Dus als het echt warm begint te worden is ie klaar. Want neem aan dat ie als ie lekker wil "zwemmen" enzo dta ie af moet toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Meestal dragen ze hem totdat ze een jaar oud zijn. Dus een half jaar vanaf nu.
Ze meten het toch op? Dat was tenminste zo bij Julian, en als de scheefheid boven een bepaalde waarde komt wordt een helmpje aangemeten. Dit was nadat we al een aantal weken/maanden fysiotherapie kregen en oefeningen deden.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:52 schreef moussy het volgende:
Woon je toevallig rond de randstad?
Mijn zoon kreeg uiteindelijk geen helm omdat het volgens kinderarts en fysio geen reet uit zou maken. Ze vertelde wel dat ze eigenlijk alleen nog maar bij de randstad gebruikt worden.
En mijn zoon, dat had echt een enorm scheve kop, zo scheef dat als hij een brilletje moest hij een lang en een kort pootje aan dat brilltje moest hebben.
Dat is volgens mij dan ook niet de reden voor het kiezen voor een helmquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:27 schreef Grijs het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met een 'ferengi'-hoofd? Is het puur esthetisch (ik vind het zeker niet lelijk), of heeft het (ook) andere nadelen?
Ach nee, niet goed gelezenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dan ook niet de reden voor het kiezen voor een helm.
Uiteindelijk niet zo heel lang, omdat ons CB het ook enorm mee vond vallen, tot een maand of 7. Toen heb ik via de huisarts zelf een verwijzing naar de KA geregeld. Die vond het ook meevallen, maar zei dat als wij het nodig vonden hij wel een doorverwijzing zou geven. Hij wist niet dat we 3 dagen daarna al de afspraak met de orthopeed hadden gemaaktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:13 schreef het-is-mij het volgende:
@ Wendy, thx voor de uitleg en het beeldmateriaal.
@ Kim, hoe lang heeft jou dochter de helm gehad?
@ Be, moet werken en ik durf niet haha, jullie kennen elkaar allemaal al enzo.
Nou gister op het cb vonden ze het meevallen, wij niet en we hopen nog steeds dat de volgende meting nog hetzelfde is.
Cb heeft overigens ook brief v/d fysio gehad met metingen.
Heb geprobeerd een foto te maken van zijn scheefheid maar dat valt nog niet zo mee.
Geeft toch niet, je kan toch onmogelijk alles volgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef dutchie het volgende:
BE, ik wist dat helemaal niet van Oscar.
Sorry voor deze Spuitelf-reactie, maar that's me.
Weet ik, weet ik. Maar tochquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geeft toch niet, je kan toch onmogelijk alles volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |