abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78114694
En hier kunnen we weer snel verder posten
pi_78114763
LOL, mooie TT!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78114787
*pssst, je bent een n vergeten achter militaire..

Hele slechte tvp..
pi_78114827
Jeetje, wat gaan jullie weer snel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:41:51 #5
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78114846
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
Jeetje, wat gaan jullie weer snel.
het was dan ook extreem gezellig
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78114945
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef TAV74 het volgende:

het was dan ook extreem gezellig
Ik ga niet teruglezen, dus geloof je op jouw woord.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78115028
Ik heb net het geboortekaartje van Florian uit de brievenbus gehaald *smelt*
Het is zo'n mooi vrolijk kaartje!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78115063
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
*pssst, je bent een n vergeten achter militaire..

Hele slechte tvp..
DAMMIT ! go figure
pi_78115116
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Braamyo het volgende:

[..]

DAMMIT ! go figure
Zo te zien heeft een modje het al aangepast
pi_78115120
scan hem ff in Isa
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Af Annemiek, KOEST! D_H kent me behoorlijk goed, dit is onwijs grappig
daarom

kaartjes gewonnen voor de motorbeurs.

Zit nu het skiën te kijken, wat een drama-piste. Echt slechte condities zo te zien. te veel hobbels en oneffenheden.
pi_78115122
*blub*
Werewolf
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:47:56 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78115160
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zit nu het skiën te kijken, wat een drama-piste. Echt slechte condities zo te zien. te veel hobbels en oneffenheden.
Van de andere kant: het is nu wel lekker weer daar
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78115200
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zo te zien heeft een modje het al aangepast
lieve mod
pi_78115258
quote:
me kamergenoot kijkt voetbal, en ik dus automatische ook, en willem 2 speelt tegen het einde van de eerste helft echt ff kompleet bagger
pi_78115286
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
leuk! Dacht dat jij samen met je lief aan het gamen was
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:50:11 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78115289
quote:
Die hadden wij gisteren al in onze brievenbus. Mooi vrolijk kaartje inderdaad.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 februari 2010 @ 20:51:01 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78115338
quote:

Daarom zijn de WB wedstrijden in die regio geschrapt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78115426
quote:
Nu pas? Wij hadden m gister al
pi_78115467
quote:
scan hem ff in Isa
[..]

daarom

kaartjes gewonnen voor de motorbeurs.

leuk! ik ging vroeger altijd met mijn vader naar de motorbeurs
pi_78115761
Leintjeuh, net als veel andere mensen heb ik een nick omdat ik daar redenen voor heb.
Ik vind het prima als je mijn voornaam gebruikt in een PM.
Maar je loopt me nu gewoon te pesten. Ik ben er klaar mee, ook omdat iedereen het als een geintje ziet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78116014
quote:
scan hem ff in Isa
Erm nee Ten eerste is dat iets voor de ouders om te doen en ten tweede nee bedankt gezien de idioterie omtrent het vorige geboortekaartje. Toen struikelde iemand heel erg hard over de bijbeltekst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78116112
Wat een gejengel in het kontje van het vorige topic! Wat een schatjes zijn jullie ook.

Was even weg, want de mr. en ik zijn dus echt wel Disney, LieLie!
Hij kwam thuis van een lange dag werken en toen had ik kaarsjes aan en een oude ceedee van Hooverphonic opgezet, en toen moest er geknuffeld worden in de deuropening, en zo van 'Hoe was je dag, lief?' en daarna tomatentaart met rosé en toen meer geknuffel. Dus.
Let me see you stripped down to the bone
pi_78116160
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78116171
Beste ouders van Florian,

Willen jullie een plaatje van het geboortekaartje doorsturen naar mij, want ik ben nu stiekem toch wel heel nieuwschierig
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:07:47 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78116190
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef krakkemieke het volgende:

Tis er?
Poef.....gone! ©golfer
pi_78116211
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef krakkemieke het volgende:

Ben jij een beetje een mopperkontje, soms?
pi_78116229
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef minilot het volgende:
Wat een gejengel in het kontje van het vorige topic! Wat een schatjes zijn jullie ook.

