Ik vond het een vette aflevering. Sowieso geniet ik van alle Locke-centrics (en die van Ben). En die snelle shoot door de 'ogen' van MiB was ook erg cool, er zat tenminste weer vaart in het verhaal.
Ben vond ik heel grappig met zn koffiefilters; gewoon hoe die doet als hij zich ergens aan stoort. Epic.
Ik vind het interessant dat Sawyer gelijk wist dat Locke niet de échte is en dat hij ook niet meer van gedaante kan veranderen volgens Ilana. Dus toen vroeg ik me af of MiB eerder Christian's gedaante had aangenomen maar toen bedacht ik me dat Christian eerder een off-island verschijning had getoond in één van Jack's flashes. En aangezien MiB op het eiland 'gevangen' wordt gehouden spreekt dat mn theorie tegen.
Dat jochie, hmm was een beetje raar. In de eerste flash zat hij helemaal onder het bloed, MiB schrikt zich rot en voor Richard is ie helemaal niet zichtbaar itt Sawyer die m wel ziet zonder bloedsporen. Ik denk trouwens niet dat dat jochie Aaron is. Sowieso vind het niet kloppen ivm zijn leeftijd; Aaron zou nu ongeveer 3 moeten zijn. Daarnaast is hij fysiek niet eens op het eiland.
Net als Symer denk ik dat die alternative reality de realiteit zou zijn zonder tussenkomst van Jacob en MiB; de facts zijn gewoon dezelfde. Jack de chirurg, Hurley de miljonair en eigenaar van de dozenfirma waar Locke werkzaam was, Locke in rolstoel, Kate als voortvluchtige, Claire zwanger, Rose kanker, etc. Ik denk dat het lot eenmaal zo is en de omstandigheden er toe doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Asskimo op 19-02-2010 21:37:26 ]