abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78114694
En hier kunnen we weer snel verder posten
pi_78114763
LOL, mooie TT!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78114787
*pssst, je bent een n vergeten achter militaire..

Hele slechte tvp..
pi_78114827
Jeetje, wat gaan jullie weer snel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:41:51 #5
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78114846
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
Jeetje, wat gaan jullie weer snel.
het was dan ook extreem gezellig
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78114945
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef TAV74 het volgende:

het was dan ook extreem gezellig
Ik ga niet teruglezen, dus geloof je op jouw woord.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78115028
Ik heb net het geboortekaartje van Florian uit de brievenbus gehaald *smelt*
Het is zo'n mooi vrolijk kaartje!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78115063
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
*pssst, je bent een n vergeten achter militaire..

Hele slechte tvp..
DAMMIT ! go figure
pi_78115116
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Braamyo het volgende:

[..]

DAMMIT ! go figure
Zo te zien heeft een modje het al aangepast
pi_78115120
scan hem ff in Isa
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Af Annemiek, KOEST! D_H kent me behoorlijk goed, dit is onwijs grappig
daarom

kaartjes gewonnen voor de motorbeurs.

Zit nu het skiėn te kijken, wat een drama-piste. Echt slechte condities zo te zien. te veel hobbels en oneffenheden.
pi_78115122
*blub*
Werewolf
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:47:56 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78115160
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zit nu het skiėn te kijken, wat een drama-piste. Echt slechte condities zo te zien. te veel hobbels en oneffenheden.
Van de andere kant: het is nu wel lekker weer daar
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78115200
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zo te zien heeft een modje het al aangepast
lieve mod
pi_78115258
quote:
me kamergenoot kijkt voetbal, en ik dus automatische ook, en willem 2 speelt tegen het einde van de eerste helft echt ff kompleet bagger
pi_78115286
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
leuk! Dacht dat jij samen met je lief aan het gamen was
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:50:11 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78115289
quote:
Die hadden wij gisteren al in onze brievenbus. Mooi vrolijk kaartje inderdaad.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 februari 2010 @ 20:51:01 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78115338
quote:

Daarom zijn de WB wedstrijden in die regio geschrapt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78115426
quote:
Nu pas? Wij hadden m gister al
pi_78115467
quote:
scan hem ff in Isa
[..]

daarom

kaartjes gewonnen voor de motorbeurs.

leuk! ik ging vroeger altijd met mijn vader naar de motorbeurs
pi_78115761
Leintjeuh, net als veel andere mensen heb ik een nick omdat ik daar redenen voor heb.
Ik vind het prima als je mijn voornaam gebruikt in een PM.
Maar je loopt me nu gewoon te pesten. Ik ben er klaar mee, ook omdat iedereen het als een geintje ziet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78116014
quote:
scan hem ff in Isa
Erm nee Ten eerste is dat iets voor de ouders om te doen en ten tweede nee bedankt gezien de idioterie omtrent het vorige geboortekaartje. Toen struikelde iemand heel erg hard over de bijbeltekst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78116112
Wat een gejengel in het kontje van het vorige topic! Wat een schatjes zijn jullie ook.

Was even weg, want de mr. en ik zijn dus echt wel Disney, LieLie!
Hij kwam thuis van een lange dag werken en toen had ik kaarsjes aan en een oude ceedee van Hooverphonic opgezet, en toen moest er geknuffeld worden in de deuropening, en zo van 'Hoe was je dag, lief?' en daarna tomatentaart met rosé en toen meer geknuffel. Dus.
Let me see you stripped down to the bone
pi_78116160
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78116171
Beste ouders van Florian,

Willen jullie een plaatje van het geboortekaartje doorsturen naar mij, want ik ben nu stiekem toch wel heel nieuwschierig
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:07:47 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78116190
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef krakkemieke het volgende:

Tis er?
Poef.....gone! ©golfer
pi_78116211
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef krakkemieke het volgende:

Ben jij een beetje een mopperkontje, soms?
pi_78116229
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef minilot het volgende:
Wat een gejengel in het kontje van het vorige topic! Wat een schatjes zijn jullie ook.

Hij kwam thuis van een lange dag werken en toen had ik kaarsjes aan en een oude ceedee van Hooverphonic opgezet, en toen moest er geknuffeld worden in de deuropening, en zo van 'Hoe was je dag, lief?' en daarna tomatentaart met rosé en toen meer geknuffel. Dus.
Das dus echt ZO disney awesome !
pi_78116317
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Das dus echt ZO disney awesome !
Ja, maar ik ben daar dus wel een beetje een idioot in hoor. Voetmassages, taartjes bakken, lunchpakketjes maken, extra vroeg op om zijn favoriete overhemd te strijken op een belangrijke kantoordag... Soms vrees ik wel eens dat de feministische gemeenschap een moord op mij beraamt.
pi_78116377
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ben jij een beetje een mopperkontje, soms?
Ik ben geen mopperkont. Ik ga nog even teruglezen....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78116741
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben daar dus wel een beetje een idioot in hoor. Voetmassages, taartjes bakken, lunchpakketjes maken, extra vroeg op om zijn favoriete overhemd te strijken op een belangrijke kantoordag... Soms vrees ik wel eens dat de feministische gemeenschap een moord op mij beraamt.
ik weet van me ex nog heel goed hoe ik na bijvoorbeeld een week bivak kei kapot bij haar kwam, en na lang knuffelen en hoi zeggen, en lief kusjes geven enzo. Dan romantische saampjes de afwas! doen die ze een week had opgespaard wegens tijdgebrek. Om daarna maar aan de rest van haar kamer en wekelijkse droogrekje te beginnen.
Dan tussendoor alvast ff boodschappen doen, koken, massage ter ontspanning na het eten, om dan uitgeput in haar armen op de bank in slaap te kunnen vallen

Dus ik was op mijn manier ook altijd een beetje als een idioot bezig om het haar naar haar zin te maken
pi_78116775
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik ben geen mopperkont. Ik ga nog even teruglezen....
Nu ben ik benieuwd wat je precies terug gaat lezen :p
pi_78116819
Ik ben te dom om alles wat gezegd is te kopieren.
Dat zal wel uitgelegd worden als een gebrek aan bewijs, maw, nooit gebeurd en niet waar.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78116829
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef Braamyo het volgende:

[..]

ik weet van me ex nog heel goed hoe ik na bijvoorbeeld een week bivak kei kapot bij haar kwam, en na lang knuffelen en hoi zeggen, en lief kusjes geven enzo. Dan romantische saampjes de afwas! doen die ze een week had opgespaard wegens tijdgebrek. Om daarna maar aan de rest van haar kamer en wekelijkse droogrekje te beginnen.
Dan tussendoor alvast ff boodschappen doen, koken, massage ter ontspanning na het eten, om dan uitgeput in haar armen op de bank in slaap te kunnen vallen

Dus ik was op mijn manier ook altijd een beetje als een idioot bezig om het haar naar haar zin te maken
Achgos! Waar is het op misgegaan, of is dat een heel onbeleefde vraag?
pi_78116922
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Dat zal wel uitgelegd worden als een gebrek aan bewijs, maw, nooit gebeurd en niet waar.
Ik ken je natuurlijk niet zo goed, maar het lijkt erop dat je soms andermans ironie of sarcasme interpreteert als iets veel akeligers dan wat er bedoeld wordt. Het is op een forum soms ook best lastig om vast te stellen wat iemand werkelijk bedoelt. Daarom: gewoon niet te druk over maken.
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:24:51 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78117061
quote:
Waar gaat het over?
En weet je dat dit een forum op Internet is?
Poef.....gone! ©golfer
pi_78117077
quote:
gewoon zeggen wat je wilt zeggen, we zijn nogsteeds allemaal volwassenen dus we zullen heul niet zomaar zeggen dat het niet zo is.
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:26:04 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78117109
Ik snap het niet
pi_78117221
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ken je natuurlijk niet zo goed, maar het lijkt erop dat je soms andermans ironie of sarcasme interpreteert als iets veel akeligers dan wat er bedoeld wordt. Het is op een forum soms ook best lastig om vast te stellen wat iemand werkelijk bedoelt. Daarom: gewoon niet te druk over maken.
Soms ligt het aan mij, daar heb je gelijk in. Maar soms ook niet.
En soms ligt het aan andere mensen, die je ook niet goed kent misschien....

Ik ben zelfs op dit leuke CUL forum weleens aangevallen door mensen met pms ofzo.
Ik houd van de mensen, maar ik moet voor mezelf zorgen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78117332
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef minilot het volgende:

[..]

In mijn doen en laten rondom een relatie ben ik helemaal van het eerlijk zijn, ik wil in mijn burgerleven nog wel eens een leugentje om bestwil maken. Maar Heul niet in mijn relatie.
Op een bar slechte woensdagmiddag toen een enorm loodzware individuele 25 KM mars gehouden. 5 uur later aangekomen op me kamer, meteen haar gebeld want ik wist dat ze vrij was.
En ze zat eigenlijk meteen geėmotioneerd aan de telefoon, noemde me bij me voornaam, deed ze anders echt nooit, dus ik wist al dat er iets niet goed zat. Er volgde toen een emotionele uitleg van haar kant, over hoe aardig ik ben, en wat een goeie kerel. Maar dat het gevoel gewoon weg was voor haar....

De rest is geschiedenis
pi_78117373
Maar wat is het probleem nu dan?? Er worden soms wat (slechte?) grappen gemaakt. Maar zolang de gene waar de grap ten koste van of over gemaakt wordt er om kan lachen, wat is dan het probleem? Denk dat iedereen hier groot genoeg is zelf op de rem te kunnen trappen als een grap verkeerd aan komt.. Toch?
pi_78117390
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Soms ligt het aan mij, daar heb je gelijk in. Maar soms ook niet.
En soms ligt het aan andere mensen, die je ook niet goed kent misschien....

Ik ben zelfs op dit leuke CUL forum weleens aangevallen door mensen met pms ofzo.
Ik houd van de mensen, maar ik moet voor mezelf zorgen.
Dude relax, haal ff twee keer diep adem, en vertel ons ff in je eigen woorden wat je precies dwars zit.

*luisterd oprecht*
pi_78117446
Oei! Al lang geleden Braamyo?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78117479
Zeg, is oma ff zingen mis ik bijna een foto en gekleurde kaasballen die bij Leintje rammelen
pi_78117546
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Braamyo het volgende:

[..]

In mijn doen en laten rondom een relatie ben ik helemaal van het eerlijk zijn, ik wil in mijn burgerleven nog wel eens een leugentje om bestwil maken. Maar Heul niet in mijn relatie.
Op een bar slechte woensdagmiddag toen een enorm loodzware individuele 25 KM mars gehouden. 5 uur later aangekomen op me kamer, meteen haar gebeld want ik wist dat ze vrij was.
En ze zat eigenlijk meteen geėmotioneerd aan de telefoon, noemde me bij me voornaam, deed ze anders echt nooit, dus ik wist al dat er iets niet goed zat. Er volgde toen een emotionele uitleg van haar kant, over hoe aardig ik ben, en wat een goeie kerel. Maar dat het gevoel gewoon weg was voor haar....

De rest is geschiedenis
Bleh, dat is wel bijzonder vervelend zeg. En iets waar je als partner verdraaid weinig invloed op hebt.
Maar iets in mij denkt vooral: 'Vijfentwintig kilometer lopen op één dag?! Jezus! Dat is nóg erger!'

Had je het op geen enkele manier zien aankomen? Het einde van de verkering dus, niet zo'n achterlijk stuk lopen.
pi_78117632
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef Braamyo het volgende:

[..]

gewoon zeggen wat je wilt zeggen, we zijn nogsteeds allemaal volwassenen dus we zullen heul niet zomaar zeggen dat het niet zo is.
Zo werkt dat niet op een forum. Laat maar. Als mensen dingen gaan wissen, dan is het bewijs weg.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78117831
Zal ik ook eens even een even een lief klein camcapje van vanmiddag posten van ons (klein-) kind?
pi_78117847
@ Bluezz: hoe ging het zingen!? Heb je al een solo aan de haak geslagen??
pi_78117938
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Bluezz: hoe ging het zingen!? Heb je al een solo aan de haak geslagen??
Ah nee, ik heb er 2 op het oog/oor die nog niet langs zijn geweest. Maar ik heb wel erg hard meegeblert met het doorzingen van Sex on Fire

capje

(haal ik zo weer weg)
pi_78117953
Ga zo maar eens slapen, denk ik Morgen weer om zeven uur op de fiets naar mijn werk.

Ik wens iedereen zoete dromen en een even zoete Disneyverkering toe!
pi_78118025
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Bleh, dat is wel bijzonder vervelend zeg. En iets waar je als partner verdraaid weinig invloed op hebt.
Maar iets in mij denkt vooral: 'Vijfentwintig kilometer lopen op één dag?! Jezus! Dat is nóg erger!'

Had je het op geen enkele manier zien aankomen? Het einde van de verkering dus, niet zo'n achterlijk stuk lopen.
Nah ik heb het op geen enkele manier aan zien komen.

We hebben heel veel en uitgebreid er over gepraat in de maanden die daar op volgde. Dus alle vragen waarmee je blijft zitten na afloop van een relatie heb ik wel beantwoord kunnen krijgen, comunicatie was altijd een heel sterk punt.
Ik kon het ook niet hebben zien aankomen omdat toen zij begon te merken dat ze twijfels kreeg, was voor haar een moment om meer haar best te doen totdat ze zelf wist wat ze wou, dus als er al iets was, dan was het dat ze nog aardiger en liefer was dan normaal.

Ze heeft later ook uitgelegt aan mij, dat waar ik op zoek was naar iets vasters en permanenters. Zij meer uit was op de verkenning, kijken hoe en wat. Jongens leren ontdekken, ook omdat ik haar eerste vriendje was. En ze mij aan het begin van onze relatie al niet als een permanent vriendje zag, omdat ik wel heel lief, aardig, zorgzaam, etc was. Maar niet HET vriendje zou zijn.
pi_78118130
Ik ga ook slapen, morgen een afspraak.
Oppassen op een hondje.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78118204
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet op een forum. Laat maar. Als mensen dingen gaan wissen, dan is het bewijs weg.
Dude, het gaat helemaal niet om bewijs.

Het gaat nu om wat jou dwars zit, en dat dit met een of meerdere van ons te maken heeft. En wij, of in ieder geval ik, wil er dan ook voor jou zijn. Omdat jij ook het recht hebt om het hier gezzelig te hebben. En ik persoonlijk zou het niet leuk vinden als je hier weggaat met als reden dat jij je hier niet welkom zou voelen.

Aan de andere kant, als jij er niet over wilt praten dan kan ik je ook niet helpen. PM me anders als je niet wilt dat iedereen het kan lezen. Ik hoef geen bewijs te zien, ik wil alleen weten wat je dwars zit, ik geloof je zowiezo wel.
pi_78118211
pi_78118228
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:43 schreef Braamyo het volgende:

Maar niet HET vriendje zou zijn.
Ach, en voor jou was het wél HET vriendinnetje? Sip altijd, dat soort dingen. Vrouwen ook, en hun ontdekkingsdrang!
pi_78118236
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ah nee, ik heb er 2 op het oog/oor die nog niet langs zijn geweest. Maar ik heb wel erg hard meegeblert met het doorzingen van Sex on Fire

capje

(haal ik zo weer weg)
schattig koppie!!
pi_78118303

Voor Bluezz of Braamyo....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78118343
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Ach, en voor jou was het wél HET vriendinnetje? Sip altijd, dat soort dingen. Vrouwen ook, en hun ontdekkingsdrang!
Jah acht, kan gebeuren denk ik.

Intussen heb ik er vrede mee gesloten, en wat er verder in de liefde gebeurt, het zal allemaal wel.

edit; voor mij is ieder meisje waar ik een relatie mee aanga HET meisje, anders zou ik er geen relatie mee aangaan, omdat als ik ze 'ik hou van jou' dan wil ik dat ook echt kunnen meenen
pi_78118474
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Jah acht, kan gebeuren denk ik.

Intussen heb ik er vrede mee gesloten, en wat er verder in de liefde gebeurt, het zal allemaal wel.
Ik heb een nachtkastlaatje vol telefoonnummers van mooie toffe meisjes en ik wil er gerust eentje je kant op schoppen, hoor. Punt is wel dat je in het leger zit, en al die meisjes meer van het bloemen plukken zijn, maar zoals eerder gezegd, volgens mij ben jij niet echt een heel vervelende militair..
pi_78118502
Bluezz, leuke foto weer

Ik heb geweldige broodjes hamburger gemaakt
pi_78118569
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:48 schreef krakkemieke het volgende:

Voor Bluezz of Braamyo....
Jij houdt van heftig krak
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:

schattig koppie!!
Alle2
pi_78118599
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb een nachtkastlaatje vol telefoonnummers van mooie toffe meisjes en ik wil er gerust eentje je kant op schoppen, hoor. Punt is wel dat je in het leger zit, en al die meisjes meer van het bloemen plukken zijn, maar zoals eerder gezegd, volgens mij ben jij niet echt een heel vervelende militair..
Ehm, dank je voor het aanbod. Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik geen idee heb wat ik hier nu mee aanmoet....

Ik zal je ook eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik in dit stadium van mijn leven klaar ben om mij opnieuw emotioneel te binden. Dus ik denk dat ik je aanbod af gaan slaan. Ook omdat ik me anders in eens wel heel erg gekoppeld ga voelen ofzo.
Aan de andere kant denk ik dat je nooit klaar bent om je emotioneel te binden, het gebeurt gewoon. Dus, ehm....

kwee niet
pi_78118616
Bloes, wat lief! Dat oortje!
pi_78118627
ik ga zo wel even teruglezen. DE reageert goed op de pijnstillers! de nachtverpleging is beter dan de dagverpleging. en manlief eet droog brood (grapje), maar hij mist zijn goddelijke vrouw behoorlijk! en terecht!
pi_78118728
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Braamyo het volgende:

Ehm, dank je voor het aanbod. Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik geen idee heb wat ik hier nu mee aanmoet....

Ik zal je ook eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik in dit stadium van mijn leven klaar ben om mij opnieuw emotioneel te binden. Dus ik denk dat ik je aanbod af gaan slaan. Ook omdat ik me anders in eens wel heel erg gekoppeld ga voelen ofzo.
Aan de andere kant denk ik dat je nooit klaar bent om je emotioneel te binden, het gebeurt gewoon. Dus, ehm....

kwee niet
Alle geweldig leuke mannen waar mijn vriendinnen vroeger mee zijn gekomen waren een fiasco en pasten echt niet bij me Maar wie weet gaat dat voor andere mensen niet op
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 februari 2010 @ 21:56:55 #65
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_78118732
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef Braamyo het volgende:
Beste ouders van Florian,

Willen jullie een plaatje van het geboortekaartje doorsturen naar mij, want ik ben nu stiekem toch wel heel nieuwschierig
TVP, onze aanwezigheid is wederom weer gewenst

Ik zal het eens overleggen met het comité. Met Leander was het inderdaad uiteindelijk geen goed idee omdat er iemand behoorlijk viel over het christelijke karakter van het kaartje.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_78118751
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Braamyo het volgende:

[..]

kwee niet
Haha, ik pestte je maar een beetje. Niet dat ik niet heel veel leuke meisjes ken, maar die hou ik natuurlijk gewoon voor mezelf. Koppelen is voor watjes!
Jij als stoere legermeneer kan toch zó een mooie deerne redden van een nare tasjesdief, of van verdwaald zijn in de achterbuurt van een grote stad, of van per ongeluk in een te hoge boom geklommen?
pi_78118768
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga zo wel even teruglezen. DE reageert goed op de pijnstillers! de nachtverpleging is beter dan de dagverpleging. en manlief eet droog brood (grapje), maar hij mist zijn goddelijke vrouw behoorlijk! en terecht!
Gaat de goede kant op met haar? Fijn te horen.
pi_78118771
Braam, als ik zeg dat ik het niet eerlijkvind of zo dan zeg ik dat eerlijk.
Maar soms gebeuren er dingen en dan kan ik niet goed zeggen, waarom ik het fout vind.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78118854
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
... omdat er iemand behoorlijk viel over het christelijke karakter van het kaartje.
Serieus? Wat ontzettend onbeleefd!

SoL, bedankt voor de update. Nachtzusters vond ik vroeger ook altijd leuker dan de middagzusters!
pi_78118910
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gaat de goede kant op met haar? Fijn te horen.
Fijn idd!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:01:09 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78118960
Goed om te lezen dat DE goed reageert op de pijnstillers.

En nu ga ik De Wilde Keuken even terugkijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78118968
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Fijn dat ze niet zoveel pijn heeft. Het is overigens nog best een gevaarlijke aandoening, echt geen kattepis

en ik ga doen wat golfer gaat doen
pi_78119147
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Haha, ik pestte je maar een beetje. Niet dat ik niet heel veel leuke meisjes ken, maar die hou ik natuurlijk gewoon voor mezelf. Koppelen is voor watjes!
Jij als stoere legermeneer kan toch zó een mooie deerne redden van een nare tasjesdief, of van verdwaald zijn in de achterbuurt van een grote stad, of van per ongeluk in een te hoge boom geklommen?
Ik had al zo'n vermoede En ik pest je dan ook terug door er een heerlijk serieus antwoord op te geven in de hoop jou in de verlegenheid te brengen

Als er ooit een tasjesdief of (roof)overvaller op mijn pad komt dan kun je er zowiezo wel van uit gaan dat die kerel 'bijzonderheden' aan mij heeft. Maar ik als legermeneer vind echt niet makkelijker een meisje dan andere jongens hoor

Overigens kan ik niemand redden uit een hoge boom, aangezien ik zelf dan ook gered moet worden, hoogtevrees enzo
pi_78119256
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Ik had al zo'n vermoede En ik pest je dan ook terug door er een heerlijk serieus antwoord op te geven in de hoop jou in de verlegenheid te brengen

Ik ben niet in verlegenheid te brengen. Nooit.

En als ik nog eens een soldaatje bibberend in de kruin van een boom tref, dan zorg ik voor een ladder of een touw!
pi_78119290
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar wat is het probleem nu dan?? Er worden soms wat (slechte?) grappen gemaakt. Maar zolang de gene waar de grap ten koste van of over gemaakt wordt er om kan lachen, wat is dan het probleem? Denk dat iedereen hier groot genoeg is zelf op de rem te kunnen trappen als een grap verkeerd aan komt.. Toch?
sommige zijn dus niet bijdehand genoeg. gaan doodleuk op een zgn grapje in zoals van Lein En golfer het is idd maar een forum, maar wel één waar je elkaar ontmoet in het echte leven dus.
pi_78119342
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ben niet in verlegenheid te brengen. Nooit.

En als ik nog eens een soldaatje bibberend in de kruin van een boom tref, dan zorg ik voor een ladder of een touw!
Bij voorbaat dank daarvoor, ik weet zeker dat de landmacht je daar nog eens een eremedaille voor geeft

Maar als ik het ben zorg ik toch echt dat ik me onherkenbaar heul snel uit de voete maak, zou me dood schamen om door een burger gered te moeten worden uit een boom, ik zou me uniform niet waard zijn.

(no offence tegen de burgers)
pi_78119507
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Braamyo het volgende:

[..]

...zou me dood schamen om door een burger gered te moeten worden uit een boom, ik zou me uniform niet waard zijn.

Dat is nog eens een vertederende quote.

Goed. Tandjespoetsen en dan in bed maar eens verliefd naar mijn slapende mr. gaan liggen staren...

Ik heb er alle vertrouwen in dat de dames hier hun schermutselingen vanavond tot een goed einde zullen brengen.
Welterusten!
pi_78119552
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:07 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

sommige zijn dus niet bijdehand genoeg. gaan doodleuk op een zgn grapje in zoals van Lein
Volgens mij viel dat best mee.. en ik ben dat gekat gewoon spuug zat! Verpest de sfeer hier echt totaal. En het onderwerp van de kift post zelf doodleuk en gezellig verder, misschien wel de beste tactiek! Ik volg zijn voorbeeld.

punt
pi_78119576
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
Braam, als ik zeg dat ik het niet eerlijkvind of zo dan zeg ik dat eerlijk.
Maar soms gebeuren er dingen en dan kan ik niet goed zeggen, waarom ik het fout vind.....
Jah, ehm, ik snap wat je bedoelt. Alleen ik kan er niks mee.

Ik sta namelijk heel erg open om te luisteren naar wat je bedoelt, maar als je alleen maar kunt zeggen dat je ergens mee zit, maar niet waarmee je zit. Dan is het mischien denk ik beter om gewoon niet te posten dat je ergens mee zit, totdat je het wel kunt verwoorden.

(okey, dit klinkt echt veel gemener dan dat ik het bedoel)

Maar nu zullen er naast mij nog wel een paar CUL SC fokkers zijn, die eigenlijk willen weten wat er is, en of we met iets rekening kunnen houden. Die nu in het duister van het mysterie tasten, wat eingelijk de sfeer niet ten goede kan komen.

Dus ik kan alleen maar zeggen, probeer het gewoon onder woorden te brengen. En wil je dat liever niet hier doen, nogmaals, je kunt mij of iemand anders die je vertrouwd ook PM'en. En samen komen we er echt wel uit.

Maar ga niet in een hoekje zitten zeggend dat er was is, om ons dat vervolgens in het duister te laten tasten. Das ook niet fair van jou kant.
pi_78120135
Oh damn er zitten hier echte WoW slachtoffers, sorry ik wist niet dat het een echte "warzone" was hier, maar als om half elf 's avonds het licht uit gaat vind ik dat gewoon balen, ik ben meer een nachtmens en ik kan dan echt nog niet slapen. Tevens is het nu "vakantie" dus wat dat aan gaat kan ik doen en laten wat ik wil.

Maar gisteravond zat ik gewoon House te kijken, op sbs , wachtende op de volgende aflevering op rtl zoveel. Ik geef toe ik had wow draaien maar dat is omdat ik deze aflevering al kende (met het boze schaakjong). En daarna wou ik de 500 meter schaatsen gaan kijken.

Vandaag wou ik aan een verslag gaan werken, en ,plop, stroom weg, dan ga ik niet meer op de laptop werken, want die accuduur is TE random. 30%van 2012 gekeken en toen was die accu idd leeg :S Toen de stroom terug was toch maar ff afgekeken, want ik vond het een vermakelijke film (lees hier niet goede).

Ik vind het zo debiel hoe sommige mensen kunnen reageren als je WoW speelt, je bent meteen een semi-junk, terwijl ik niet meer raid (heb ik wel gedaan maar hooguit 2 avonden per week) en juist een nieuwe char maak om gewoon wat te doen te hebben op de momenten dat je je verveeld. En ik heb nu vakantie, mn vrienden werken veelal, en naast die paar dingen die ik hier in het huishouden moet doen heb ik gewoon een hoop tijd over, is dat zo fout?

Morgen sta ik weer vrolijk om 6 uur op om op mn neefje te passen, en ik neem mn laptop mee om de belastingaangiftes van mn zus, zwager, moeder en mezelf te doen als mn neefje slaapt.

Mocht ik dan als mn neefje slaapt, even inloggen in wow ben ik dan gek? Morgen avond ga ik AJAX-JUVE kijken, maar ik moet nog zien hoe ik op tijd thuis ga zijn, maar ik ga dit kijken, eventueel dus bij mn zus en zwagen, ben ik dan ook verslaafd?

Ik weet dat er legio mensen zijn die er wel fout mee omgaan, maar ik heb bijv. toen mijn stage begon gewoon besloten te stoppen met raiden, 40u stage, 8 u bijbaan op zaterdag, >12 uur reistijd per week, dat leek mij niet slim in combinatie met wow.

Meer cul. gerelateerd, de hutspot was heerlijk vanavond, nu nog verzinnen wat er morgen gegeten gaat worden, moet sowieso snel zijn, want voetbal, maar krieltjes met een tht tot de 19e na 2 blackouts van ongeveer 6 uur, kan dat nog of moet ik die nu echt weggooien?
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_78120395
Dat heb ik al gedaan. Trusten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78120486
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Zokunen het volgende:
maar krieltjes met een tht tot de 19e na 2 blackouts van ongeveer 6 uur, kan dat nog of moet ik die nu echt weggooien?
Kan prima, krieltjes worden toch nog verwarmd dus de paar bacterien die het had zullen ongetwijfeld verbranden in de pan en daarmee onschadelijk worden gemaakt.
Anders dan dat kan een koelkast gewoon niet binnen 6 uur op kamertempratuur komen, door het isolatie materiaal. Zeker niet in deze tijd van het jaar.
Als laatste argument, het zijn krieltjes, de enige reden dat ze koud liggen is omdat ze anders sneller verkleuren, niet omdat ze dan slechter worden

Horeca + Supermarkt ervaring PNW-sourzzz

Enne, zolang je wow leuk vind gewoon lekker je ding doen
pi_78120639
Trouwens mensen,

weltruste, slaap allemaal lekker een nachtje en kom morgen vrolijk terug

Donderdag 18 Februarie verklaar ik de dag van de gezellige CUL SC FOKKER,

And my will be done
pi_78120721
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:30 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Kan prima, krieltjes worden toch nog verwarmd dus de paar bacterien die het had zullen ongetwijfeld verbranden in de pan en daarmee onschadelijk worden gemaakt.
Anders dan dat kan een koelkast gewoon niet binnen 6 uur op kamertempratuur komen, door het isolatie materiaal. Zeker niet in deze tijd van het jaar.
Als laatste argument, het zijn krieltjes, de enige reden dat ze koud liggen is omdat ze anders sneller verkleuren, niet omdat ze dan slechter worden

mooi zo! hoef ik morgen geen piepers te jassen alleen dus tijdens het slaapje van m'n neefje er nog groente en vlees bij verzinnen

ben bij krieltjes alleen altijd zo happig op blikgroente/sla, iemand een iets leuker idee?
pi_78120936
Ik haak ook af mensen! Morgen een drukke dag klas-oudergesprek-vergadering.. dus wordt een latertje..

pi_78120955
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:30 schreef Braamyo het volgende:

Hoho! Meestal is het probleem niet de bacterien, maar alle schadelijke stoffen die bacterien aanmaken en die niet door verhitting onschadelijk worden gemaakt

Voor de rest wel met je eens: ik zou ze nog gewoon gebruiken.

Ik moest overigens terug de raid in terwijl ik net lekker aan het koken was Dus ik heftig mopperend achter mijn pc gekropen, maar toen nam vriendlief het van me over zonder te zeggen dat hij het was en ben ik lekker verder gaan koken
pi_78120989
Slaap lekker allemaal!
pi_78121134
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Erm nee Ten eerste is dat iets voor de ouders om te doen en ten tweede nee bedankt gezien de idioterie omtrent het vorige geboortekaartje. Toen struikelde iemand heel erg hard over de bijbeltekst

Deja-vu, dat zou er nu ook welw eer inzitten zeker?
Kan hij eventueel aanstootgevend worden opgevat?

Ik post hem zelf wel ff ergens
pi_78121416
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef freecell het volgende:

Psalm 121: 7-8? Welnee
pi_78121449
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker allemaal!
Welterusten
pi_78121587
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef freecell het volgende:

[..]

die mensen zijn dom! liever een goede bijbeltekst dan een standaard rijmpje
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 februari 2010 @ 22:55:51 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78121757
Ik heb wat gemist zeker over dat vorige geboortekaartje .

Ik ga ook slapen, morgenvroeg college
pi_78121776
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tssss

Test 2-3-4

De voorkant

De binnenkant
pi_78121870
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

die mensen zijn dom! liever een goede bijbeltekst dan een standaard rijmpje
Wil je de baby komen knuffelen? Dan eerst met papa een biertje buffelen!
Dat soort?

Ik zag laatst serieus:Ooievaar? Niks Ooievaar. Papa en mama deden gewoon dinges en nu ben ik daar!
Dat kind wordt op een gegeven moment ook puber
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:58:41 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78121898
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:48 schreef Isabeau het volgende:

121 gedeeld door 8 min 7= 1

Wat heb ik gewonnen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_78121905
slaap lekker allemaal

de winnares langlaufen van vandaag heeft best een heel lief gezichtje
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 februari 2010 @ 22:59:23 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78121926
Mooi kaartje .
pi_78121956
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:58 schreef freecell het volgende:

Dat soort?

Ik zag laatst serieus:Ooievaar? Niks Ooievaar. Papa en mama deden gewoon dinges en nu ben ik daar!
LOLOL! Ik moest wel even heel hard lachen om die laatste tekst!
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:02:02 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78122054
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker allemaal

de winnares langlaufen van vandaag heeft best een heel lief gezichtje
Marit Bjoergen is leuk
Poef.....gone! ©golfer
pi_78122107
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

LOLOL! Ik moest wel even heel hard lachen om die laatste tekst!
Ja ik ook Maar toch, het arme kind
Ik heb wel meer rare teksten gezien trouwens
pi_78122148
Maar ik ga nu pitten en dan eens kijken hoe morgen verloopt hier
Vandaag was voornamelijk druk
pi_78122401
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:04 schreef freecell het volgende:
Maar ik ga nu pitten en dan eens kijken hoe morgen verloopt hier
Vandaag was voornamelijk druk
Laat even weten wanneer het rustiger is geworden
pi_78122404
Oh Bluezz, wat lief! Het is echt een vader, maar toch ook nog zo'n jochie. Heel lief, zeg

Ik pas trouwens voor de disneyverkering Maar dat was al duidelijk, geloof ik
pi_78122473
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Laat even weten wanneer het rustiger is geworden
Nou, jullie vallen zeg maar onder de mensen die gewoon meteen welkom zijn zeg maar
En de drukte vandaag was erg gezellig, maar vanavond was er iemand die ik al niet meer gezien had sinds kraambezoek Leander en die ik nóóit spreek en die bleef zitten van 8 tot half 11.

Vandaar ook dat we nu gaan pitten
pi_78122488
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Bluezz, wat lief! Het is echt een vader, maar toch ook nog zo'n jochie. Heel lief, zeg
Spijker op het koppie
Ik haal hem ff weg, hij houdt er niet zo van, maar oma's moeten soms even spammen
pi_78122520
quote:

Dat soort?

Die van mijn kleinzoon is nog veel erger
Maar goed, het zij zo.

Slaap lekker
pi_78122647
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Maar goed, het zij zo.

Slaap lekker
Nou ben ik heel nieuwsgierig
Maar goed, aan de andere kant zal mij kaartje nog wel véél meer mensen irriteren dan zo'n tekst
pi_78122692
Ken nog wel een kaartje van een tweeling....

Frank en Stein.

Dat hoef ik denk ik niet meer verder in te vullen.
pi_78122783
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar goed, aan de andere kant zal mij kaartje nog wel véél meer mensen irriteren dan zo'n tekst
Als je geloofd mag je dit toch best ventileren naar vrienden en bekenden? Als je er vreemden mee gaat "spammen" kan ik de irritatie begrijpen, maar verder is dit een best mooi psalm (of is het geen psam, ben zelf niet gelovig)
pi_78122790
Oh Bluezz, nu moet je 't vertellen! Nu ben ik benieuwd! Zat er een spelvaut in?
pi_78122795
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Maar goed, het zij zo.

Slaap lekker
Ja, dat was dat kaartje! Ik zat net te denken van 'ik las laatst ook zo'n tenenkrommende tekst op een geboortekaartje' maar dat was van jouw kleinkind

En Zokunen, ouders met een verkeerde vorm van humor zeg
pi_78122866
oh en ik zie nu dat het psalm zijn al genoemd was plaatjes zijn zoveel leuker
pi_78122950
quote:

[..]

Dat soort?

dat is te erg! *trots is op eigen geboortekaartje
pi_78123492
laatst in de krant, tweeling: Max en Xam
Xam zegt later wrs: 'mijn broertje heeft wel een echte naam '
pi_78123611
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:38 schreef freecell het volgende:
Ahw, dat is echt heel wreed, zeg
pi_78124084
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:38 schreef freecell het volgende:
Post natale abortus voor de ouders kan niet meer zeker?
pi_78125204
trusten allemaal
pi_78125207
Nou, komt ie dan :

Mijn worpje hangt er aan, dus papa heeft zijn best gedaan
ook van mama mag ik niet klagen
zij heeft mij al die maanden moeten dragen
nu wil ik wel laten weten
dat ik Jess .... ... ...... zal heten

pi_78125250
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Nou, komt ie dan :

hmmm erg zoetsappig, daar houd ik het maar bij
pi_78125264
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:

dat is te erg! *trots is op eigen geboortekaartje
We hadden bij Q : Beretrots zijn wij op ons zoontje.... etc. en dan als plaatje een blote baby in een soort handdoek met piekhaartjes
En bij F. hadden we een een babytje in pentekening die op zijn buikje ligt te slapen en zelf achterop alle info met de hand geschreven.
pi_78125496
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:15 schreef freecell het volgende:

Helemaal volgens verwachting hoor jullie kaartje, maar vooral dat ene zinnetje : Geboren om voor altijd te leven was hier ff slikken, echt een prachtige zin
pi_78125875
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Helemaal volgens verwachting hoor jullie kaartje, maar vooral dat ene zinnetje : Geboren om voor altijd te leven was hier ff slikken, echt een prachtige zin
Hier moet ik het als aanhanger van geen enkel geloof, maar wel iemand die gelovigen respecteert (christen, moslim, boeddhist, jood, (of overtuigd atheļst) het wel met eens zijn. Leven doe je om te leven en niet om te sterven bij de dood. Iedereen wordt herinnerd, en dat gaat eeuwig voort. Je hebt soms geluk, vaak zit het tegen, maar meestal kan je er nog wel wat moois van maken.

De tekst uit het kaartje van FC en Tara wijst ons juist op dit punt. Wat mij betreft kan je zeggen wat je wilt over God, Allah, Buddah, Jhwh, of wie dan ook, maar het gaat om hoe wij als mensen met elkaar omgaan. En daar valt nog vel te verbeteren.

Laten we gewoon eens lief doen, en doen waar we goed in zijn.

Wat maakt dan je afkomst en geloof nog uit....
  donderdag 18 februari 2010 @ 01:19:01 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78126085
Zokunen is de iets beter Nederlands schrijvende tweelingbroer van Braamyo
Poef.....gone! ©golfer
pi_78126233
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 01:19 schreef golfer het volgende:
Zokunen is de iets beter Nederlands schrijvende tweelingbroer van Braamyo
Bleh die onbedoelde rijm is gewoon K*T, maar het idee meen ik wel.
Elk geloof streeft in de kern vrede na, en dat is zeer nobel. Hoe dit verder ten uitvoer is gebracht, daar laat ik me niet over uit. Zelf ben ik trouwens een stugge atheļst, maar daar gaat het hier niet over

Maar om half zes moet ik weer op, dus ik zet ze de wekker maar aan, en deze PC uit. :S
pi_78128314
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Nou, komt ie dan :

aha.
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 01:25 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Bleh die onbedoelde rijm is gewoon K*T, maar het idee meen ik wel.
ik zie de rijm niet

ontopic: ik heb dorst maar ik kan geen kant op, want kind ook dorst
pi_78128374
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 05:21 schreef freecell het volgende:
ontopic: ik heb dorst maar ik kan geen kant op, want kind ook dorst
Die is nu vast al vol, kan jij een glaasje water halen.
pi_78128527
GOEIE MORGEN !
  donderdag 18 februari 2010 @ 07:28:32 #128
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78128558
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 07:15 schreef Braamyo het volgende:
GOEIE MORGEN !
grmpf moet dat zo hard? Ik ben net wakker ja
pi_78128571
Hey, vandaag stond in het teken van de vrolijke CUL SC fokker

dus nie zo humeurig gaan doen op de vroege moggel
pi_78128583
morguh
pi_78128588
omguh den haag
pi_78128835
ook omguh voor jullie
pi_78128923
omguh it is dus deze morgen
  donderdag 18 februari 2010 @ 08:28:58 #134
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78129006
Goedesmorgens
pi_78129074
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:28 schreef Windigo het volgende:
Goedesmorgens
spelbreekster
  donderdag 18 februari 2010 @ 08:36:39 #136
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78129098
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:34 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

spelbreekster
Sorry, ik was nog niet wakker
  donderdag 18 februari 2010 @ 08:49:43 #137
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78129225
Pff, ik dacht altijd dat het de bedoeling was dat je fitter opstaat dan je ging liggen

Niet dus
pi_78129539
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:49 schreef TAV74 het volgende:
Pff, ik dacht altijd dat het de bedoeling was dat je fitter opstaat dan je ging liggen

Niet dus
Afhankelijk van hoe goed je geslapen hebt, ff sporten dan ben je zo weer in top conditie...

Zelf net de ochtendsport gehad, whoei ! me spieren staan in brand ARG, en toch ook wel heerlijk relaxed eigenlijk dat sporten zo vroeg in de morgen
  donderdag 18 februari 2010 @ 09:17:10 #139
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78129619
Mijn kantoor is net niet groot genoeg om te sporten vrees ik....
pi_78129646
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:17 schreef TAV74 het volgende:
Mijn kantoor is net niet groot genoeg om te sporten vrees ik....
Dus je wilt zeggen dat je geen push up kunt maken, geen sit up?

Recht op staan, arme omhoog, springen, benen sprijden en armen sprijden, springen, benen sluiten, arme sluiten....

Je kunt zoveel doen op kantoor.
pi_78129695
Goedemorgen!!

Ik heb echt heerlijk geslapen!

Freecell, ik vind het helemaal niet storend, jullie kaartje! Ik zou er zelf nooit voor kiezen, omdat ik niet geloof. Maar ik vind het toch echt mooier dat er zoveel liefde uitspreekt als bij jullie, dan dat mensen enorm lollig gaan lopen doen.

Straks weer richting Grunn, lange dag vandaag.

Maarrr, nog één nachtje slapen!
pi_78129723
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:21 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen!!

Ik heb echt heerlijk geslapen!

Freecell, ik vind het helemaal niet storend, jullie kaartje! Ik zou er zelf nooit voor kiezen, omdat ik niet geloof. Maar ik vind het toch echt mooier dat er zoveel liefde uitspreekt als bij jullie, dan dat mensen enorm lollig gaan lopen doen.

Straks weer richting Grunn, lange dag vandaag.

Maarrr, nog één nachtje slapen!
Wat is een Grunn?
pi_78129751
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:23 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Wat is een Grunn?
Groningen
pi_78129788
Jep, Groningen op z'n Grunnings
  donderdag 18 februari 2010 @ 09:27:08 #145
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78129791
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:18 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Dus je wilt zeggen dat je geen push up kunt maken, geen sit up?

Recht op staan, arme omhoog, springen, benen sprijden en armen sprijden, springen, benen sluiten, arme sluiten....

Je kunt zoveel doen op kantoor.
Het kan allemaal, maar om te voorkomen dat ik ik dwangbuis het gebouw wordt uitgedragen bewaar ik mijn sportieve uitbarstingen wel voor de sporadische uurtjes in de sporthal.
pi_78129955
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:26 schreef LieLie het volgende:
Jep, Groningen op z'n Grunnings
wah ga je doen in groningen dan :p
pi_78129998
Studeren
pi_78130030
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:37 schreef LieLie het volgende:
Studeren
leuk helemaal in groningen -_- pokke end weg :p
pi_78130069
Dat ligt eraan waar je woont hč

Maar voor mij een aardig eind weg, dat wel.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 februari 2010 @ 09:41:00 #150
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_78130084
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Braamyo het volgende:

[..]

leuk helemaal in groningen -_- pokke end weg :p
Jaja, we wonen in Zuid-Scandinaviė, we weten het wel
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_78130140
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Kiek je weet het al alle goed gelegen mensen wonen in zeeland ZEEUWEN
pi_78130147
Nou, het is in Groningen wel altijd kouder dan hier in Drenthe!
pi_78130163
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef LieLie het volgende:
In zeeland is het nu dag en nacht boven nul
pi_78130646
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Bij Lapland toch linksaf?

Weer in DE-land
pi_78131103
Hoi

hoest met Elf?
pi_78131369
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:24 schreef Bluezz het volgende:
Hoi

hoest met Elf?
krijgen vanmiddag een update, rT wist even niet veel te vertellen nog omdat t nogal druk is in de ochtend.
pi_78132149
Ok
pi_78134090
vanaf kantoor.
Ben ook benieuwd naar DE-nieuws. En meer foto's van Florian natuurlijk, want een topic kan nooit genoeg roze, babyvormige snoezigheid hebben!
pi_78134126
pi_78134292
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef minilot het volgende:

Nouja, uitzonderingen daargelaten natuurlijk En dat is hartstikke mooi
Maar als je je daar op instelt zal het gemiddeld genomen vaak tegenvallen natuurlijk
Niet dat ik nu negatief over relaties ben, of zelf niet heel gelukkig ben met
Maar het gaat niet allemaal vanzelf over het algemeen
pi_78134354
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:09 schreef LieLie het volgende:

Maar het gaat niet allemaal vanzelf over het algemeen
Dat is natuurlijk ook zo! Maar zolang je hel heel leuk vindt om heel lief voor de ander te zijn zonder daar iets voor terug te verwachten kost het gewoon niet zoveel moeite.
pi_78134365
Hongerrrr! Maar kan nog niet eten.. Te druk voor salade!
pi_78134419
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook zo! Maar zolang je hel heel leuk vindt om heel lief voor de ander te zijn zonder daar iets voor terug te verwachten kost het gewoon niet zoveel moeite.
he? welk algemeen? watte :p
pi_78134522
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Da's absoluut waar
pi_78134542
Nu naar de les! Brrr.... geen leuke...
pi_78134600
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef LieLie het volgende:
En in Vlaams-Brabant is het lekker warm joh
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 februari 2010 @ 12:27:01 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78134841

College vermogensrecht zit er weer op. Straks maar eens ook de boeken in, heb een kleine achterstand opgebouwd bij belastingrecht ivm een paper wat af moest .
pi_78135867
Hallo

We hebben nieuwe bovenburen en ze houden van heavy hardcore en graag zo luid mogelijk en op alle tijden van de dag (ook werkloos? ) Nog even de moed bij elkaar schrapen om ze te vertellen dat de huizen erg gehorig zijn.
pi_78135884
Dit zijn nou net het type buren die ik Freecell's oude woning had gegunt
pi_78136051
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:13 schreef Braamyo het volgende:

[..]

he? welk algemeen? watte :p
Wat bedoel je, soldaatje?
pi_78136866
Eens bedenken wat we vanavond gaan eten. Liefst een beetje low-carb. Iemand een goed idee?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 februari 2010 @ 13:33:45 #172
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_78137001
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Dit zijn nou net het type buren die ik Freecell's oude woning had gegunt
Ja inderdaad
Daar komt echter een pasgetrouwd christelijk stel in

Spijtig om te horen Isa, dat soort buren wens je niemand toe.
pi_78137020
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ja inderdaad
Oh-ohhh. Als die maar geen bommerende spruitjes krijgen
pi_78137174
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Ja inderdaad

Spijtig om te horen Isa, dat soort buren wens je niemand toe.
Ik ben maar even goedlachs kennis gaan maken om hem ook op de hoogte te brengen van de gehorigheid van de woningen. Muziek staat zachter, hij was erg vriendelijk en verontschuldigde zich enorm
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 februari 2010 @ 13:43:46 #175
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_78137307
nice, goed begin, halve werk
pi_78137308
Ah, dat valt alles mee.
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:58:43 #177
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78137778
Zal ik Mr. Visser maar weer afbellen dan?
pi_78137829
Goed werk Isa!

Net een groot slaatje gerookte kip, parmazaan en appel op
pi_78137891
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:58 schreef TAV74 het volgende:
Zal ik Mr. Visser maar weer afbellen dan?
lol ja, doe maar
pi_78137951
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat bedoel je, soldaatje?
Soldaatje bedoelt dit algemeen

-->Nouja, uitzonderingen daargelaten natuurlijk En dat is hartstikke mooi
Maar als je je daar op instelt zal het gemiddeld genomen vaak tegenvallen natuurlijk
Maar het gaat niet allemaal vanzelf over het algemeen <--

Ik snap ff niet waar het algemeen over gaat :p
pi_78138536
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:04 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Soldaatje bedoelt dit algemeen

-->Nouja, uitzonderingen daargelaten natuurlijk En dat is hartstikke mooi
Maar het gaat niet allemaal vanzelf over het algemeen <--

Ik snap ff niet waar het algemeen over gaat :p
Euhm, ja, met algemeen bedoel ik gewoon algemeen. Mini is heel disney, maar mini hoort waarschijnlijk niet bij de meerderheid Jij zei ergens dat je ook graag disney wilde, en ze leven nog lang en gelukkig (of iets dergelijks). En ik bedoel te zeggen dat dat klinkt als een erg geromantiseerd beeld van een relatie. Niet dat het niet bestaat, maar meestal moet je er wel wat voor doen natuurlijk

Snappie beter?
pi_78138762
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef LieLie het volgende:

[..]

Euhm, ja, met algemeen bedoel ik gewoon algemeen. Mini is heel disney, maar mini hoort waarschijnlijk niet bij de meerderheid Jij zei ergens dat je ook graag disney wilde, en ze leven nog lang en gelukkig (of iets dergelijks). En ik bedoel te zeggen dat dat klinkt als een erg geromantiseerd beeld van een relatie. Niet dat het niet bestaat, maar meestal moet je er wel wat voor doen natuurlijk

Snappie beter?
soldaatje snapt het weer
pi_78140056
Door alle heisa over de crisis was ik toch even vergeten de gevolgen kunnen zijn van nieuwe verkiezingen op dit moment..
pi_78140245
Spoed debat van de 2e kamer 16:15, vervolg missie uruzgan ja of nee

Militairen aan de buis gekluisterd, live op rtl 7

Kom op politiek den haag, begin dingen te doen
pi_78140349
Ik heb les, grr! Ben dol op debatten tijdens crises.. die hebben een veel hogere amusementswaarde
pi_78140463
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef Braamyo het volgende:
Spoed debat van de 2e kamer 16:15, vervolg missie uruzgan ja of nee

Militairen aan de buis gekluisterd, live op rtl 7

Kom op politiek den haag, begin dingen te doen
En wat vinden 'de militairen' wel of niet doorgaan?
pi_78140688
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat vinden 'de militairen' wel of niet doorgaan?
96% zegt JA,

mischien niet allemaal vanwege de juiste reden (we verdienen echt veel geld extra als we gaan) Maar ze zeggen wel allemaal ja
pi_78140775
Ik denk dat het vaak toch alleen maar politieke spelletjes zijn wat het standpunt betreft om het volk aan hun zijde te krijgen ivm nieuwe verkiezingen

Ik zeg overigens ook ja. Of die vredesmissie nu wel of niet om de verkeerde redenen is begonnen, het is niet echt netjes op het inernationaal vlak om je nu maar gewoon terug te trekken.
pi_78140832
Echt? M'n neef heeft een tijd in Uruzgan gezeten, en die heeft toch een beste deuk opgelopen daar. Geld is fijn, maar de gevolgen zijn ongekend.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:36:52 #190
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78141283
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Echt? M'n neef heeft een tijd in Uruzgan gezeten, en die heeft toch een beste deuk opgelopen daar. Geld is fijn, maar de gevolgen zijn ongekend.
ken wel meer mensen die behoorlijk beschadigd terug zijn gekomen van missies inderdaad. Zeker mensen die begin jaren 80 in Libanon hebben gezeten. Ken er 3 die daar geweest zijn, en die zijn echt alledrie ontzettend snel agressief sinds ze daar geweest zijn. En alledrie geven ze aan dat ze na die uitzending zo geworden zjin.
pi_78141321

Nu eten bij klasgenoot, dan les, dan terugreizen.. Elf uur thuis, debat volgen (dat vast nog aan de gang is) en wachten tot ik jarig word!

En op mijn tijdelijke telefoon kan ik wel fok lezen, maar krijg een foutmelding als ik wil reageren of inloggen..

Dus tot morgen!!
pi_78141372
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:36 schreef TAV74 het volgende:

ken wel meer mensen die behoorlijk beschadigd terug zijn gekomen van missies inderdaad. Zeker mensen die begin jaren 80 in Libanon hebben gezeten. Ken er 3 die daar geweest zijn, en die zijn echt alledrie ontzettend snel agressief sinds ze daar geweest zijn. En alledrie geven ze aan dat ze na die uitzending zo geworden zjin.
Oorlog is nooit goed voor iemand, maar dat lijkt me geen verrassing. En je bent wel een beetje dom hoor als je het leger in gaat en denkt dat het je allemaal niks zal doen als je wordt uitgezonden. Je bent ook mens.
pi_78141393
Tot morgen LieLie en veel plezier in Grun
pi_78141592
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oorlog is nooit goed voor iemand, maar dat lijkt me geen verrassing. En je bent wel een beetje dom hoor als je het leger in gaat en denkt dat het je allemaal niks zal doen als je wordt uitgezonden. Je bent ook mens.
maar daarom verrast het me dat Braamyo het over 96% heeft; je ziet juist in het leger de impact op collega's van heel nabij?
pi_78141631
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

maar daarom verrast het me dat Braamyo het over 96% heeft; je ziet juist in het leger de impact op collega's van heel nabij?
Jah klopt, heel veel mensen willen toch terug voor diverse redenen, die ik zo ook niet allemaal zou kunnen benoemen.

Maar men wil het gewoon.
pi_78141896
Ik denk dat je op zo'n plek ook wel heel intens leeft.
pi_78142158
Het voornaamste aspect zal liggen in wat iemand mee maakt, en hoe iemand het ervaart en er mee omgaat. Tuurlijk zijn er mensen die dingen mee maken waardoor ze mentale schade op konden lopen. Maar in de afgelopen jaren is de missie en de manier waarop deze werd uitgevoerd gewoon erg veranderd. En dat zal ongetwijfeld mee tellen in die beslissing.
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:00:16 #198
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78142230
Ik snap het wel hoor. Als je als beroeps voor het leger hebt gekozen wil je ook ergens daadwerkelijk van waarde zijn
pi_78142525
zowiezo omdat toen de missie begon er een heel andere soort manschappen zit als nu, de huidige manschappen hebben veelal gesoliciteerd toen uruzgan al een feit was, en men was bij solicitatie ook bijna zeker van mogelijke uitzending. Met dat in het achterhoofd ga je met een hele andere insteek dan als je eigenlijk niet wilt.
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:10:35 #200
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78142594
Ik heb sowieso het gevoel dat de meesten die tekenen eigenlijk wel hopen minimaal een keer uitgezonden te worden.
pi_78143061
Dat is ook zo
pi_78144297
Hoi!

Nog maar pas dit forum ontdekt, mag ik hier ook gezellig mee doen?
pi_78144724
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:44 schreef Aure het volgende:
Hoi!

Hoi,

Ik kan nu heel bijdehandte opmerkingen maken, je geeft ze in ieder geval wel op een zilvere dienblaatje aan. Dus wat mij betreft ben je zeker welkom.
Maar zonder gekkigheid, als je dol bent op koken, keukens en in het wilde weg praten over van alles, ben je van harte welkom.

Bijdehandte opmerkingen (please dont click)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78145058
Hahaha ik ben wel wat gewend hoor ;-)

Maar thanks Koken is idd wel een van mijn passies Ik begin nu een beetje de indische keuken te leren van mn paps, erg lekker!

Oh en ik zie dat jullie het over uitgezonden worden enzo hadden, mijn broer zit nu ook weer in Uruzgan en hij vindt het alleen maar leuk om uitgezonden te worden Dit is zn 4e keer inmiddels. Maar hij vindt het vooral fijn dat ie zoveel geld verdient daar geloof ik
pi_78145196
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef Aure het volgende:
Oh en ik zie dat jullie het over uitgezonden worden enzo hadden, mijn broer zit nu ook weer in Uruzgan en hij vindt het alleen maar leuk om uitgezonden te worden Dit is zn 4e keer inmiddels. Maar hij vindt het vooral fijn dat ie zoveel geld verdient daar geloof ik

ik wil ook geld verdie......Ik bedoel uitgezonden worden !
pi_78145346
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:59 schreef Braamyo het volgende:

[..]

ik wil ook geld verdie......Ik bedoel uitgezonden worden !
Aai

Hoe bepalen ze eigenlijk wie er gaat? Ik weet er echt helemaal niks van
pi_78145966
Hangt op het moment van een aantal factoren af.

Momenteel is de KL bezig om de YPR (tankje, manschappentransport panzterinfanterie (painf)) te vervangen door de CV90 (tank, manschappentransport painf) De 43e gemeganiseerde brigade (mechbrig) zit met hun beide pantzer infanterie bateljons (painfbat) al in het CV90 traject, dus die painfbat's worden zeer waarschijnlijk niet meer uitgezonden. Omdat in afganistan nogsteeds de YPR gebruikt word.

In oirschort zit 13 mechbrig, met zijn 17e en 42e Painfbat's. Die gebruiken op dit moment nog beide de YPR. Ieder painfbat huisvest o.a. drie painf-Compagnie's (cie). Je word in princiepe met je cie uitgezonden, bijzonderheden daargelaten.
Dus zou het logische zijn om te kijken welke painf-Cie het langst niet in het uitzendgebied heeft gezeten. En dan kom je bij 17e Painfbat C-cie, ofwel de Charlie Compagnie van het 17e pantzerinfanterie Bateljon.

Verdere info dan dit mag ik (denk ik) niet geven op een openbaar forum. Heb namelijk ff gechecked en alles is gewoon op het internet terug te vinden, dus hier staat enkel een samenvatting van dingen die jullie zelf ook zouden kunnen googlen.

Overigens is dit de meest logische denkwijze, en kan ik dus niet zeggen of dit ook de beslissing is die de hogere functionarissen van defensie gaan maken.

edit: das overigens de eenheid waar ik huidig geplaatst ben 17 C-cie

[ Bericht 2% gewijzigd door Braamyo op 18-02-2010 17:30:52 ]
pi_78146200
Joah ben net ook even gaan googlen, ik vind het maar ingewikkeld, maar zoals jij het zegt ook wel weer logisch

Ik ga even mn best doen in de keuken. Heb honger
pi_78146224
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:22 schreef Aure het volgende:
Joah ben net ook even gaan googlen, ik vind het maar ingewikkeld, maar zoals jij het zegt ook wel weer logisch

Ik ga even mn best doen in de keuken. Heb honger
stukje logische nadenken, google bijvoorbeeld maar CV90 en probeer eenheden te vinden die daar nu al mee bezig zijn dan zul je zien dat defensie die info al zelf verstrekt

http://www.defensie.nl/la(...)taljon_ontvangt_CV90

hier lees je over de CV90 in combinatie met 44 en 45 painfbat, de twee painfbat's van 43 mechbrig
pi_78146705
welkom Aure!
pi_78146990
owja, en inderdaad welkom
  donderdag 18 februari 2010 @ 17:42:18 #212
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78147054
quote:
Hoi!

Hoi en welkom hier!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 februari 2010 @ 17:48:29 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78147329
Van mij mag dit kabinet weg . Kabinet is al twee jaar klinisch dood.

Over Uruzgan tja van mij mag er best een afbouwmissie komen als we daar internationaal eind 2011 weg gaan wat ook het plan is van Obama. Maar we moeten wel af van de leidinggevende functie dat trekt dit leger niet meer, maar daar weer Braamyo meer over denk ik . Dan niet zo zeer de soldaten maar wel het materieel.

Lasagne staat in de oven
Welkom Aure
pi_78147489
Aure. Natuurlijk ben je welkom En de Indische keuken, wat leuk!

borisz, kan je wat lasagna langs komen brengen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 februari 2010 @ 18:00:46 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78147914
KOm maar halen .

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=613420

De lasagne ruikt nu al erg lekker .
pi_78147988

Mannen hebben ook niets meer voor vrouwen over tegenwoordig

Waar zijn deze mannen gebleven?

(al vermoed ik dat die geen lasagna maakten )
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:04:15 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78148049
Zo. Dat was weer een werkmiddagje.
Gepland afscheid genomen van een collega die een nieuwe baan heeft gevonden en voorlopig afscheid genomen van mijn leidinggevende die vandaag haar ontslag heeft gekregen.
Het was dus een enerverend middagje.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78148167
Vandaag ontslag gekregen en ook al direct haar afscheid? Dat klinkt als ontslag op staande voet oid, watskeburt?
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:11:23 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78148374
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag ontslag gekregen en ook al direct haar afscheid? Dat klinkt als ontslag op staande voet oid, watskeburt?
Ze is nog aan het onderhandelen over de definitieve einddatum en handdruk, maar ik denk niet dat ik haar volgende week nog terug ga zien op het werk.
Dus officieel was dit het afscheid nog niet, maar dat ze weg moet is dus wel zeker.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78148453
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[ afbeelding ]
Je wilt niet weten hoe erg ik op dat beeld lijk (verklaar ik nog wel nader tijdens de meet, zit een heel lachwekkend verhaal achter)
pi_78148571
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:48 schreef borisz het volgende:

Maar we moeten wel af van de leidinggevende functie dat trekt dit leger niet meer, maar daar weer Braamyo meer over denk ik . Dan niet zo zeer de soldaten maar wel het materieel.

Qua leidinggevende functie durf ik het niet te zeggen, ik ben namelijk geen kaderlid dus ik heb daar geen weet van. Als manschap echter zie ik geen bezwaar om de leidingevende functie vast te houden.

Qua materieel doe ik ff geen uitspraak op een openbaar forum, ik weet exact hoe het zit maar is beter om me daar ff niet over te uiten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 februari 2010 @ 18:17:30 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78148643
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[ afbeelding ]
In die tijd luisterde de vrouw nog naar man. Mooie tijd was dat .
pi_78148702
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef borisz het volgende:

[..]

In die tijd luisterde de vrouw nog naar man. Mooie tijd was dat .
Hadden ze maar 1 recht, het aarecht,
hadden ze maar 1 lein, de waslijn,
En hadden ze maar 1 duur, borduur !
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:21:09 #224
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78148792
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:48 schreef borisz het volgende:
Van mij mag dit kabinet weg . Kabinet is al twee jaar klinisch dood.
Pechtold vindt het een Janboel. Geniaal, die term heb ik niet meer gehoord sinds vadertje Drees
pi_78148946
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Pechtold vindt het een Janboel. Geniaal, die term heb ik niet meer gehoord sinds vadertje Drees
Ik heb het spoedoverleg van de 2de kamer live gevolgt en het enige wat ik zie zijn mensen die campagne maken voor hun eigen partij en de andere partijen zwart maken -_-
pi_78148994
Bedankt iedereen, voor het welkom heten enzo
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef Isabeau het volgende:
En de Indische keuken, wat leuk!

Ja het is inderdaad erg leuk! Sommige dingen lukken me alleen nog niet zo goed Maar ik blijf oefenen haha Wat ook heel fijn is, is dat iedereen van mn vaders familie goed indisch kan koken, dus er is altijd wel iemand die ik kan bellen als ik het niet helemaal meer weet (mn paps kan niet zo goed uitleggen aan de telefoon, daar moet ik gewoon samen mee koken).
pi_78149097
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:24 schreef Braamyo het volgende:

Ik heb het spoedoverleg van de 2de kamer live gevolgt en het enige wat ik zie zijn mensen die campagne maken voor hun eigen partij en de andere partijen zwart maken -_-
helemaal met je eens!

En Aure, mijn ervaring is dat je scheutiger met kruiden en specerijen kan zijn dan de recepten aangeven
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:29:28 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78149126
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:24 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Juh, debatten zijn ook een hele slechte rituele dans. Ik sla ze gewoon over tegenwoordig.
pi_78149528
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
En Aure, mijn ervaring is dat je scheutiger met kruiden en specerijen kan zijn dan de recepten aangeven
Kopt! IMaar ik gebruik sowieso geen 'echte' recepten. Mn vader somt altijd alleen op wat er wanneer in gaat en ik moet gewoon héél goed opletten hoeveel ongeveer Als ik hier kook (studentenhuis) dan moet ik het dus uit mn hoofd doen en vergeet ik wel eens wat Maar het gaat wel steeds beter En mn huisgenoten (die gebruik ik als proefkonijntjes ) vinden het meestal erg lekker!
pi_78149603
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:37 schreef Aure het volgende:

Kopt! IMaar ik gebruik sowieso geen 'echte' recepten. Mn vader somt altijd alleen op wat er wanneer in gaat en ik moet gewoon héél goed opletten hoeveel ongeveer Als ik hier kook (studentenhuis) dan moet ik het dus uit mn hoofd doen en vergeet ik wel eens wat Maar het gaat wel steeds beter En mn huisgenoten (die gebruik ik als proefkonijntjes ) vinden het meestal erg lekker!
Altijd handig, zulke huisgenoten
pi_78149613
En zo'n pa is ook reuze handig haha
pi_78149710
Zo heb ik een beetje leren koken van een huisgenoot van TARA. Ideaal!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 februari 2010 @ 18:41:51 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78149721
Wat nog wel een goed debat was, dan de Algemene Financiele Beschouwingen. Je hebt de algemene politieke beschouwingen, de financiele beschouwingen is net als de APB maar dan zonder toneelstukjes. Inhoudelijk een erg goed debat. Maar ja al die debatten met veel publiciteit is het een poppenkast geworden.
pi_78149730
Bluezzezoon denkt er ook over om 'het leger in te gaan' zoals hij het zegt. Hij heeft afgelopen week een kennismakingsmiddag gehad, nu volgt er een sollicitatie als ik het goed begrepen heb.
Niets persoonlijk Braam, maar ik loop nu al 2 dagen met een gevoel.

Hoi Aure
pi_78149769
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:37 schreef Aure het volgende:

[..]

Studentes Whoo !

waar studeer je? en wat
pi_78149799
maar als het echt wat voor hem is dan Bluezz? Of is dat niet zo?
pi_78149904
lekker indisch koken Aure! is hier favoriet
pi_78149926
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:44 schreef freecell het volgende:
maar als het echt wat voor hem is dan Bluezz? Of is dat niet zo?
Nee, ik heb het gevoel dat het komt door de mooie verhalen (financieėl & stoer) van hun zwager.
Ooit wist ie na de vmbo niet wat ie moest doen, toen heeft ie ook al eens gesjanst met wat inschrijfformulieren maar vond toen een leuke baan. Nu met de baby and all, ik vind het gewoon niet leuk
Maar als het lukt en ik merk dat hij enthousiast is en het echt zélf graag wil, krijgt ie natuurlijk mijn volle aandacht en positivisme maar diep van binnen voelt het rot.

Stomme navelstreng die nooit echt helemaal doorgaat
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 februari 2010 @ 18:47:32 #239
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78149949
Ik kook wel veel met recepten, maar ik gebruik recepten als basis voor het recept om er daarna een eigen touch te geven.
pi_78149975
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzezoon denkt er ook over om 'het leger in te gaan' zoals hij het zegt. Hij heeft afgelopen week een kennismakingsmiddag gehad, nu volgt er een sollicitatie als ik het goed begrepen heb.

Hoi Aure
Dat had mijn mams ook hoor toen mn broers het leger in wilden. Uiteindelijk is er maar eentje in het leger gebleven en is dat héél snel gaan wennen

En Braam, ik studeer rechten in Rotterdam(1ejaars) Hiervoor rechten gestudeerd in Leiden (1e jaar 1 vak niet gehaald, 2e jaar dat vak nog steeds niet gehaald --> geen P. Nu dus alles weer opnieuw )
pi_78150119
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:44 schreef Braamyo het volgende:
In zeeland is het nu dag en nacht boven nul
Ja, ik hoorde dat in Zeeland gemiddeld véél vaker de zon schijnt dan in de rest van het land. Dus een paar jaar geleden ging ik met ex op vakantie, 2 weken naar Ouddorp, in de carvan van zijn ouders. Heeft het dus wel mooi 2 weken lang elke dag gezeken van de regen heh Zit je dan, in een krappe klotecarvan, hopend dat de regen stopt. Zeeland, no thank you
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:51 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat je op zo'n plek ook wel heel intens leeft.
Het lijkt me echt vreselijk. Ontzettend verschrikkelijk. Zo'n militaire enclave waar je veilig bent, en buiten de 'compound' moet je op je passen letten omdat je zo op een bernbom kan stappen. Brrrr
quote:
Hoi!

Welkom! Wie ben je, waar kom je vandaan, wat is je favoriete dis en is jouw ex ook stom?
pi_78150226
quote:

Vat het ook helemaal niet persoonlijk op.

Als je naar de meet komt, schrijf dan ff alle vragen op die jou het gevoel geven. Ik heb namelijk recentelijk het gehele opleidingstraject gevolgt en bezig ook de kennis van het parate deel, dus kan ik je in ieder geval vanuit objectief perspectief uitleggen of je gevoel terrecht is.

want jah, natuurlijk maak jij je zorgen om die lieve jonge van je die de onbekende wereld in gaat van de groene uniforme stoere verhalen en gevaarlijke leven en dood missies.......(ff zwaar overdreven)
pi_78150234
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:13 schreef Braamyo het volgende:
Je wilt niet weten hoe erg ik op dat beeld lijk (verklaar ik nog wel nader tijdens de meet, zit een heel lachwekkend verhaal achter)
Riddelijkheid Mannen op paarden Kaas op Apollo
pi_78150300
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Riddelijkheid Mannen op paarden Kaas op Apollo
Net niet, nogmaals spreek me er maar op aan tijdens de meer, dan lach je waarschijnlijk helemaal kapot
pi_78150346
quote:

Hoi Aure
Ja gek heh. Je kind de gevarenzone in. Oorlogsgebieden. Verse kleine baby. Ik snap. Sistāhr, I feel your pain.
pi_78150394
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Welkom! Wie ben je, waar kom je vandaan, wat is je favoriete dis en is jouw ex ook stom?

lein, goeie vragen !

in toevoeging daarop, ben je nog single, wat zijn je hobby's, wat is je faforiete biermerk, wat is het gekste wat je ooit gedaan hebt, en wat vind jij dat we zeker van jou moeten weten....enne foto's !
pi_78150402
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, ik hoorde dat in Zeeland gemiddeld véél vaker de zon schijnt dan in de rest van het land. Dus een paar jaar geleden ging ik met ex op vakantie, 2 weken naar Ouddorp, in de carvan van zijn ouders. Heeft het dus wel mooi 2 weken lang elke dag gezeken van de regen heh Zit je dan, in een krappe klotecarvan, hopend dat de regen stopt. Zeeland, no thank you
Ouddorp is dan eigenlijk ook geen Zeeland
pi_78150448
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef Aure het volgende:

[..]

kijk daar heb je het al....

je zat gewoon verkeerd lein, maar je hebt wel gelijk, ik weet die zomer nog goed, hadden ik en me maten iedere maandag en zondag vrij genomen om op het strand te liggen, en letterlijk iedere maandag en zondag regende het een hele zomer lang -_- go figure !
pi_78150537
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, ik heb het gevoel dat het komt door de mooie verhalen (financieėl & stoer) van hun zwager.
Ooit wist ie na de vmbo niet wat ie moest doen, toen heeft ie ook al eens gesjanst met wat inschrijfformulieren maar vond toen een leuke baan. Nu met de baby and all, ik vind het gewoon niet leuk
Maar als het lukt en ik merk dat hij enthousiast is en het echt zélf graag wil, krijgt ie natuurlijk mijn volle aandacht en positivisme maar diep van binnen voelt het rot.

Stomme navelstreng die nooit echt helemaal doorgaat
nee, dat snap ik ook wel. Vooral omdat hij nu ook papa is...
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Braamyo het volgende:

Als je naar de meet komt, schrijf dan ff alle vragen op die jou het gevoel geven. Ik heb namelijk recentelijk het gehele opleidingstraject gevolgt en bezig ook de kennis van het parate deel, dus kan ik je in ieder geval vanuit objectief perspectief uitleggen of je gevoel terrecht is.
en ik wil ff zeggen dat ik dit lief vind
pi_78150538
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef Aure het volgende:
Vrouwenpolder? Is dat Zeeland?
pi_78150714
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Vrouwenpolder? Is dat Zeeland?
das zeeland, heb daar een jaar gewerkt bij restaurant/hotel/cafe, de boekanier, echt een top plek om te werken en/of te eten en logeren, ik raad het echt iedereen aan die vlak bij het strand wil zijn en toch iets goeds en betaalbaars wil.

En ik woon er 3,5 KM vandaan (2,5 hemelsbreed) in Gapinge

edit: wanneer was je in vrouwenpolder lein, mischien heb ik je onbewust wel een keer gezien
pi_78150782
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:05 schreef Braamyo het volgende:
das zeeland, heb daar een jaar gewerkt bij restaurant/hotel/cafe, de boekanier, echt een top plek om te werken en/of te eten en logeren, ik raad het echt iedereen aan die vlak bij het strand wil zijn en toch iets goeds en betaalbaars wil.

En ik woon er 3,5 KM vandaan (2,5 hemelsbreed) in Gapinge

edit: wanneer was je in vrouwenpolder lein, mischien heb ik je onbewust wel een keer gezien
Weet ik niet precies meer Het was zomer, en het regende. 2 weken lang. De rest heb ik verdrongen
pi_78150895
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Weet ik niet precies meer Het was zomer, en het regende. 2 weken lang. De rest heb ik verdrongen
awwwww /troost,

kom nog maar eens langs when the sun does shine
pi_78150969
Wat een vragen Lein en Braam

Oke even snel wat info dan

*weg*

ennnn ik ben vast wat vergeten maar ik vind het wel weer genoeg

[ Bericht 44% gewijzigd door Aure op 19-02-2010 10:29:55 ]
pi_78151198
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:41 schreef freecell het volgende:
Zo heb ik een beetje leren koken van een huisgenoot van TARA. Ideaal!
Ik kon nog geen pasta koken toen ik op kamers ging, nooit gekookt. Ik heb het ook van een huisgenoot geleerd, die gast was er echt goed in en bedacht de wildste recepten

Welkom Aure!
pi_78151354
Hoi!

Welkom Aure!

Verder weet ik ff niets
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:19:20 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78151412
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:10 schreef Aure het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78151421
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoi!

Welkom Aure!

Verder weet ik ff niets
ik verzin wel iets

Let the sun shine, let the sun shine....the su'hun shin'hine
pi_78151450
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef golfer het volgende:

[..]
SPOILER
HOHO, je hebt hier geen alleensrecht meer op !
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:22:41 #260
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78151602
Sulejmani

Sorry, moest even
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 februari 2010 @ 19:23:32 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78151643
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef TAV74 het volgende:
Sulejmani

Sorry, moest even
pi_78151648
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef TAV74 het volgende:
Sulejmani

Sorry, moest even
WHOOOOOO eeeennn nulllll eeeeen nullll .......
pi_78151688

Sorry maar sinds de kapper mn haar verpest heeft (het was half in de ruglengte, ik wilde schouderlengte, het werd ver-boven-mn-schouderslengte ) en ik nog steeds daarover in ontkenning zit (het is alweer 3 maanden geleden) ben ik huiverig voor foto's
pi_78151752
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:24 schreef Aure het volgende:

Sorry maar sinds de kapper mn haar verpest heeft (het was half in de ruglengte, ik wilde schouderlengte, het werd ver-boven-mn-schouderslengte ) en ik nog steeds daarover in ontkenning zit (het is alweer 3 maanden geleden) ben ik huiverig voor foto's
En de foto van toen je nog wel leuk haar had

is dat trouwens niet heel zwaar aan je hoofd, zoveel haar?
pi_78151790
Ohhh je bent wel aan het goed adres hier.. er zitten hier lotgenoten
pi_78152180
Mijn haar komt inmiddels tot over mijn middel, maar is niet zwaar
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:33:05 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78152182
Bah, tegengoal.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78152201
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:10 schreef Aure het volgende:
Wat een vragen Lein en Braam

Oke even snel wat info dan

21jaar, wonend in Rotterdam (meeste van de tijd, anders ben ik te vinden op t oh zo mooie Goeree Overflakkee ), single met een best oke ex (die toevallig as maandag het leger in gaat). Als ik bier moet drinken dan t liefst Jupiler en in de zomer een witbiertje. Hobby's bestaan uit uitgaan, koken/bakken (en mn favo is een broccoli quiche), creatief bezig zijn en heul veul onzinnige dingen doen met mn beste vriendin (prinsessenpannekoekfeestjes houden bijvoorbeeld en dan in prinsessenjurk boodschappen doen bij de appie ).

Mag ik je recept van de broccoli quiche?
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:33:38 #269
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78152210
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:33 schreef golfer het volgende:
Bah, tegengoal.
Wat een domper weer
pi_78152246
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:33 schreef golfer het volgende:
Bah, tegengoal.
meh ! ze winnen toch wel

maar die een-een is gewoon niet leuk -_-
pi_78152269
Oh vriendinnetje staat voor de deur, we gaan koekjes bakken! Foto en recept doe ik vanavond wel eventjes
pi_78152356
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef Aure het volgende:
Oh vriendinnetje staat voor de deur, we gaan koekjes bakken! Foto en recept doe ik vanavond wel eventjes
Kom je ook naar de high tea zaterdag?
pi_78152546
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Kom je ook naar de high tea zaterdag?
Jah ! last minute aanmelding, zou leuk zijn als je ook komt !
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:47:09 #274
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78152995
lucky ajax
Confidence through competence
pi_78153146
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
lucky ajax
nah juventus is net zo lucky, en moet met zijn handen van de bal afblijven !
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:53:29 #276
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_78153324
Zo, middag is blijkbaar een rekbaar begrip, maar tis nu weer tijd voor een DE-gezondheids-updateje.

Ons elfje voelt zich weer wat beter, en is aan het begin van de middag verplaatst naar een normale afdeling. Kort daarop is er een onderzoek uitgevoerd waarbij van binnenuit een echo gemaakt is van de omgeving van de alvleesklier, waaruit gebleken is dat er momenteel een galsteen vast zit. Dit is iets wat direct aangepakt moet worden, en vanavond om 19h00 is ze dan ook direct opgehaald om dit steentje te verwijderen.
Als de steen verwijderd is moet dit een positieve invloed hebben op de genezing van de ontsteking. 't Is echter nog steeds een door de dokter als zeer ernstige aangeduide situatie, dit blijft benadrukt worden

De dokter heeft alles verder heel duidelijk uitgelegd, wat het voor ons natuurlijk wat beter te begrijpen maakt. Zal kijken of ik zodadelijk een situatieschets kan posten.
pi_78153401
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:53 schreef Rtificial het volgende:
Zo, middag is blijkbaar een rekbaar begrip, maar tis nu weer tijd voor een DE-gezondheids-updateje.

Ons elfje voelt zich weer wat beter, en is aan het begin van de middag verplaatst naar een normale afdeling. Kort daarop is er een onderzoek uitgevoerd waarbij van binnenuit een echo gemaakt is van de omgeving van de alvleesklier, waaruit gebleken is dat er momenteel een galsteen vast zit. Dit is iets wat direct aangepakt moet worden, en vanavond om 19h00 is ze dan ook direct opgehaald om dit steentje te verwijderen.
Als de steen verwijderd is moet dit een positieve invloed hebben op de genezing van de ontsteking. 't Is echter nog steeds een door de dokter als zeer ernstige aangeduide situatie, dit blijft benadrukt worden

De dokter heeft alles verder heel duidelijk uitgelegd, wat het voor ons natuurlijk wat beter te begrijpen maakt. Zal kijken of ik zodadelijk een situatieschets kan posten.
maar ze is vooralsnog buiten levensgevaar toch?
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:59:28 #278
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78153645
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
lucky ajax
Je kijkt niet merk ik?
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:00:08 #279
55709 Stereotomy
pi_78153682
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Je kijkt niet merk ik?
Is dat nodig om dat te roepen over 020 dan?
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:00:22 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78153692
Bedankt voor de tussentijdse update, Rtificial.
Galsteentje kan vervelend zijn als ie vast zit. Goed dat ze dat meteen aanpakken.
Hopelijk helpt het de ontsteking te verminderen.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:01:42 #281
55709 Stereotomy
pi_78153761
Bedankt voor het ons op de hoogte houden, Rtificial. We blijven hopen op een goed herstel van DE. Meer kunnen we helaas niet doen.
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:02:41 #282
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78153825
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is dat nodig om dat te roepen over 020 dan?
Om wat te roepen niet, maar om iets zinnigs te roepen kan het helpen

Btw: voetbalclubs aanduiden als kengetal is wel een beetje sneu hoor, ik schat je iets hoger in

En belangrijker: veel sterkte en beterschap DE! Klinkt echt niet fijn allemaal
pi_78153864
quote:

och arme DE toch.
fijn dat je ons op de hoogte houdt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78153893
Dank voor de update.
Arm elfke
Dikke knuffel voor haar!
pi_78153933
tnx voor de update rT, wat ontzettend heftig zeg!
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:06:36 #286
55709 Stereotomy
pi_78154029
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:02 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Om wat te roepen niet, maar om iets zinnigs te roepen kan het helpen

Btw: voetbalclubs aanduiden als kengetal is wel een beetje sneu hoor, ik schat je iets hoger in
Misschien moet je de vorige 200 SC's ff teruglezen, dan snap je dat dit alles meer bedoeld is voor borisz en golfer die niet meer zo happen zoals dat jij doet.
pi_78154035
Bah, arme DE. Hoop dat de ingreep snel verbetering brengt. Sterkte daar!!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 februari 2010 @ 20:07:15 #288
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78154070
Thnx voor de update . Sterkte daar
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:08:09 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78154122
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Misschien moet je de vorige 200 SC's ff teruglezen, dan snap je dat dit alles meer bedoeld is voor borisz en golfer die niet meer zo happen zoals dat jij doet.
als ik hap reageer ik wel wat feller hoor
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:08:39 #290
55709 Stereotomy
pi_78154147
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:08 schreef TAV74 het volgende:

[..]

als ik hap reageer ik wel wat feller hoor
Doe je het weer
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:09:02 #291
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78154169
Rtificial doe haar een hele hoop beterschapjes, narigheid allemaal zeg
Voor jou ook sterkte natuurlijk.
En super thanks van het updaten
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:09:44 #292
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78154203
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Doe je het weer
Slowchats zijn bedacht om te reageren
pi_78154476
quote:

Ik had t er met Isa over, dat er doorgaans 2 oorzaken zijn voor pancreatitis (alvleesklierontsteking). En dat is galstenen of alcoholisme. Maar ik hoop dat ze snel weer op gaat knappen Ziekenhuiseten is niet goed voor je
pi_78154534
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:09 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Slowchats zijn bedacht om te reageren
I will not dignifie that response with a answer !
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:17:08 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78154552
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef Stereotomy het volgende:

*hap*

Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:17:28 #296
55709 Stereotomy
pi_78154567
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef golfer het volgende:

[..]

*hap*

Niet doen ouwe boks!!
pi_78154571
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Braamyo het volgende:

Vat het ook helemaal niet persoonlijk op.

want jah, natuurlijk maak jij je zorgen om die lieve jonge van je die de onbekende wereld in gaat van de groene uniforme stoere verhalen en gevaarlijke leven en dood missies.......(ff zwaar overdreven)
Ik ben gewoon een ouderwetse pacifist. Doe je niks an
pi_78154621
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik had t er met Isa over, dat er doorgaans 2 oorzaken zijn voor pancreatitis (alvleesklierontsteking). En dat is galstenen of alcoholisme. Maar ik hoop dat ze snel weer op gaat knappen Ziekenhuiseten is niet goed voor je
We hadden het alcoholisme al gemakshalve uitgesloten (daarvoor typt ze veel te samenhangend), dus dan bleven galstenen over
pi_78154710
quote:

Het is serieus business hoor, deze ontsteking Sterkte voor jullie alle2
pi_78154766
sterkte en veel beterschap voor DE en ook voor rt.

Hamster deaud
pi_78154798
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een ouderwetse pacifist. Doe je niks an
daar moet je geen weddenschap op afsluiten

i can be very presuasive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: