Hangt ten eerste af van waar je woont, in Groningen/Friesland zijn afstanden doorgaans langer zoals Maharbal wel zal bevestigen. In die gebieden heb je ook meestal wel alle dagen werk als je beschikbaar bent. Vaak krijg je twee ritten en dan ben je van ongeveer 8.00 tot 17.00 onderweg. Verder hangt het natuurlijk af hoeveel dagen je beschikbaar bent. Woon je in de randstad dan wordt je denk ik ongeveer 1 op de 3 a 4 keer niet gebeld voor werk als je wel beschikbaar bent. Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef sweetysven het volgende:
Hier een vraagje. Heb ook interesse dit werk te gaan doen, zit met één vraagje, hoeveel uur werk krijgen jullie gemiddeld per maand (ruwe schatting)?
Ik hoor dat die enorm toeren-happy zijn?(Al dauw je gaspedaal amper in) Lijkt me inderdaad ook niks nee.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik rijd nu dagelijk een Aygo, automaat.
Het lachen vergaat je wel hoor.
Ik heb even voor je gekeken naar de maand januari. Ik woon in het oosten en heb vorige maand gemiddeld 8 1/2 uur gewerkt per dag. Zoals eerder gezegd, is het afhankelijk van de regio waarin je woont en je beschikbaarheid. Ik ben veel beschikbaar geweest en heb ongeveer 95 uur gemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef sweetysven het volgende:
Hier een vraagje. Heb ook interesse dit werk te gaan doen, zit met één vraagje, hoeveel uur werk krijgen jullie gemiddeld per maand (ruwe schatting)?
Woon in Amsterdam, maar ben ook redelijk veel in Apeldoorn. Ik wil toch wel minimaal 1 dag per week kunnen werken. Ik kan wel redelijk flexibel zijn met hoorcolleges. Iemand hier die ook in regio Amsterdam woont?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:50 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Hangt ten eerste af van waar je woont, in Groningen/Friesland zijn afstanden doorgaans langer zoals Maharbal wel zal bevestigen. In die gebieden heb je ook meestal wel alle dagen werk als je beschikbaar bent. Vaak krijg je twee ritten en dan ben je van ongeveer 8.00 tot 17.00 onderweg. Verder hangt het natuurlijk af hoeveel dagen je beschikbaar bent. Woon je in de randstad dan wordt je denk ik ongeveer 1 op de 3 a 4 keer niet gebeld voor werk als je wel beschikbaar bent. Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt.
Zafira's hebben dat al als er nog een kwart in de tank zit.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Mallet het volgende:
Ik heb vandaag een e-mail van Mandy gekregen met daarin de data voor de slipcursussen. Deze zijn achtereenvolgens op 7, 14, 20 en 28 april. Ik weet zelf nog niet of ik helemaal naar Etten-Leur ga. Van station naar station kost mij dat al 2,5uur.
Mij verging het lachen vandaag ook even.. Ik moest nog 20km en had al getankt.
[ link | afbeelding ]
Vandaag iets meer dan 4 uur gemaakt, dus een kort dagje. Hopelijk mag ik er morgen ook weer op uit.
Kijk je moet het zo zien.. Er is wellicht meer werk in de Randstad, omdat daar de concentratie van bedrijven hoger is. Daarentegen wonen er ook meer studenten in de Randstad en zijn de ritten vaak wat korter.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef sweetysven het volgende:
[..]
Woon in Amsterdam, maar ben ook redelijk veel in Apeldoorn. Ik wil toch wel minimaal 1 dag per week kunnen werken. Ik kan wel redelijk flexibel zijn met hoorcolleges. Iemand hier die ook in regio Amsterdam woont?
Andere optie is natuurlijk dat ik kan beginnen in Apeldoorn, hier is over het algemeen meer werk?
Bedankt voor jullie reacties trouwens
Ik vond het echt vaag. Ik heb 6,5 liter (benzine) getankt terwijl ik nog een reikwijdte van 25 kilometer had (ik moest nog 40 kilometer naar de eindbestemming) met een knipperend lampje. Nadat ik getankt had stond de reikwijdte op 20 kilometer en dit liep alleen maar terug. Zelfs de analoge benzinemeter bleef helemaal teruglopen tot 0. Dat terwijl het verbruik volgens gegevens op autoweek rond de 1 op 13 à 1 op 16 moet zijn. Daarnaast kreeg ik om de haveklap dit lampje van de remvloeistof..quote:Op maandag 22 februari 2010 18:10 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Zafira's hebben dat al als er nog een kwart in de tank zit.
Ding schiet hoog in toeren, en is continu aan het schakelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ik hoor dat die enorm toeren-happy zijn?(Al dauw je gaspedaal amper in) Lijkt me inderdaad ook niks nee.
Gewoon hier afspreken met zn allen voor 1 dag en dan even die zit maken... 2,5 uur overleef je echt wel weerquote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Mallet het volgende:
Ik heb vandaag een e-mail van Mandy gekregen met daarin de data voor de slipcursussen. Deze zijn achtereenvolgens op 7, 14, 20 en 28 april. Ik weet zelf nog niet of ik helemaal naar Etten-Leur ga. Van station naar station kost mij dat al 2,5uur.
Ik werd onverwacht nog om half 6 gebeld voor een ritje. Toch weer fijn aangezien ik met het OV heen en terug ook weer aardig wat uren erbij kan tellen (3 uur voor de terugreis naar huis).quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Keuzer het volgende:
Het is inderdaad rustiger... zelf niet gebeld voor morgen.
Overigens aangegeven dat ik graag 14e ga slippen, wie o wie gaat er mee?
Oef een 1.6D.. Daar heb ik laatst ook in gereden, erg ondergemotoriseerd. Vlaardingen-Keulen.. Damn dát is een eind!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Net een weekje op vakantie geweest, ook wel eens lekker
Maandag mag ik gelijk weer aan de bak, en wat voor rit! Hagelnieuwe Volvo V50 (helaas wel een 1.6D) van Vlaardingen naar Keulen. Nog even uitzoeken hoe ik thuis kom vanaf daar, maar ik heb er al zin in!
Ja, maar terug wel lekker met de ICE. Lekker aan het bier in de barquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oef een 1.6D.. Daar heb ik laatst ook in gereden, erg ondergemotoriseerd. Vlaardingen-Keulen.. Damn dát is een eind!
Krijg je de reis in de ICE ook vergoed dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar terug wel lekker met de ICE. Lekker aan het bier in de bar![]()
Ik krijg overigens ook een ander uurloon. Aan de telefoon werd gezegd dat er een prijsafspraak is gemaakt met de klant. Geen idee welk, maar ja, dat zien we wel. Ik krijg ook een maaltijdvergoeding van 12.50 en als ik minder eet mag ik de rest houden. Gewoon wat brood van thuis mee dus
Volgens mij altijd alle reiskosten die je hebt als je ov niet geldig is krijg je vergoed bij EasyWay.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Krijg je de reis in de ICE ook vergoed dan?
Ik hoop dat die V50 niet vergelijkbaar is qua gewicht met de gloednieuwe V70. Die V70 waar ik een paar weken geleden in reed had een 2.5L (of was 't nou 2.4?) en een kleine 200pk, maar dat was ook echt het minimum dat je in zo'n zware auto wil. Jeetje hey.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Net een weekje op vakantie geweest, ook wel eens lekker
Maandag mag ik gelijk weer aan de bak, en wat voor rit! Hagelnieuwe Volvo V50 (helaas wel een 1.6D) van Vlaardingen naar Keulen. Nog even uitzoeken hoe ik thuis kom vanaf daar, maar ik heb er al zin in!
Neen, ik offer er niet snel werkdagen voor op ook al zit ik al aan een paar keer die 50 ritten. Ik moet in maart ook al een paar dagen werk overslaan, dus wellicht dat ik het de volgende keer probeer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Mallet het volgende:
Ik vond die V50 1.6D wel echt laf hoor.. Pff.. Laatst mocht ik in een Insignia rijden. Bleek dat ook weer zo`n instapmodel te zijn met een 1.6 motor (zonder turbo, dus echt de basisversie). Dat komt echt niet goed vooruit. Vandaag een nieuwe Clio 1.2.. Zelfde verhaal. Motor ook te licht voor het gewicht van de auto. Offeh de Opel Astra Station 1.3D, ook bijna gevaarlijk langzaam (bij inhalen bijvoorbeeld).
Maharbal ga je de 14e mee naar de slipcursus? Het wordt voor jou nu ook wel eens tijd toch! We zijn al met z'n drieën
Ja. Het is ook de enige mogelijkheid om vanuit Keulen richting Nederland terug te gaan. Of ik moet wat gare Duitse stoptreinen nemen, maar dat kost net zoveel en qua tijd veel langer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Krijg je de reis in de ICE ook vergoed dan?
Ga toch lekker mee kerel, het is bovendien 's avonds, dan opper je gewoon voor een enkele rit naar het zuiden, krijg je bij mij een bak koffie (Tilburg). Het begint pas om 17.00 he. En nogmaals: normaal kost dat grof geld, neem die kans nou gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen, ik offer er niet snel werkdagen voor op ook al zit ik al aan een paar keer die 50 ritten. Ik moet in maart ook al een paar dagen werk overslaan, dus wellicht dat ik het de volgende keer probeer.
Er komen nog wel meer mogelijkheden, en tegen de zomer aan heb ik ook wat meer tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ga toch lekker mee kerel, het is bovendien 's avonds, dan opper je gewoon voor een enkele rit naar het zuiden, krijg je bij mij een bak koffie (Tilburg). Het begint pas om 17.00 he. En nogmaals: normaal kost dat grof geld, neem die kans nou gewoonik heb van anderen gehoord dat het zeker een leuke ervaring is.
Kan wel wezen, je zou het allicht moeten proberenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er komen nog wel meer mogelijkheden, en tegen de zomer aan heb ik ook wat meer tijd.
En ook al geef je je op voor 14 april, dan nog is het niet zeker dat je wordt "ingeroosterd".
Ik geloof dat je bij je sollicitatie een rijtest krijgt net zoals bij hikers maar ik weet niet 100% zeker of er nog apart iets aan rijvaardigheden wordt gedaan. Dan wordt ook alles uitgelegd en duidelijk gemaakt. Dat rijbewijs zou je even moeten navragen (mail sturen). Een rijbewijs is in heel Europa geldig dus ik zou niet weten waarom ze er een probleem van zouden maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef dreamzk het volgende:
Vandaag opgegeven bij Easyway als prive-chauffeur. Zelf ben ik 20 jaar dus dat moet wel goed komen. Ik vroeg me alleen af, ik woon nu in Nederland en studeer hier maar ik heb nog een Belgisch rijbewijs, is dat een probleem? En krijg je voordat je gaat werken een trainingscursus of mag je direct gaan chauffeuren?
Oke duidelijk, ook wel logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja. Het is ook de enige mogelijkheid om vanuit Keulen richting Nederland terug te gaan. Of ik moet wat gare Duitse stoptreinen nemen, maar dat kost net zoveel en qua tijd veel langer.
Heb afgelopen zomer altijd gereden, dealer in de buurt mocht veel auto's afleveren voor een groot bedrijf.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:21 schreef Maharbal het volgende:
+ Er wordt vrij weinig gereden in de zomermaanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |