Ik had hem van Ebay voor tien euro, even in de gaten houden anders.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:00 schreef Daph_ het volgende:
OPI Reflecting Pool was uitverkochtEn komt ook niet meer
Had ik nu maar eerder die knoop doorgehakt..
mmmh die tweede is interessant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
van de week besteld bij boozyshop, nu binnen
verkeerd gefrankeerd, er zat te weinig op, slordig zeg
anyway, diamond cosmetics
[ afbeelding ]
sparkling sherry, chainmail charm, hue are you?, joust for kicks, cherry tobacco, en pink flaminglo, een glow in the dark
boozyshop heeft op zowat alle diamond cosmetics 15% korting he, wisten jullie dat al?
Nwah vanaf $ 35 ex verzenden. Wordt mij een beetje te gortigquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:03 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had hem van Ebay voor tien euro, even in de gaten houden anders.
nee, er zat we; een sticker op dat er te weinig gefrankeerd was, maar heb geen strafport ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:39 schreef Guess. het volgende:
Mirjam mooie vangst van Boozyshop![]()
Lullig dat er niet genog porto op zit,moet je die nu zelf betalen? Zou ik wel even mailen.
Ik had er vorige x geen last van gelukkig maar heb het idd vaker gehoord.
Die NARS uit de OP
leuk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@puckzz ik vind hem wel mooi, maar wel veel geld voor een lakje ( al is het wel een mooie duochrome)
mijn flakies van golden rose over een merkloos oranje lakje:
[ afbeelding ]
Oeh nicequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@puckzz ik vind hem wel mooi, maar wel veel geld voor een lakje ( al is het wel een mooie duochrome)
mijn flakies van golden rose over een merkloos oranje lakje:
[ afbeelding ]
De pagina die u heeft aangevraagd werd helaas niet gevonden!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef .ZilveR. het volgende:
Ladies I need your help!![]()
Ik wil bij mezelf een laagje gel ter versteviging opbrengen. Mijn vraag is of deze http://www.naildesigneuro(...)ematigd-viskeus-15ml::::a0124.html/ gel daarvoor geschikt is.
Hier was voor elk van met nagellak van Catrice de schapkaart vervangen door de dikke rooie waar dat op stond dus ik heb het nagevraagd en toen vertelde de trekpleistermevrouw mij dat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:19 schreef PeRi het volgende:
Ik was vanochtend bij de Trekpleister en daar zag ik niks van terug.
En ja ik heb goed gekeken want ik heb bij Catrice geneusd.
Nee dat wordt straks direct door hun aan de winnaar verstuurd dus dat kan het niet zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil ook een trekpleister
MiMu misschien je giveawayspul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |