het was dan ook extreem gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
Jeetje, wat gaan jullie weer snel.
Ik ga niet teruglezen, dus geloof je op jouw woord.quote:
DAMMIT ! go figurequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
*pssst, je bent een n vergeten achter militaire..
Hele slechte tvp..
daaromquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Af Annemiek, KOEST! D_H kent me behoorlijk goed, dit is onwijs grappig
Van de andere kant: het is nu wel lekker weer daarquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zit nu het skiėn te kijken, wat een drama-piste. Echt slechte condities zo te zien. te veel hobbels en oneffenheden.
lieve modquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zo te zien heeft een modje het al aangepast
me kamergenoot kijkt voetbal, en ik dus automatische ook, en willem 2 speelt tegen het einde van de eerste helft echt ff kompleet baggerquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
Zit nu het skiėn te kijken, wat een drama-piste. Echt slechte condities zo te zien. te veel hobbels en oneffenheden.
leuk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net het geboortekaartje van Florian uit de brievenbus gehaald*smelt*
Het is zo'n mooi vrolijk kaartje!
Die hadden wij gisteren al in onze brievenbus. Mooi vrolijk kaartje inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Daarom zijn de WB wedstrijden in die regio geschrapt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
leuk! ik ging vroeger altijd met mijn vader naar de motorbeursquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
scan hem ff in Isa
[..]
daarom
kaartjes gewonnen voor de motorbeurs.
Erm neequote:
Tis er?quote:
Das dus echt ZO disneyquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef minilot het volgende:
Wat een gejengel in het kontje van het vorige topic!Wat een schatjes zijn jullie ook.
Was even weg, want de mr. en ik zijn dus echt wel Disney, LieLie!
Hij kwam thuis van een lange dag werken en toen had ik kaarsjes aan en een oude ceedee van Hooverphonic opgezet, en toen moest er geknuffeld worden in de deuropening, en zo van 'Hoe was je dag, lief?' en daarna tomatentaart met rosé en toen meer geknuffel. Dus.
Ja, maar ik ben daar dus wel een beetje een idioot in hoor. Voetmassages, taartjes bakken, lunchpakketjes maken, extra vroeg op om zijn favoriete overhemd te strijken op een belangrijke kantoordag... Soms vrees ik wel eens dat de feministische gemeenschap een moord op mij beraamt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das dus echt ZO disneyawesome !
Ik ben geen mopperkont. Ik ga nog even teruglezen....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Ben jij een beetje een mopperkontje, soms?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben daar dus wel een beetje een idioot in hoor. Voetmassages, taartjes bakken, lunchpakketjes maken, extra vroeg op om zijn favoriete overhemd te strijken op een belangrijke kantoordag... Soms vrees ik wel eens dat de feministische gemeenschap een moord op mij beraamt.
Nu ben ik benieuwd wat je precies terug gaat lezen :pquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben geen mopperkont. Ik ga nog even teruglezen....
Achgos!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]ik weet van me ex nog heel goed hoe ik na bijvoorbeeld een week bivak kei kapot bij haar kwam, en na lang knuffelen en hoi zeggen, en lief kusjes geven enzo. Dan romantische saampjes de afwas! doen die ze een week had opgespaard wegens tijdgebrek. Om daarna maar aan de rest van haar kamer en wekelijkse droogrekje te beginnen.
Dan tussendoor alvast ff boodschappen doen, koken, massage ter ontspanning na het eten, om dan uitgeput in haar armen op de bank in slaap te kunnen vallen![]()
Dus ik was op mijn manier ook altijd een beetje als een idioot bezig om het haar naar haar zin te maken
Ik ken je natuurlijk niet zo goed, maar het lijkt erop dat je soms andermans ironie of sarcasme interpreteert als iets veel akeligers dan wat er bedoeld wordt. Het is op een forum soms ook best lastig om vast te stellen wat iemand werkelijk bedoelt. Daarom: gewoon niet te druk over maken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben te dom om alles wat gezegd is te kopieren.
Dat zal wel uitgelegd worden als een gebrek aan bewijs, maw, nooit gebeurd en niet waar.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Dat zal wel uitgelegd worden als een gebrek aan bewijs, maw, nooit gebeurd en niet waar.
gewoon zeggen wat je wilt zeggen, we zijn nogsteeds allemaal volwassenen dus we zullen heul niet zomaar zeggen dat het niet zo is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Soms ligt het aan mij, daar heb je gelijk in. Maar soms ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ken je natuurlijk niet zo goed, maar het lijkt erop dat je soms andermans ironie of sarcasme interpreteert als iets veel akeligers dan wat er bedoeld wordt. Het is op een forum soms ook best lastig om vast te stellen wat iemand werkelijk bedoelt. Daarom: gewoon niet te druk over maken.
In mijn doen en laten rondom een relatie ben ik helemaal van het eerlijk zijn, ik wil in mijn burgerleven nog wel eens een leugentje om bestwil maken. Maar Heul niet in mijn relatie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ken je natuurlijk niet zo goed, maar het lijkt erop dat je soms andermans ironie of sarcasme interpreteert als iets veel akeligers dan wat er bedoeld wordt. Het is op een forum soms ook best lastig om vast te stellen wat iemand werkelijk bedoelt. Daarom: gewoon niet te druk over maken.
Dude relax, haal ff twee keer diep adem, en vertel ons ff in je eigen woorden wat je precies dwars zit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Soms ligt het aan mij, daar heb je gelijk in. Maar soms ook niet.
En soms ligt het aan andere mensen, die je ook niet goed kent misschien....
Ik ben zelfs op dit leuke CUL forum weleens aangevallen door mensen met pms ofzo.
Ik houd van de mensen, maar ik moet voor mezelf zorgen.
Bleh, dat is wel bijzonder vervelend zeg. En iets waar je als partner verdraaid weinig invloed op hebt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
In mijn doen en laten rondom een relatie ben ik helemaal van het eerlijk zijn, ik wil in mijn burgerleven nog wel eens een leugentje om bestwil maken. Maar Heul niet in mijn relatie.
Op een bar slechte woensdagmiddag toen een enorm loodzware individuele 25 KM mars gehouden. 5 uur later aangekomen op me kamer, meteen haar gebeld want ik wist dat ze vrij was.
En ze zat eigenlijk meteen geėmotioneerd aan de telefoon, noemde me bij me voornaam, deed ze anders echt nooit, dus ik wist al dat er iets niet goed zat. Er volgde toen een emotionele uitleg van haar kant, over hoe aardig ik ben, en wat een goeie kerel. Maar dat het gevoel gewoon weg was voor haar....![]()
De rest is geschiedenis
Zo werkt dat niet op een forum. Laat maar. Als mensen dingen gaan wissen, dan is het bewijs weg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
gewoon zeggen wat je wilt zeggen, we zijn nogsteeds allemaal volwassenen dus we zullen heul niet zomaar zeggen dat het niet zo is.
Ah nee, ik heb er 2 op het oog/oor die nog niet langs zijn geweest. Maar ik heb wel erg hard meegeblert met het doorzingen van Sex on Firequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Bluezz: hoe ging het zingen!? Heb je al een solo aan de haak geslagen??
Nah ik heb het op geen enkele manier aan zien komen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Bleh, dat is wel bijzonder vervelend zeg. En iets waar je als partner verdraaid weinig invloed op hebt.![]()
Maar iets in mij denkt vooral: 'Vijfentwintig kilometer lopen op één dag?! Jezus! Dat is nóg erger!'![]()
Had je het op geen enkele manier zien aankomen? Het einde van de verkering dus, niet zo'n achterlijk stuk lopen.
Dude, het gaat helemaal niet om bewijs.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet op een forum. Laat maar. Als mensen dingen gaan wissen, dan is het bewijs weg.
Ach, en voor jou was het wél HET vriendinnetje? Sip altijd, dat soort dingen. Vrouwen ook, en hun ontdekkingsdrang!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah nee, ik heb er 2 op het oog/oor die nog niet langs zijn geweest. Maar ik heb wel erg hard meegeblert met het doorzingen van Sex on Fire![]()
![]()
capje
(haal ik zo weer weg)
Jah acht, kan gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach, en voor jou was het wél HET vriendinnetje? Sip altijd, dat soort dingen. Vrouwen ook, en hun ontdekkingsdrang!![]()
Ik heb een nachtkastlaatje vol telefoonnummers van mooie toffe meisjes en ik wil er gerust eentje je kant op schoppen, hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah acht, kan gebeuren denk ik.
Intussen heb ik er vrede mee gesloten, en wat er verder in de liefde gebeurt, het zal allemaal wel.
Jij houdt van heftig krakquote:
Alle2quote:
Ehm, dank je voor het aanbod. Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik geen idee heb wat ik hier nu mee aanmoet....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb een nachtkastlaatje vol telefoonnummers van mooie toffe meisjes en ik wil er gerust eentje je kant op schoppen, hoor.Punt is wel dat je in het leger zit, en al die meisjes meer van het bloemen plukken zijn, maar zoals eerder gezegd, volgens mij ben jij niet echt een heel vervelende militair..
Alle geweldig leuke mannen waar mijn vriendinnen vroeger mee zijn gekomen waren een fiasco en pasten echt niet bij mequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Braamyo het volgende:
Ehm, dank je voor het aanbod. Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik geen idee heb wat ik hier nu mee aanmoet....![]()
Ik zal je ook eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik in dit stadium van mijn leven klaar ben om mij opnieuw emotioneel te binden. Dus ik denk dat ik je aanbod af gaan slaan. Ook omdat ik me anders in eens wel heel erg gekoppeld ga voelen ofzo.
Aan de andere kant denk ik dat je nooit klaar bent om je emotioneel te binden, het gebeurt gewoon. Dus, ehm....
kwee niet
TVP, onze aanwezigheid is wederom weer gewenstquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef Braamyo het volgende:
Beste ouders van Florian,
Willen jullie een plaatje van het geboortekaartje doorsturen naar mij, want ik ben nu stiekem toch wel heel nieuwschierig
Haha, ik pestte je maar een beetje. Niet dat ik niet heel veel leuke meisjes ken, maar die hou ik natuurlijk gewoon voor mezelf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ehm, dank je voor het aanbod. Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik geen idee heb wat ik hier nu mee aanmoet....![]()
Ik zal je ook eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik in dit stadium van mijn leven klaar ben om mij opnieuw emotioneel te binden. Dus ik denk dat ik je aanbod af gaan slaan. Ook omdat ik me anders in eens wel heel erg gekoppeld ga voelen ofzo.
Aan de andere kant denk ik dat je nooit klaar bent om je emotioneel te binden, het gebeurt gewoon. Dus, ehm....
kwee niet
Gaat de goede kant op met haar? Fijn te horen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga zo wel even teruglezen. DE reageert goed op de pijnstillers! de nachtverpleging is beter dan de dagverpleging. en manlief eet droog brood (grapje), maar hij mist zijn goddelijke vrouw behoorlijk! en terecht!
Serieus? Wat ontzettend onbeleefd!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
... omdat er iemand behoorlijk viel over het christelijke karakter van het kaartje.
Fijn idd!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op met haar? Fijn te horen.
Fijn dat ze niet zoveel pijn heeft. Het is overigens nog best een gevaarlijke aandoening, echt geen kattepisquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga zo wel even teruglezen. DE reageert goed op de pijnstillers! de nachtverpleging is beter dan de dagverpleging. en manlief eet droog brood (grapje), maar hij mist zijn goddelijke vrouw behoorlijk! en terecht!
Ik had al zo'n vermoedequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, ik pestte je maar een beetje. Niet dat ik niet heel veel leuke meisjes ken, maar die hou ik natuurlijk gewoon voor mezelf.Koppelen is voor watjes!
Jij als stoere legermeneer kan toch zó een mooie deerne redden van een nare tasjesdief, of van verdwaald zijn in de achterbuurt van een grote stad, of van per ongeluk in een te hoge boom geklommen?
Ik ben niet in verlegenheid te brengen. Nooit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoedeEn ik pest je dan ook terug door er een heerlijk serieus antwoord op te geven in de hoop jou in de verlegenheid te brengen
![]()
sommige zijn dus niet bijdehand genoeg. gaan doodleuk op een zgn grapje in zoals van Leinquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar wat is het probleem nu dan?? Er worden soms wat (slechte?) grappen gemaakt. Maar zolang de gene waar de grap ten koste van of over gemaakt wordt er om kan lachen, wat is dan het probleem? Denk dat iedereen hier groot genoeg is zelf op de rem te kunnen trappen als een grap verkeerd aan komt.. Toch?
Bij voorbaat dank daarvoor, ik weet zeker dat de landmacht je daar nog eens een eremedaille voor geeftquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben niet in verlegenheid te brengen. Nooit.![]()
En als ik nog eens een soldaatje bibberend in de kruin van een boom tref, dan zorg ik voor een ladder of een touw!
Dat is nog eens een vertederende quote.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
...zou me dood schamen om door een burger gered te moeten worden uit een boom, ik zou me uniform niet waard zijn.
Volgens mij viel dat best mee.. en ik ben dat gekat gewoon spuug zat! Verpest de sfeer hier echt totaal. En het onderwerp van de kift post zelf doodleuk en gezellig verder, misschien wel de beste tactiek! Ik volg zijn voorbeeld.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sommige zijn dus niet bijdehand genoeg. gaan doodleuk op een zgn grapje in zoals van Lein![]()
Jah, ehm, ik snap wat je bedoelt. Alleen ik kan er niks mee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
Braam, als ik zeg dat ik het niet eerlijkvind of zo dan zeg ik dat eerlijk.
Maar soms gebeuren er dingen en dan kan ik niet goed zeggen, waarom ik het fout vind.....
Kan prima, krieltjes worden toch nog verwarmd dus de paar bacterien die het had zullen ongetwijfeld verbranden in de pan en daarmee onschadelijk worden gemaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Zokunen het volgende:
maar krieltjes met een tht tot de 19e na 2 blackouts van ongeveer 6 uur, kan dat nog of moet ik die nu echt weggooien?
mooi zo! hoef ik morgen geen piepers te jassenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kan prima, krieltjes worden toch nog verwarmd dus de paar bacterien die het had zullen ongetwijfeld verbranden in de pan en daarmee onschadelijk worden gemaakt.
Anders dan dat kan een koelkast gewoon niet binnen 6 uur op kamertempratuur komen, door het isolatie materiaal. Zeker niet in deze tijd van het jaar.
Als laatste argument, het zijn krieltjes, de enige reden dat ze koud liggen is omdat ze anders sneller verkleuren, niet omdat ze dan slechter worden
Horeca + Supermarkt ervaring PNW-sourzzz
Enne, zolang je wow leuk vind gewoon lekker je ding doen
Hoho! Meestal is het probleem niet de bacterien, maar alle schadelijke stoffen die bacterien aanmaken en die niet door verhitting onschadelijk worden gemaaktquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:30 schreef Braamyo het volgende:
Kan prima, krieltjes worden toch nog verwarmd dus de paar bacterien die het had zullen ongetwijfeld verbranden in de pan en daarmee onschadelijk worden gemaakt.
Anders dan dat kan een koelkast gewoon niet binnen 6 uur op kamertempratuur komen, door het isolatie materiaal. Zeker niet in deze tijd van het jaar.
Als laatste argument, het zijn krieltjes, de enige reden dat ze koud liggen is omdat ze anders sneller verkleuren, niet omdat ze dan slechter worden
Horeca + Supermarkt ervaring PNW-sourzzz
Enne, zolang je wow leuk vind gewoon lekker je ding doen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm neeTen eerste is dat iets voor de ouders om te doen en ten tweede nee bedankt gezien de idioterie omtrent het vorige geboortekaartje. Toen struikelde iemand heel erg hard over de bijbeltekst
Psalm 121: 7-8? Welneequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef freecell het volgende:
Deja-vu, dat zou er nu ook welw eer inzitten zeker?
Kan hij eventueel aanstootgevend worden opgevat?
Ik post hem zelf wel ff ergens
die mensen zijn dom! liever een goede bijbeltekst dan een standaard rijmpjequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Deja-vu, dat zou er nu ook welw eer inzitten zeker?
Kan hij eventueel aanstootgevend worden opgevat?
Ik post hem zelf wel ff ergens
Wil je de baby komen knuffelen? Dan eerst met papa een biertje buffelen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die mensen zijn dom! liever een goede bijbeltekst dan een standaard rijmpje
121 gedeeld door 8 min 7= 1quote:
LOLOL! Ik moest wel even heel hard lachen om die laatste tekst!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:58 schreef freecell het volgende:
Wil je de baby komen knuffelen? Dan eerst met papa een biertje buffelen!
Dat soort?
Ik zag laatst serieus:Ooievaar? Niks Ooievaar. Papa en mama deden gewoon dinges en nu ben ik daar!
Dat kind wordt op een gegeven moment ook puber
Marit Bjoergen is leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker allemaal
de winnares langlaufen van vandaag heeft best een heel lief gezichtje![]()
Ja ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
LOLOL! Ik moest wel even heel hard lachen om die laatste tekst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |