Hangt ten eerste af van waar je woont, in Groningen/Friesland zijn afstanden doorgaans langer zoals Maharbal wel zal bevestigen. In die gebieden heb je ook meestal wel alle dagen werk als je beschikbaar bent. Vaak krijg je twee ritten en dan ben je van ongeveer 8.00 tot 17.00 onderweg. Verder hangt het natuurlijk af hoeveel dagen je beschikbaar bent. Woon je in de randstad dan wordt je denk ik ongeveer 1 op de 3 a 4 keer niet gebeld voor werk als je wel beschikbaar bent. Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef sweetysven het volgende:
Hier een vraagje. Heb ook interesse dit werk te gaan doen, zit met één vraagje, hoeveel uur werk krijgen jullie gemiddeld per maand (ruwe schatting)?
Ik hoor dat die enorm toeren-happy zijn?(Al dauw je gaspedaal amper in) Lijkt me inderdaad ook niks nee.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik rijd nu dagelijk een Aygo, automaat.
Het lachen vergaat je wel hoor.
Ik heb even voor je gekeken naar de maand januari. Ik woon in het oosten en heb vorige maand gemiddeld 8 1/2 uur gewerkt per dag. Zoals eerder gezegd, is het afhankelijk van de regio waarin je woont en je beschikbaarheid. Ik ben veel beschikbaar geweest en heb ongeveer 95 uur gemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef sweetysven het volgende:
Hier een vraagje. Heb ook interesse dit werk te gaan doen, zit met één vraagje, hoeveel uur werk krijgen jullie gemiddeld per maand (ruwe schatting)?
Woon in Amsterdam, maar ben ook redelijk veel in Apeldoorn. Ik wil toch wel minimaal 1 dag per week kunnen werken. Ik kan wel redelijk flexibel zijn met hoorcolleges. Iemand hier die ook in regio Amsterdam woont?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:50 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Hangt ten eerste af van waar je woont, in Groningen/Friesland zijn afstanden doorgaans langer zoals Maharbal wel zal bevestigen. In die gebieden heb je ook meestal wel alle dagen werk als je beschikbaar bent. Vaak krijg je twee ritten en dan ben je van ongeveer 8.00 tot 17.00 onderweg. Verder hangt het natuurlijk af hoeveel dagen je beschikbaar bent. Woon je in de randstad dan wordt je denk ik ongeveer 1 op de 3 a 4 keer niet gebeld voor werk als je wel beschikbaar bent. Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt.
Zafira's hebben dat al als er nog een kwart in de tank zit.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Mallet het volgende:
Ik heb vandaag een e-mail van Mandy gekregen met daarin de data voor de slipcursussen. Deze zijn achtereenvolgens op 7, 14, 20 en 28 april. Ik weet zelf nog niet of ik helemaal naar Etten-Leur ga. Van station naar station kost mij dat al 2,5uur.
Mij verging het lachen vandaag ook even.. Ik moest nog 20km en had al getankt.
[ link | afbeelding ]
Vandaag iets meer dan 4 uur gemaakt, dus een kort dagje. Hopelijk mag ik er morgen ook weer op uit.
Kijk je moet het zo zien.. Er is wellicht meer werk in de Randstad, omdat daar de concentratie van bedrijven hoger is. Daarentegen wonen er ook meer studenten in de Randstad en zijn de ritten vaak wat korter.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef sweetysven het volgende:
[..]
Woon in Amsterdam, maar ben ook redelijk veel in Apeldoorn. Ik wil toch wel minimaal 1 dag per week kunnen werken. Ik kan wel redelijk flexibel zijn met hoorcolleges. Iemand hier die ook in regio Amsterdam woont?
Andere optie is natuurlijk dat ik kan beginnen in Apeldoorn, hier is over het algemeen meer werk?
Bedankt voor jullie reacties trouwens
Ik vond het echt vaag. Ik heb 6,5 liter (benzine) getankt terwijl ik nog een reikwijdte van 25 kilometer had (ik moest nog 40 kilometer naar de eindbestemming) met een knipperend lampje. Nadat ik getankt had stond de reikwijdte op 20 kilometer en dit liep alleen maar terug. Zelfs de analoge benzinemeter bleef helemaal teruglopen tot 0. Dat terwijl het verbruik volgens gegevens op autoweek rond de 1 op 13 à 1 op 16 moet zijn. Daarnaast kreeg ik om de haveklap dit lampje van de remvloeistof..quote:Op maandag 22 februari 2010 18:10 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Zafira's hebben dat al als er nog een kwart in de tank zit.
Ding schiet hoog in toeren, en is continu aan het schakelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ik hoor dat die enorm toeren-happy zijn?(Al dauw je gaspedaal amper in) Lijkt me inderdaad ook niks nee.
Gewoon hier afspreken met zn allen voor 1 dag en dan even die zit maken... 2,5 uur overleef je echt wel weerquote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Mallet het volgende:
Ik heb vandaag een e-mail van Mandy gekregen met daarin de data voor de slipcursussen. Deze zijn achtereenvolgens op 7, 14, 20 en 28 april. Ik weet zelf nog niet of ik helemaal naar Etten-Leur ga. Van station naar station kost mij dat al 2,5uur.
Ik werd onverwacht nog om half 6 gebeld voor een ritje. Toch weer fijn aangezien ik met het OV heen en terug ook weer aardig wat uren erbij kan tellen (3 uur voor de terugreis naar huis).quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Keuzer het volgende:
Het is inderdaad rustiger... zelf niet gebeld voor morgen.
Overigens aangegeven dat ik graag 14e ga slippen, wie o wie gaat er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |