Maar als het een uur scheelt in je reistijd moet je dat gewoon doen, t is immers je werkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef rene90 het volgende:
Het is af en toe wel vaag aangegeven via 9292ov inderdaad. Zelf heb ik de voorkeur om naar het dichts bijzijnde treinstation te gaan, en van daaruit naar de volgende stad of weer terug naar Amsterdam. Liever 20 minuten langer in het OV en rechtstreeks/1 keer overstappen, in plaats van sneller en 4 keer overstappen met soms maar 2 minuten speling.
Mooi klote ja, ik heb ook een keer langs de kant van de weg gestaan. Waren we wel met 2 auto's want we moesten pendelen. Zie ik opeens die collega in zijn volkswagen knipperlichten aan en remmend naar de vluchtstrookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo strak zijn mijn schema's meestal niet hoor. Mijn eerste rit is altijd maximaal 45min met het OV van mijn huis verwijderd met weinig overstappen en als ik die auto eenmaal binnen heb is het helemaal een eitje om alle tijden te halen, want die zijn altijd heel ruim bij mij.
Alleen gisteren ging dat even fout met de C4 die aangeduwd moest worden en pas na een uur wilde starten
Ja heb ik ook 'n keer gehad XD uiteindelijk in de file gestaan en tweede rit bij easyway moeten afbellen, was een audi A6.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef Mallet het volgende:
Ik reis gemiddeld 1 uur naar mijn startadres. Meestal is dit wel iets langer.
Tijden zijn bij mij vaak erg strak en ik haal dan ook regelmatig 16.00 niet als ik 3 ritten heb. Laatst was ik alles aan het uitzoeken en kwam ik erachter dat 16.00 helemaal niet haalbaar was, hoe snel je het ook probeerde. Meteen maar even gebeld
Hmm ik ben gewoon een audihoer daar kan het ook aan liggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef Mallet het volgende:
Ik vind een a6 ook niet heel bijzonder. Natuurlijk beter dan een polo oid maar ook qua vormgeving niet heel bijzonder. Door fouten in de planning zijn bij mij 2 ritten geannuleerd, allebei met een mini cooper. Jammer.
Soms is de planning theoretisch / op papier haalbaar, maar in de praktijk loopt het nog wel eens anders.
Oef man! Dan heb je dus een officiële waarschuwing gekregen. Bij de 3e vlieg je eruit geloof ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteren had ik dus dat akkefietje met die C4 die een uur lang niet wilde starten. Daardoor de tijd uit de ritinformatie van rit 2 niet gehaald. Krijg ik vandaag een brief van EW waarin staat: we zetten de tijden niet voor niets in de ritinformatie. Wij hopen dat het in de toekomst niet meer voorkomt.
Zou kunnen, alleen een beetje lullig dat dat kwam door die gare C4quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oef man! Dan heb je dus een officiële waarschuwing gekregen. Bij de 3e vlieg je eruit geloof ik.
Ik vond mezelf altijd een beetje overdreven als ik altijd belde voor elke tijd die ik niet ging halen, maar ze vinden het dus wel belangrijk.
Gisteren moest ik vanaf Born naar Arnhem en ik dacht dat dat wel in een uurtje te doen was. Ik was om 14.45 in Born en moest vanaf daar dus ook weer een auto meenemen. Stel ik de navigatie in.. Aankomsttijd 16:20. Shit. Ik meteen gebeld.. Als het later werd dan half 5 moest ik weer bellen en nu zo snel mogelijk vertrekken! Gelukkig geen file gehad.
Op het afleveradres werken ze gewoon tot 17.00, maar de nieuwe berijder had al wel beneden bij de receptie gevraagd of de auto nu al was gebracht..
Helaas heb ik geen spannende verhalen die er bij horen. Gewoon een ritje op zaterdag voor EW.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |