abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78767690
Het is af en toe wel vaag aangegeven via 9292ov inderdaad. Zelf heb ik de voorkeur om naar het dichts bijzijnde treinstation te gaan, en van daaruit naar de volgende stad of weer terug naar Amsterdam. Liever 20 minuten langer in het OV en rechtstreeks/1 keer overstappen, in plaats van sneller en 4 keer overstappen met soms maar 2 minuten speling.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_78767748
Als hiker heb je soms geen keus als je planning heel strak is. Dan moet je gewoon zo snel mogelijk op je volgende adres komen.
pi_78769249
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef rene90 het volgende:
Het is af en toe wel vaag aangegeven via 9292ov inderdaad. Zelf heb ik de voorkeur om naar het dichts bijzijnde treinstation te gaan, en van daaruit naar de volgende stad of weer terug naar Amsterdam. Liever 20 minuten langer in het OV en rechtstreeks/1 keer overstappen, in plaats van sneller en 4 keer overstappen met soms maar 2 minuten speling.
Maar als het een uur scheelt in je reistijd moet je dat gewoon doen, t is immers je werk als je je aansluiting mist kan je er niks aan doen, dan heb je het in ieder geval geprobeerd. En in mijn ervaring haal je aansluitingen van 2 minuten eigenlijk altijd. In afgelegen gebieden vraag ik doorgaans aan de buschauffeur of ie mijn aansluiting ff belt om te wachten (vinden ze helemaal prachtig, die lui genieten ervan om die radio te gebruiken) zodra ik merk dat hij achterloopt met zn schema.
pi_78769500
Een uur is wel natuurlijk een groot verschil, alleen twintig minuutjes vind ik het wel waard, is ook niet zo een probleem omdat ik geen strak schema heb. Zoals laatst moest ik dus vanuit leeuwarden terug, scheelde 20 minuten, maar wel 5 keer overstappen
Top 5 China producten
pi_78769974
Zo strak zijn mijn schema's meestal niet hoor. Mijn eerste rit is altijd maximaal 45min met het OV van mijn huis verwijderd met weinig overstappen en als ik die auto eenmaal binnen heb is het helemaal een eitje om alle tijden te halen, want die zijn altijd heel ruim bij mij.
Alleen gisteren ging dat even fout met de C4 die aangeduwd moest worden en pas na een uur wilde starten
pi_78770052
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo strak zijn mijn schema's meestal niet hoor. Mijn eerste rit is altijd maximaal 45min met het OV van mijn huis verwijderd met weinig overstappen en als ik die auto eenmaal binnen heb is het helemaal een eitje om alle tijden te halen, want die zijn altijd heel ruim bij mij.
Alleen gisteren ging dat even fout met de C4 die aangeduwd moest worden en pas na een uur wilde starten
Mooi klote ja, ik heb ook een keer langs de kant van de weg gestaan. Waren we wel met 2 auto's want we moesten pendelen. Zie ik opeens die collega in zijn volkswagen knipperlichten aan en remmend naar de vluchtstrook Motor kreeg hij niet meer aan, die wilde echt niks meer doen.
Auto in de berm geduwd een stukje verder, daar laten staan en met de andere auto verder gereden en de sleutel even afgegeven bij de garage die hem later zou oppikken.
Top 5 China producten
pi_78770394
Ik reis gemiddeld 1 uur naar mijn startadres. Meestal is dit wel iets langer.
Tijden zijn bij mij vaak erg strak en ik haal dan ook regelmatig 16.00 niet als ik 3 ritten heb. Laatst was ik alles aan het uitzoeken en kwam ik erachter dat 16.00 helemaal niet haalbaar was, hoe snel je het ook probeerde. Meteen maar even gebeld
pi_78773911
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef Mallet het volgende:
Ik reis gemiddeld 1 uur naar mijn startadres. Meestal is dit wel iets langer.
Tijden zijn bij mij vaak erg strak en ik haal dan ook regelmatig 16.00 niet als ik 3 ritten heb. Laatst was ik alles aan het uitzoeken en kwam ik erachter dat 16.00 helemaal niet haalbaar was, hoe snel je het ook probeerde. Meteen maar even gebeld
Ja heb ik ook 'n keer gehad XD uiteindelijk in de file gestaan en tweede rit bij easyway moeten afbellen, was een audi A6.
  Moderator vrijdag 5 maart 2010 @ 14:30:00 #234
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78775351
Ik vind een a6 ook niet heel bijzonder. Natuurlijk beter dan een polo oid maar ook qua vormgeving niet heel bijzonder. Door fouten in de planning zijn bij mij 2 ritten geannuleerd, allebei met een mini cooper. Jammer.

Soms is de planning theoretisch / op papier haalbaar, maar in de praktijk loopt het nog wel eens anders.
  Moderator vrijdag 5 maart 2010 @ 15:01:14 #236
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78776326
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef Mallet het volgende:
Ik vind een a6 ook niet heel bijzonder. Natuurlijk beter dan een polo oid maar ook qua vormgeving niet heel bijzonder. Door fouten in de planning zijn bij mij 2 ritten geannuleerd, allebei met een mini cooper. Jammer.

Soms is de planning theoretisch / op papier haalbaar, maar in de praktijk loopt het nog wel eens anders.
Hmm ik ben gewoon een audihoer daar kan het ook aan liggen.
Gister een Mini Cooper, t zonnetje scheen en de snelweg was leeg.
pi_78780233
Gisteren had ik dus dat akkefietje met die C4 die een uur lang niet wilde starten. Daardoor de tijd uit de ritinformatie van rit 2 niet gehaald. Krijg ik vandaag een brief van EW waarin staat: we zetten de tijden niet voor niets in de ritinformatie. Wij hopen dat het in de toekomst niet meer voorkomt.
pi_78781155
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteren had ik dus dat akkefietje met die C4 die een uur lang niet wilde starten. Daardoor de tijd uit de ritinformatie van rit 2 niet gehaald. Krijg ik vandaag een brief van EW waarin staat: we zetten de tijden niet voor niets in de ritinformatie. Wij hopen dat het in de toekomst niet meer voorkomt.
Oef man! Dan heb je dus een officiële waarschuwing gekregen. Bij de 3e vlieg je eruit geloof ik.
Ik vond mezelf altijd een beetje overdreven als ik altijd belde voor elke tijd die ik niet ging halen, maar ze vinden het dus wel belangrijk.

Gisteren moest ik vanaf Born naar Arnhem en ik dacht dat dat wel in een uurtje te doen was. Ik was om 14.45 in Born en moest vanaf daar dus ook weer een auto meenemen. Stel ik de navigatie in.. Aankomsttijd 16:20. Shit. Ik meteen gebeld.. Als het later werd dan half 5 moest ik weer bellen en nu zo snel mogelijk vertrekken! Gelukkig geen file gehad.

Op het afleveradres werken ze gewoon tot 17.00, maar de nieuwe berijder had al wel beneden bij de receptie gevraagd of de auto nu al was gebracht..
pi_78783685
Ja ik weet nog dat me bij de sollicitatie verteld is dat je zeker even moest bellen, en dat één telefoontje teveel ook nooit erg is. Easyway wil gewoon een zekere uitstraling hebben en daar hoort te laat komen niet bij. Zelfs al kom je misschien te laat, dan is het voor een klant prettig om een telefoontje te krijgen via een van de meiden dat het zou kunnen dat de chauffeur te laat komt maar dat hij in ieder geval wel onderweg is. Ik houd zelf altijd ongeveer 5 minuten aan, dat vind ik zelf nog kunnen, kom ik tien minuten later dan bel ik gewoon easyway. Kan ik meteen die meiden weer ff kwallen..

Ik ga het misschien trouwens nog druk krijgen, ben in de running voor een student-assistentschap en als ik dat krijg dan komt Easyway op de tweede plaats tis gewoon de ervaring die hiken verslavend maakt
pi_78784097
Is hiken dan zoveel leuker dan prive chauffeur? Het betaalt minder is het enige wat ik weet
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_78786054
Een officiele waarschuwing, whahah hoe krijg je dat voor elkaar .

Ik mag morgen overigens weer werken .

edit: o shit....m'n ritinfo staat niet online. Even het noodnummer bellen!
pi_78786064
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:18 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oef man! Dan heb je dus een officiële waarschuwing gekregen. Bij de 3e vlieg je eruit geloof ik.
Ik vond mezelf altijd een beetje overdreven als ik altijd belde voor elke tijd die ik niet ging halen, maar ze vinden het dus wel belangrijk.

Gisteren moest ik vanaf Born naar Arnhem en ik dacht dat dat wel in een uurtje te doen was. Ik was om 14.45 in Born en moest vanaf daar dus ook weer een auto meenemen. Stel ik de navigatie in.. Aankomsttijd 16:20. Shit. Ik meteen gebeld.. Als het later werd dan half 5 moest ik weer bellen en nu zo snel mogelijk vertrekken! Gelukkig geen file gehad.

Op het afleveradres werken ze gewoon tot 17.00, maar de nieuwe berijder had al wel beneden bij de receptie gevraagd of de auto nu al was gebracht..
Zou kunnen, alleen een beetje lullig dat dat kwam door die gare C4
Ik had idd EW niet gebeld, maar ik had wel in Meerkerk bij Arval doorgegeven dat die auto een beetje irritant deed en daardoor zo laat was en dat ik half 1 in Houten ook niet zou gaan halen. Maar ja, daar hebben ze blijkbaar niets mee gedaan.

Maandag trouwens om 7.15 de deur uit, altijd leuk
pi_78793085
Ik mag maandag meer dan 2 uur naar mijn startadres reizen.. Dan 1,5 uur rijden en dan 2 uur naar huis. Zo kom je toch weer aan je uurtjes met maar 1 rit ghehe
pi_78810920
hmmm klinkt nice.. tvp
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_78815914
Net 7 uur gewerkt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:30:08 #247
293158 T.N.T.
Tactical Narcotics Team
pi_78815958
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:28 schreef Maharbal het volgende:
Net 7 uur gewerkt.
Oke.
pi_78815975
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:30 schreef T.N.T. het volgende:

[..]

Oke.
Helaas heb ik geen spannende verhalen die er bij horen. Gewoon een ritje op zaterdag voor EW.

Als je bij EW had gewerkt had je ook wel geweten dat dat zelden voorkomt.
pi_78817775
Ik heb maar 1x een ritje op zaterdag gehad. Werk er nu iets meer dan een half jaar.

Heb je via het noodnummer nog kunnen regelen dat je ritinformatie online kwam Maharbal?
pi_78820826
Wie heeft er eigenlijk allemaal een eigen auto? Ik ben tweedejaars student recht bijna 20 jaar oud. En ik zie steeds meer studiegenoten autos kopen Nou woon ik wel op kamers tgeen nou eenmaal ook al niet goedkoop is..
Wat zijn jullie ervaringen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')