Was even weg, want de mr. en ik zijn dus echt wel Disney, LieLie!
Hij kwam thuis van een lange dag werken en toen had ik kaarsjes aan en een oude ceedee van Hooverphonic opgezet, en toen moest er geknuffeld worden in de deuropening, en zo van 'Hoe was je dag, lief?' en daarna tomatentaart met rosé en toen meer geknuffel. Dus.
Das dus echt ZO disney awesome !
pi_78116317
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Das dus echt ZO disney awesome !
Ja, maar ik ben daar dus wel een beetje een idioot in hoor. Voetmassages, taartjes bakken, lunchpakketjes maken, extra vroeg op om zijn favoriete overhemd te strijken op een belangrijke kantoordag... Soms vrees ik wel eens dat de feministische gemeenschap een moord op mij beraamt.
pi_78116377
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ben jij een beetje een mopperkontje, soms?
Ik ben geen mopperkont. Ik ga nog even teruglezen....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78116741
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben daar dus wel een beetje een idioot in hoor. Voetmassages, taartjes bakken, lunchpakketjes maken, extra vroeg op om zijn favoriete overhemd te strijken op een belangrijke kantoordag... Soms vrees ik wel eens dat de feministische gemeenschap een moord op mij beraamt.
ik weet van me ex nog heel goed hoe ik na bijvoorbeeld een week bivak kei kapot bij haar kwam, en na lang knuffelen en hoi zeggen, en lief kusjes geven enzo. Dan romantische saampjes de afwas! doen die ze een week had opgespaard wegens tijdgebrek. Om daarna maar aan de rest van haar kamer en wekelijkse droogrekje te beginnen.
Dan tussendoor alvast ff boodschappen doen, koken, massage ter ontspanning na het eten, om dan uitgeput in haar armen op de bank in slaap te kunnen vallen

Dus ik was op mijn manier ook altijd een beetje als een idioot bezig om het haar naar haar zin te maken
pi_78116775
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik ben geen mopperkont. Ik ga nog even teruglezen....
Nu ben ik benieuwd wat je precies terug gaat lezen :p
pi_78116819
Ik ben te dom om alles wat gezegd is te kopieren.
Dat zal wel uitgelegd worden als een gebrek aan bewijs, maw, nooit gebeurd en niet waar.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78116829
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef Braamyo het volgende:

[..]

ik weet van me ex nog heel goed hoe ik na bijvoorbeeld een week bivak kei kapot bij haar kwam, en na lang knuffelen en hoi zeggen, en lief kusjes geven enzo. Dan romantische saampjes de afwas! doen die ze een week had opgespaard wegens tijdgebrek. Om daarna maar aan de rest van haar kamer en wekelijkse droogrekje te beginnen.
Dan tussendoor alvast ff boodschappen doen, koken, massage ter ontspanning na het eten, om dan uitgeput in haar armen op de bank in slaap te kunnen vallen

Dus ik was op mijn manier ook altijd een beetje als een idioot bezig om het haar naar haar zin te maken
Achgos! Waar is het op misgegaan, of is dat een heel onbeleefde vraag?
pi_78116922
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Dat zal wel uitgelegd worden als een gebrek aan bewijs, maw, nooit gebeurd en niet waar.
Ik ken je natuurlijk niet zo goed, maar het lijkt erop dat je soms andermans ironie of sarcasme interpreteert als iets veel akeligers dan wat er bedoeld wordt. Het is op een forum soms ook best lastig om vast te stellen wat iemand werkelijk bedoelt. Daarom: gewoon niet te druk over maken.
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:24:51 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78117061
quote:
Waar gaat het over?
En weet je dat dit een forum op Internet is?
Poef.....gone! ©golfer
pi_78117077
quote:
gewoon zeggen wat je wilt zeggen, we zijn nogsteeds allemaal volwassenen dus we zullen heul niet zomaar zeggen dat het niet zo is.
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:26:04 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78117109
Ik snap het niet
pi_78117221
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ken je natuurlijk niet zo goed, maar het lijkt erop dat je soms andermans ironie of sarcasme interpreteert als iets veel akeligers dan wat er bedoeld wordt. Het is op een forum soms ook best lastig om vast te stellen wat iemand werkelijk bedoelt. Daarom: gewoon niet te druk over maken.
Soms ligt het aan mij, daar heb je gelijk in. Maar soms ook niet.
En soms ligt het aan andere mensen, die je ook niet goed kent misschien....

Ik ben zelfs op dit leuke CUL forum weleens aangevallen door mensen met pms ofzo.
Ik houd van de mensen, maar ik moet voor mezelf zorgen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78117332
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef minilot het volgende:

[..]

In mijn doen en laten rondom een relatie ben ik helemaal van het eerlijk zijn, ik wil in mijn burgerleven nog wel eens een leugentje om bestwil maken. Maar Heul niet in mijn relatie.
Op een bar slechte woensdagmiddag toen een enorm loodzware individuele 25 KM mars gehouden. 5 uur later aangekomen op me kamer, meteen haar gebeld want ik wist dat ze vrij was.
En ze zat eigenlijk meteen geëmotioneerd aan de telefoon, noemde me bij me voornaam, deed ze anders echt nooit, dus ik wist al dat er iets niet goed zat. Er volgde toen een emotionele uitleg van haar kant, over hoe aardig ik ben, en wat een goeie kerel. Maar dat het gevoel gewoon weg was voor haar....

De rest is geschiedenis
pi_78117373
Maar wat is het probleem nu dan?? Er worden soms wat (slechte?) grappen gemaakt. Maar zolang de gene waar de grap ten koste van of over gemaakt wordt er om kan lachen, wat is dan het probleem? Denk dat iedereen hier groot genoeg is zelf op de rem te kunnen trappen als een grap verkeerd aan komt.. Toch?
pi_78117390
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Soms ligt het aan mij, daar heb je gelijk in. Maar soms ook niet.
En soms ligt het aan andere mensen, die je ook niet goed kent misschien....

Ik ben zelfs op dit leuke CUL forum weleens aangevallen door mensen met pms ofzo.
Ik houd van de mensen, maar ik moet voor mezelf zorgen.
Dude relax, haal ff twee keer diep adem, en vertel ons ff in je eigen woorden wat je precies dwars zit.

*luisterd oprecht*
pi_78117446
Oei! Al lang geleden Braamyo?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78117479
Zeg, is oma ff zingen mis ik bijna een foto en gekleurde kaasballen die bij Leintje rammelen
pi_78117546
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Braamyo het volgende:

[..]

In mijn doen en laten rondom een relatie ben ik helemaal van het eerlijk zijn, ik wil in mijn burgerleven nog wel eens een leugentje om bestwil maken. Maar Heul niet in mijn relatie.
Op een bar slechte woensdagmiddag toen een enorm loodzware individuele 25 KM mars gehouden. 5 uur later aangekomen op me kamer, meteen haar gebeld want ik wist dat ze vrij was.
En ze zat eigenlijk meteen geëmotioneerd aan de telefoon, noemde me bij me voornaam, deed ze anders echt nooit, dus ik wist al dat er iets niet goed zat. Er volgde toen een emotionele uitleg van haar kant, over hoe aardig ik ben, en wat een goeie kerel. Maar dat het gevoel gewoon weg was voor haar....

De rest is geschiedenis
Bleh, dat is wel bijzonder vervelend zeg. En iets waar je als partner verdraaid weinig invloed op hebt.
Maar iets in mij denkt vooral: 'Vijfentwintig kilometer lopen op één dag?! Jezus! Dat is nóg erger!'

Had je het op geen enkele manier zien aankomen? Het einde van de verkering dus, niet zo'n achterlijk stuk lopen.
pi_78117632
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef Braamyo het volgende:

[..]

gewoon zeggen wat je wilt zeggen, we zijn nogsteeds allemaal volwassenen dus we zullen heul niet zomaar zeggen dat het niet zo is.
Zo werkt dat niet op een forum. Laat maar. Als mensen dingen gaan wissen, dan is het bewijs weg.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78117831
Zal ik ook eens even een even een lief klein camcapje van vanmiddag posten van ons (klein-) kind?
pi_78117847
@ Bluezz: hoe ging het zingen!? Heb je al een solo aan de haak geslagen??
pi_78117938
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Bluezz: hoe ging het zingen!? Heb je al een solo aan de haak geslagen??
Ah nee, ik heb er 2 op het oog/oor die nog niet langs zijn geweest. Maar ik heb wel erg hard meegeblert met het doorzingen van Sex on Fire

capje

(haal ik zo weer weg)
pi_78117953
Ga zo maar eens slapen, denk ik Morgen weer om zeven uur op de fiets naar mijn werk.

Ik wens iedereen zoete dromen en een even zoete Disneyverkering toe!
pi_78118025
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Bleh, dat is wel bijzonder vervelend zeg. En iets waar je als partner verdraaid weinig invloed op hebt.
Maar iets in mij denkt vooral: 'Vijfentwintig kilometer lopen op één dag?! Jezus! Dat is nóg erger!'

Had je het op geen enkele manier zien aankomen? Het einde van de verkering dus, niet zo'n achterlijk stuk lopen.
Nah ik heb het op geen enkele manier aan zien komen.

We hebben heel veel en uitgebreid er over gepraat in de maanden die daar op volgde. Dus alle vragen waarmee je blijft zitten na afloop van een relatie heb ik wel beantwoord kunnen krijgen, comunicatie was altijd een heel sterk punt.
Ik kon het ook niet hebben zien aankomen omdat toen zij begon te merken dat ze twijfels kreeg, was voor haar een moment om meer haar best te doen totdat ze zelf wist wat ze wou, dus als er al iets was, dan was het dat ze nog aardiger en liefer was dan normaal.

Ze heeft later ook uitgelegt aan mij, dat waar ik op zoek was naar iets vasters en permanenters. Zij meer uit was op de verkenning, kijken hoe en wat. Jongens leren ontdekken, ook omdat ik haar eerste vriendje was. En ze mij aan het begin van onze relatie al niet als een permanent vriendje zag, omdat ik wel heel lief, aardig, zorgzaam, etc was. Maar niet HET vriendje zou zijn.
pi_78118130
Ik ga ook slapen, morgen een afspraak.
Oppassen op een hondje.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')