Om de lak te mengenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef kirsten. het volgende:
Ik lurk vaak een beetje mee hier, maar nu heb ik een vraagje.
Net een nagellak gekocht ( So Laque 28 van Bourjois) maar onderin zitten schijnbaar 3 metalen balletjes. Iemand enig idee waarvoor?
Dat heeft toch bijna iedere nagellak? Zo ver ik me kan herinneren hadden ze het vroeger ook al, ging ik altijd de hele dag alleen nagellak schudden omdat het leuk klonkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef kirsten. het volgende:
Ik lurk vaak een beetje mee hier, maar nu heb ik een vraagje.
Net een nagellak gekocht ( So Laque 28 van Bourjois) maar onderin zitten schijnbaar 3 metalen balletjes. Iemand enig idee waarvoor?
Je had hem goed, je miste alleen een haakje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:21 schreef mirannie het volgende:
Hoe voeg ik ook al weer een foto toe?? Heb ´m al geupload met tinypic.com
Wow, mooi!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef PeRi het volgende:
Goeie buit SQ!
Vrije ochtend, dus wat gespeeld met Konad;
[ afbeelding ]
Thanks, ik probeer het nog een keer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Je had hem goed, je miste alleen een haakje.
Jeetje zeg, goed gespaard, haha. Kan me niet voorstellen dat ik ooit zo veel krijg, al ging ik gister alles bij elkaar zoeken (lag verspreid door het hele huis) en had ik er toch ook al 12, meer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Nagelstudio? Nee hoor. Dit is het resultaat van 4 jaar lakjes sparen
ja bizar toch he, als wij dat doen ziet het er uit als de kleurplaat van een driejarigequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:32 schreef mirannie het volgende:
Thanks Stormqueen!! Ze deed het gewoon uit de losse hand en binnen 10 minuten klaar. Erg knap!
O zou best kunnen, maar is me eigenlijk nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat heeft toch bijna iedere nagellak? Zo ver ik me kan herinneren hadden ze het vroeger ook al, ging ik altijd de hele dag alleen nagellak schudden omdat het leuk klonk
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee, knuffelen is voor plebs heen Eny is een Brit, dus ja
Hij begint te gillen als je 'm knuffelt! Edoch is het een zeer decoratief interieurornamentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat een prachtige poezel!!Don't come closer, I might hurt you
Ik kom 'm stelen, denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij zegt thanks
hij is zich er van bewust, da's het erge
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij zegt thanks
hij is zich er van bewust, da's het erge
Zullen we dan gedeeld ouderschap doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |