Ik dacht dat het nu wel klaar zou zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:03 schreef horned_reaper het volgende:
Maandag gaat het zoals het er nu uitziet toch weer even één dag behoorlijk koud worden met een flinke bak sneeuw !
Ik ben benieuwd
Dien een klacht in bij Piet Paulusma.quote:
Dus regen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:32 schreef Meddo het volgende:
Maandag wordt het niet koud![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of natte sneeuw of toch sneeuwquote:
Leer kaart lezen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:30 schreef Schuifpui het volgende:
[ afbeelding ]
>20cm?![]()
Maargoed zal wel een dag regen/natte sneeuw worden.
global warming!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:59 schreef Garisson72 het volgende:
't Schijnt dat het tot en met de zomer blijft sneeuwen.
Dus we krijgen geen lente?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:59 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ook! Nog nét dan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dus we krijgen geen lente?Ik ben in de lente jarig.
Worden we southparkquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:59 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:20 schreef Remsjo het volgende:
Vanaf maandag word het 8 graden en warmer. Lijkt me zeer sterk dat er dan nog sneeuw gaat vallen. Volgend weekend de eerste lentedagen van het jaar. Zaterdag 12 graden en op zondag 15 graden
Heb jij nou veel hendige sjieke slips gemaakt op de sneeuw?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:22 schreef Maikuuul het volgende:
Zeuren over iets waar je geen macht over hebt
Meld je krank op het werk en blijf thuis, mits je werk hebt natuurlijk
Vertel..quote:
Z'n Fox is kapoed jong.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb jij nou veel hendige sjieke slips gemaakt op de sneeuw?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:03 schreef Levolution het volgende:
kz weer ik ga we guit dit kankerstink kaasland van jullie vieze vuile kutweer met jullie tyfus pie tpaulusma enzo tfoe
kz weer ik ga we guit dit kankerstink kaasland van jullie vieze vuile kutweer met jullie tyfus pie tpaulusma enzo tfoe
En nu in gewoon Nederlands graag.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:03 schreef Levolution het volgende:
tfoe zemmel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:03 schreef Levolution het volgende:
Ja,quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als er 20cm gaat vallen, met combi van veel wind zouden de sneeuwduinen makkelijk >1meter kunnen worden
Haha, en als je zaterdag een weerlot koopt met joker kan het tijdens het Weeralarm wel oplopen tot 4 meter!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:11 schreef Simba het volgende:
[..]
Ja,
En als er 1 meter sneeuw ligt en er gaan sneeuwschuivers op de wegen rijden, dan kan er aan de kanten makkelijk 2 meter sneeuw liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |