Woehoehahaha...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan wordt het toch eens tijd dat je eens je ogen laat opmeten....
Het is trouwens linksonder (sorry beetje in de war).
Neen, want daar is altijd wel een herstel aanwezig. Ik zit daar niet .quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit je nu toevallig op een terrein in het zuiden des lands?
Selecteer dan gewoon de hele post (totdat het hele vak blauw word) dan zie je het beter.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef Pumatje het volgende:
ik zie echt helemaal niets..
Ja sorry hoor, die oorontsteking van mij is ook maar tijdelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Pumatje het volgende:
en ik moet dan wat aan mijn ogen laten doen...
I love the smell of shit in the morningquote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef Pumatje het volgende:
CQC! op veronica
Erg leuk weergegeven
Voorgeschoven post!
Waar nu mariniers knokken tegen de talib's!
Als je het leuk vind om te zien dan moet je even "Ross Kemp in Afghanistan" kijken. Het gaat weliswaar niet over de Nederlandse militairen maar over de Britse militairen in Afghanistan. Als het goed is kun je alle afleveringen wel op youtube bekijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:26 schreef Maitje het volgende:
Ik zat het ook toevallig te kijken..
Jammer van die stomme "beelden" die erin geprogameerd waren. Wel leuk om een keer zoiets te zien.
Thnx! Is idd altijd wel leuk om te zien hoe men daar leeft!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:09 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Als je het leuk vind om te zien dan moet je even "Ross Kemp in Afghanistan" kijken. Het gaat weliswaar niet over de Nederlandse militairen maar over de Britse militairen in Afghanistan. Als het goed is kun je alle afleveringen wel op youtube bekijken.
EDIT:
is het eerste deel van de eerste aflevering. De rest staat er ook op
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |