Ja, dat dacht ik dus idd ook, blij dat we al in de molen zitten. Hoe kom je daar anders achter zeg maar.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:02 schreef k_i_m het volgende:
Wat spannend! Dan mag je helemaal blij zijn dat je er zo op tijd bijgeweest bent als het misschien al gesloten is!.
Ow, echt? Pfiew! Dat is eigenlijk best wel een opluchting, thnx! In het boekje staat nog iets over fixeren met een stukje zeem aan de binnenkant bij de slapen. Zou dat handig zijn denk je? Ik vind het zo sneu dat zijn helm echt voor zijn ogen zakt..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:24 schreef k_i_m het volgende:
Dat schuiven hoort, dat is ook elke keer zo als hij aangepast is. Zolang je hem niet een rondje op het hoofd kan draaien is er niks aan de hand.
Ah, ok! Thnx, nogmaalsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou het persoonlijk niet doen. Met een week zit ie vast al een stuk "vaster" omdat het hoofd gegroeid is. Je kan het wel aangeven de volgende keer, misschien dat ze dan minder van de voorkant afhalen waardoor hij minder zakt.
Raar eigenlijk dat ze dat niet even tegen jullie gezegd hebben, dat was één van de eerste dingen waar de uitleg mee begon bij ons.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, ok! Thnx, nogmaalsWat fijn dat je zo snel reageert ook, we hebben ons er vanmiddag alweer onwijs druk om zitten maken, haha! Dankdankdank
En Poppejans, deze temperatuur is wel lastig inderdaad, het loopt echt in straaltjes van zijn hoofd af. Hopelijk went het snel, maar dat komt vast wel goedEn thnx, dit is samen met zijn zwarte luier met doodshoofdjes echt mijn grote favoriet
I <3 his bumblebee-bum
Wij zijn maandag aan de beurt voor zo'n livit-model en ik heb daar ook vragen over(gehoor en spraakonwikkeling dus)! Sowieso veel vraagtekens.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:46 schreef owlet het volgende:
Wat een vrolijke koppies![]()
Ik heb wel een vraag voor de experts hier. Niet omdat we er zelf mee te maken hebben maar gewoon omdat ik benieuwd ben.
Best wel vaak die ik helmpjes die over de oren vallen. Nou heb ik altijd begrepen dat juist in de eerste levensjaren van een kind het gehoor zo belangrijk is voor de spraakontwikkeling. Is het dan niet onhandig dat de oren afgeschermd zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |