Als je iemand hebt laten vermoorden en je hem vervolgens in levende lijve ziet plus als kind, dan zou ik ook verschrikt zijn denk ik. Wat E ook denkt is dat Jacbo en MIB elkaar waarschijnlijk kennen uit hun jeugd (misschien is het zelfs wel familie). Furthermore vind ik dat jochie best veel weghebben van de oudere Jacob. Ik kan me dus best vinden in de theorie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:01 schreef Ereinion het volgende:
Ik ben het niet met al die argumenten eens.
Ik vond de MIB eerder angstig reageren op de verschijning van dat jochie, ik zie niet waarom een levende Jacob die reactie op hem zou hebben, hij zou eerder kwaad worden. Ik denk dat het iemand is die we gewoon nog niet kennen.
Ik denk ook niet dat de "jonge Jacob" zozeer levend is, maar meer een vision. MIB denkt dat hij zijn loophole heeft gevonden, maar blijkbaar zijn er nog wel regels waar hij aan gebonden blijft. Het jochie herinnerde hem daaraan, waardoor MIB aan het eind van de aflevering misschien gedwongen was Sawyer die drie keuzes te geven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:15 schreef Ereinion het volgende:
Nou ja, levende lijve, even later gooit Flocke met veel plezier een witte steen uit de grot. Smokey lijkt ervan overtuigd te zijn dat Jacob dood is.
Leek een beetje een aangepaste auto.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Jiveje het volgende:
Locke kan gewoon autorijden met twee verlamde benen.
Met knopjes voor gas geven en remmen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Leek een beetje een aangepaste auto.
Zoiets, die worden gemaakt voor mensen met een dergelijke handicap.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Met knopjes voor gas geven en remmen?
Ja hoor, die bestaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Met knopjes voor gas geven en remmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |