oreal jetset diamant, nr 100. Hiervan kan ik geen swatch vinden en ik heb hem nog nooit gebruikt. Mocht iemand hem willen zien kan ik hem uiteraard open maken en de kleuren proberen te vangen met een camera![]()
Het is wat een witte transparante kleur, met een paarse parelmoer glans. Heel mooi en van goede kwaliteit maar ik heb al zo'n kleur
[ link | afbeelding ]
Opi on the same paige. Let op het gaat om de kleine fles van 3.75ml. Deze heb ik gekocht in zo'n pakketje van 4. Ik vind de kleur verschrikkelijk (excuses voor wie em mooi vindt) en ik ga hem nevernooit dragen. Links mijn flesje, rechts een swatch die ik van internet heb gehaald, flesje is nog nooit open geweest
[ link | afbeelding ]
Bourjois rose show. 10 ml. Het flesje lijkt leger dan ie is omdat ik hem schuin houd op de foto. Hij zit nog vol tot iets boven de Very Vernis letters. Het is een roze tint met een gouden/gele gloed eroverheen. Een verschrikkelijke kleur voor bij mijn bleke huidje
Links mijn flesje, rechts een swatch die ik van internet heb gehaald
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook nog Opi Off with her Red in 3.75ml, ook dit flesje is nooit open geweest. Mocht iemand bijvoorbeeld de beide Opi's willen ruilen voor iets mag die ook weg.
Uiteraardquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:15 schreef tliciouz het volgende:
Kunnen we daar even over PM'en? Ga nu namelijk slapen!.
De wijsvinger van mijn rechterhand die altijd op de foto komt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maak je daar je foto's mee of is dat je meest fotogenieke vinger?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Zo ff snel foto's gemaakt van m'n nieuwe tafelrekje: (allemaal klikbaar)
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Heb vandaag lekker vrij dus mooi de tijd om te experimenteren met Konad
Die OPI heb ik ook en ik moet zeggen, hij was wat koninginnedag-oranjerder dan ik had verwacht, maar bij bepaadt licht heeft hij ook best een mooie rode gloed. Verder dekt hij ook supergoed, echt een typische OPI-crème. Als je het kleurtje leuk vindt is het dus zeker een aanrader!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef princess-a het volgende:
Opi on the same paige. Let op het gaat om de kleine fles van 3.75ml. Deze heb ik gekocht in zo'n pakketje van 4. Ik vind de kleur verschrikkelijk (excuses voor wie em mooi vindt) en ik ga hem nevernooit dragen. Links mijn flesje, rechts een swatch die ik van internet heb gehaald, flesje is nog nooit open geweest
Whut, mens, je postte dit om 4:09quote:Op vrijdag 19 februari 2010 04:09 schreef Myraela het volgende:
Als ik toch niet kan slapen.
[ afbeelding ]
Nagelstudio? Nee hoor. Dit is het resultaat van 4 jaar lakjes sparenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is dit allemaal privé?? Nee toch? Jij hebt een nagelstudio ofzo toch?
Wauw!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Nagelstudio? Nee hoor. Dit is het resultaat van 4 jaar lakjes sparen
Oeh,quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Juud- het volgende:
Op mijn nagels:
[ afbeelding ]
Herome WIC - Oslo. Zit er al 5 dagen op en is bij de nagelriemen een beetje rommelig, maar blijft verder erg netjes.
Over die foto in de OP, de nagels van Debster > welke lak is dat groen??
zelf je achtergrond maken, heb ik ook gedaan, gewoon een patroon gemaakt in feuteuwshop, en dan in je html droppenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Waaaaaaaaaarom ben ik zo'n n00b in html. Ik wil een leuke layout voor m'n blog, en deze die ik nu heb, heb ik geplukt van dah interwebsz, maar vind hem toch niet zo. Grrr. Ik ga maar verder zoeken ofzo
.
Oi. Is het nog gelukt met je dubbele silkwrap?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De wijsvinger van mijn rechterhand die altijd op de foto komt.
Secret Admirerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:12 schreef Ainnir het volgende:
Vandaag flink wat kleurtjes getest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer op mijn blog.. nu is het tijd voor bed!
En om half 6 besloot ik dat ik het niet mooi vond en heb ik alles er weer af gehaald. Om me daarna te haasten met andere nagellak op te doen zodat ik niet te laat op school zou komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Whut, mens, je postte dit om 4:09! Maar wel mooi.
Ja maar mijn nagel is wel eens mooier geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oi. Is het nog gelukt met je dubbele silkwrap?
Met links.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef tliciouz het volgende:
Nune, ik heb een vraagje!Hoe maak je dit [ afbeelding ] moet ik dat bij blogroll doen of links of?
Thanks, gaat niet lukken weet ik nu al,quote:
Ziet er allemaal leuk uit! En waarom niet? Kom je met teveel thuis?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
damn alweer 190 posts verderlees zo wel bij
Eerst even de huishoudbeursbuit delen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plus nog wat niet-nagelgerelateerde rommel. Ik ga ook nooit, nooit meer naar de HHB
Oh dat vind ik leuk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks, gaat niet lukken weet ik nu al,Ik heb nu picture of the day er bij gevoegd, is dat wat?
Hoh!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plus nog wat niet-nagelgerelateerde rommel. Ik ga ook nooit, nooit meer naar de HHB
oh, lekker veel spulliesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je dan bij nieuwe site url de site toevoegen, en bij nieuwe site naam bijvoorbeeld the lacquer files?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef Nune het volgende:
[..]
Oh dat vind ik leuk!
En gaat zeker wel lukken hoor, ik ben een totale html noob en nooit lukt er wat, maar die links is echt heel simpel. Gewoon bij indeling toevoegen als gadget en dan sites toevoegen.
Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je dan bij nieuwe site url de site toevoegen, en bij nieuwe site naam bijvoorbeeld the lacquer files?
[ afbeelding ]
Hihihihihi POES!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |