Goeie vraag!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef Mone het volgende:
Wat balen Incantrix! Zijn eurtjes. Wat kan je je dan rot voelen dat je hebt laten afschepen he, terwijl je gevoel iets anders zegt. Bleh. Goed dat hij er nu echt de tijd voor heeft genomen.
Dit bewijst maar weer dat je boven op het nieuws moet zitten.
Ik ga bij de volgende controle toch nog eens vragen naar 'ons' oortje, een oor slaat steeds dubbel, floept uit 't helmpje en ik heb het idee dat het echt een flappertje wordt.
BE wat fijn he, bijna klaar. Wat ik nog even niet snapte he? Dat verhaal met die hitte en dat je het helmpje een week minder op had gedaan. Hoe kan de afwijking zo snel weer terugkomen eigenlijk, terwijl je al tegen het einde loopt?
Wat fijn en goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, controle gehad, net telefonisch verslag gekregen.
We moeten nog een maandje door met de helm, puur uit voorzorg om ervoor te zorgen dat alles goed aan elkaar kan groeien. Echt vervormen zal het niet meer, maar toch. En dan daarna wrsch nog een paar weken alleen 's nachts.
F. heeft de scan gezien en het is echt een enorme verbetering!Gewoon een heel mooi koppie, maar goed dat zagen we ook wel zonder scan.
Helm dus wel mee op vakantie, maar als het erg heet is gewoon lekker af laten en ook op het strand hoeft hij niet op.
Hij had serieus mensen gehad die dat wel deden en dan met dat zand ertussen... arme koppies.
Nog even door dus, maar goed, we zijn er bijna!
Super, wat ben ik blij voor je/jullie/Oscarquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Wat goed dat ze alsnog dan nu een helm krijgt! Ik ben benieuwd wat het gaat opleveren uiteindelijk!
En Incantrix, wat zie je met terugwerkende kracht pas echt goed hoe ernstig het eig. is he!![]()
En wat een enorm verschil al weer!
Wij hadden afgelopen weekend weer controle en we mogen over op alleen 's nachts!
Er was nog minimaal verschil met de vorige keer, dus het zit bijna allemaal netjes vast, maar voor de zekerheid toch nog een maandje 's nachts dragen.
Even een resultaatfoto van vorige week in bad:Oeps!
Deze dus:
[ afbeelding ]
Dit was 22 februari:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |