abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78181271
Ik denk wel dat het baby Jacob is, dat haar was te opzettelijk in dezelfde stijl gedaan.
pi_78181315
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:01 schreef Ereinion het volgende:
Ik ben het niet met al die argumenten eens.

Ik vond de MIB eerder angstig reageren op de verschijning van dat jochie, ik zie niet waarom een levende Jacob die reactie op hem zou hebben, hij zou eerder kwaad worden. Ik denk dat het iemand is die we gewoon nog niet kennen.
Als je iemand hebt laten vermoorden en je hem vervolgens in levende lijve ziet plus als kind, dan zou ik ook verschrikt zijn denk ik. Wat E ook denkt is dat Jacbo en MIB elkaar waarschijnlijk kennen uit hun jeugd (misschien is het zelfs wel familie). Furthermore vind ik dat jochie best veel weghebben van de oudere Jacob. Ik kan me dus best vinden in de theorie.

Los daarvan geloof ik ook dat het feit dat we MIB struikelend achter dat kind aan zagen rennen en we hem zelfs op de grond zien vallen, een betekenis heeft. Dat de makers wellicht willen laten zien dat MIB niet "almachtig" is maar misschien gewoon mens, met wat extra powers.
Amen.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:08:25 #113
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_78181350
Wow, ze is voor de verandering er snel bij met haar recap! Ik had het nog niet eens gecheckt omdat het vaak pas aan het begin van de week online staat Even lezen
pi_78181625
Nou ja, levende lijve, even later gooit Flocke met veel plezier een witte steen uit de grot. Smokey lijkt ervan overtuigd te zijn dat Jacob dood is.

Het jochie lijkt een beetje op Jacob, maar ja, de enige overeenkomsten zijn dat hij kort blond haar heeft, dat zegt tamelijk weinig. De rest van de argumenten zijn gewoon speculatie, zeker die over dat bloed aan de handen, alsof Smokey zich zorgen maakt om een dode meer of minder. Het gedrag van dit kind lijkt ook in geen enkel opzicht op dat van Jacob, die altijd kalm is, zelfs als hij wordt neergestoken.

Het gedrag van Smokey na de verschijning van dat kind was wel opmerkelijk ja, struikelend, en daarna de bekende Locke catchphrase. Misschien dat nu Smokey vast zit aan het lichaam van Locke ook bepaalde delen van zijn persoonlijkheid in hem doorlekken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ereinion op 19-02-2010 13:24:15 ]
pi_78181973
Locke kan gewoon autorijden met twee verlamde benen.
pi_78182040
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:15 schreef Ereinion het volgende:
Nou ja, levende lijve, even later gooit Flocke met veel plezier een witte steen uit de grot. Smokey lijkt ervan overtuigd te zijn dat Jacob dood is.
Ik denk ook niet dat de "jonge Jacob" zozeer levend is, maar meer een vision. MIB denkt dat hij zijn loophole heeft gevonden, maar blijkbaar zijn er nog wel regels waar hij aan gebonden blijft. Het jochie herinnerde hem daaraan, waardoor MIB aan het eind van de aflevering misschien gedwongen was Sawyer die drie keuzes te geven.

Misschien was het gebaar van MIB waarbij hij die steen in zee wierp meer een uiting van frustratie en om te zeggen: "Je kunt wel tegen me lullen over "rules" maar je bent toch dood, lekker puh!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Jivis op 19-02-2010 13:32:51 ]
Amen.
pi_78182163
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Jiveje het volgende:
Locke kan gewoon autorijden met twee verlamde benen.
Leek een beetje een aangepaste auto.
pi_78182662
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Leek een beetje een aangepaste auto.
Met knopjes voor gas geven en remmen?
pi_78182758
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef Jiveje het volgende:

[..]

Zoiets, die worden gemaakt voor mensen met een dergelijke handicap.
pi_78182759
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef Jiveje het volgende:

[..]

Ja hoor, die bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')