SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Spuit 11... neem die uitspraak van mij even letterlijk en stook het vuurtje nog maar even opquote:Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wat maakt het jou uit wat voor band esses en Maitje creëren..
ik snap dat niet echt.
Laat ze lekker naakt in die slaapzak liggen, zal me een worst wezen.
Ze dienen niet in dezelfde eenheid, as the matter of fact, Maitje is een burger... dus er is geen probleem.
Dat ben jij ook.. dus doe je niet voor als iemand met recht van spreken.
En met elkaar in de slaapzak liggen.. meisje. jongetje.. op oefening gebeurd dat vaak genoeg.
hell al ben je aliën.. als jij er blij van wordt.
Ja echt, dat pastquote:Op maandag 1 maart 2010 08:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Pas je dan met z'n 2-en in zo'n M90 slaapzak? Wat is dat voor mieterig gedoe?
Dat duurt nog minimaal 2 jaar, eerst even mijn bachelor afmakenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:25 schreef Esses het volgende:
Overigens, lotusss, reageer jij ook is wanneer jij op mag komen c.q. AAC c.q. whatever
In welk plaatje?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:44 schreef Esses het volgende:
Valt mee, valt mee, maar wel jammer dat je dan al zo goed in het plaatje past:P
Nee het ging gewoon om het feit dat je nu dingen organisseerd e.d..quote:Op maandag 1 maart 2010 09:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In welk plaatje?
En je bent toch niet weer aan het stoken hè?
Het voordeel voor jou is dat er behoorlijk wat sneeuw lag. Jij kon een sneeuwhol maken, in mijn geval was het een mooi nederlands landschapje.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb me kapot gezweten toen ik in m'n sneeuwhol sliep in m'n ondergoed in m'n eentje in m'n slaapzak en het buiten -25 / -30 was. Moet er niet aan denken dat er dan ook nog iemand anders in m'n slaapzak zit.
Dank voor het complimentquote:Op maandag 1 maart 2010 09:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee het ging gewoon om het feit dat je nu dingen organisseerd e.d..
Gewoon betrokkenheid bij het geheel.
Nou, ik weet niet hoe precies die slaapzakken heten, maar die houden warmte vast tot -40 dacht ik!? Ik heb daar in geslapen meerdere malen zelf en had het echt niet koud.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb me kapot gezweten toen ik in m'n sneeuwhol sliep in m'n ondergoed in m'n eentje in m'n slaapzak en het buiten -25 / -30 was. Moet er niet aan denken dat er dan ook nog iemand anders in m'n slaapzak zit.
Moet je rechtsonder in dat zwarte schermpje kijkenquote:
Zit je nu toevallig op een terrein in het zuiden des lands?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:26 schreef Esses het volgende:
Sta je daar, op het oefenterein... Sta je vast... Damn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |