Mone, hoe gaat het nu met opbouwen? Valt het mee of tegen? En ja, groot he? Stef is echt net
Darth Stef Vader gewoon

En fijn dat het inderdaad ok is met de oren, zit je je dan toch af te vragen he?
Het-is-mij, woah, wat goehoed!!

Ben zó blij voor je joh, echt heel fijn

Stef is trouwens practisch symmetrisch, maar dat is juist het probleem eigenlijk. Zijn hoofd is bijna 100 % in de breedte (iets van 98,9 geloof ik) en in de lengte iets van 101,3 %. Zijn oren schelen 1 mm. van elkaar. Alleen een hoofd hoort dus niet zo symmetrisch te zijn, de breedte hoort een flink stuk minder te zijn. En hij is dus wél erg plat aan de achterkant en opzij en bovenop zitten wat uitstulpingen..
Kim, ik durf het bíjna niet te zeggen omdat ik zo bang ben dat ik het me verbeeld, maarehm.. Gisteren dus al!

Zijn smurfenhoofd is echt minder smurfig zeg maar, oftewel de uitstulping ter hoogte van zijn kruin is anders

We merkten het aan drukplekken op zijn slapen die niet meer weggingen; toen we belden bleek het riempje gewoon al een gaatje strakker te kunnen, een heel duidelijk teken dat zijn koppie minder hoog wordt

Qua opbouwen gaat het overigens ook nog steeds erg goed, alleen de nachten hebben we tot nu toe (in overleg met de orthopeed) nog niet gedaan i.v.m. de warmte. Eén keer per dag in de middag (op het heetst van de dag) doen we 'm nu nog af en verder heeft hij 'm gewoon altijd op. Ik zie ook wel op tegen de nachten ergens, Stef heeft al erg veel moeite om in slaap te komen vaak en tot nu toe maakt het het middagslaapje nagenoeg onmogelijk. Maargoed, ik ga er maar van uit dat het went enzo