abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 05:32:34 #21
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_78128327
Weer een week wachten.. Wie zou die jongen zijn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_78128402
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 05:32 schreef N-E-R-D het volgende:
Weer een week wachten.. Wie zou die jongen zijn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste denk ik. DIe was ook blond he. en hij móet naar het eiland terugkeren van Faraday's moeder/Iedereen eigenlijk, waarschijnlijk om MIB een beetje in toom te houden?
pi_78129214
SPOILER
pi_78129451
Smokey blijft vet Al vraag af waarom (nu we weten wie het is) hij in het eerste seizoen redelijk willekeurig mensen aanviel. Ik weet dat ze toen nog niet wisten waar ze naartoe wilden met smokey, maartoch, als je terugkijkt .. Al zou je wel kunnen verklaren waarom hij Locke toen niet aanviel, hij zag dat het een candidate was
pi_78130253
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 01:36 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik denk dat we in de Alt tijdlijn zien hoe ieders leven zou zijn als Jacob en Smokey zich nergens mee bemoeid hadden.

Ben zou dan nooit op het eiland geweest zijn.
Over op belangrijkere zaken. Jij denkt dat Smokey een relnicht is?
Amen.
  donderdag 18 februari 2010 @ 10:18:56 #26
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_78130989
"I don't care if you're the ghost of Christmas past" was ook een leuke TT geweest

Vette aflevering. Locke-centrics blijven voor mij altijd de leukste afleveringen en iedere keer maak ik me dan weer zorgen of het wel weer zo cool zal worden, maar iedere keer word ik gerustgesteld. Er zitten wel minder toffe tussen, maar het niveau ervan blijft altijd wel hoger dan centrics van de meeste andere karakters

Heel de aflevering was ik ook bang dat Smocke heel erg Otherig deed door heel de tijd te beloven antwoorden te geven maar als het erop aankwam steeds weer er een beetje omheen te lullen. En maar blijven lopen door de jungle [hoeveel minuten zouden ze in heel de serie tot nu toe door de jungle heen hebben gemarcheerd, op weg naar één of ander belangrijke plaats?]. Maar ik vond dit toch wel een mooie pay-off daar in die grot Terwijl we er eigenlijk niet eens súperveel wijzer van worden, maar wel het gevoel hebben alsof dat het wél het geval is
pi_78131098
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:18 schreef Xurk het volgende:
Maar ik vond dit toch wel een mooie pay-off daar in die grot Terwijl we er eigenlijk niet eens súperveel wijzer van worden, maar wel het gevoel hebben alsof dat het wél het geval is
Mjaaah, gedeeltelijk mee eens. We hebben nu namelijk wel een stukje zekerheid gekregen. Het lag er sinds de season finale dik bovenop dat Jacob iedereen naar het eiland heeft gebracht, maar zeker weten deden we het niet. Nu dus wel . De duidelijke antwoorden die Smokey deze aflevering gaf hebben we zelden gezien in Lost naar mijn idee.
Amen.
  donderdag 18 februari 2010 @ 10:28:32 #28
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_78131198
Ja, dat is wel weer zo. Maar antwoorden die we eigenlijk stiekem al voor 99% zeker wisten vallen dan op de daadwerkelijke momenten waarop ze bevestigd worden toch altijd een beetje tegen, vergeleken met momenten als dat we [ik noem maar wat] Jacob voor het eerst te zien krijgen

Ik ben net begonnen met het lezen van de "Never Seen Lost" blogpost voor deze aflevering en het is nu al weer prachtig:
quote:
John was the focus of tonight’s episode in “The World Where LOST Doesn’t Exist Because the Plane Didn’t Crash” (never thought about that, did ya?). Man, does his life suck. I am pretty sure the writers just copied a bunch of FML’s to write his storyline.
  donderdag 18 februari 2010 @ 10:28:38 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_78131203
Wanneer zouden we Vincent weer eens zien?

Ik hoop niet dat ze hem niet meer terug laten komen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_78131286
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:28 schreef Xurk het volgende:
Ik ben net begonnen met het lezen van de "Never Seen Lost" blogpost voor deze aflevering en het is nu al weer prachtig:
[..]

Ik moet bekennen dat ik wel in de lach schoot bij die eerste scene waar die op z'n bek ging en de sprinkelinstallatie aan sprong. Het leek wel een comedy .
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:28 schreef Xurk het volgende:
Ja, dat is wel weer zo. Maar antwoorden die we eigenlijk stiekem al voor 99% zeker wisten vallen dan op de daadwerkelijke momenten waarop ze bevestigd worden toch altijd een beetje tegen, vergeleken met momenten als dat we [ik noem maar wat] Jacob voor het eerst te zien krijgen
Ja, is ook zo. Had toen het uitgelegd werd, zoiets van: "Oh shit, dus zo dit het dus écht. Definitief.", zo'n moment van teleurstelling dat het nu allemaal echt ten ten einde loopt . Alhoewel we eigenlijk nog niks weten natuurlijk .
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')