het was dan ook extreem gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
Jeetje, wat gaan jullie weer snel.
Ik ga niet teruglezen, dus geloof je op jouw woord.quote:
DAMMIT ! go figurequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
*pssst, je bent een n vergeten achter militaire..
Hele slechte tvp..
daaromquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Af Annemiek, KOEST! D_H kent me behoorlijk goed, dit is onwijs grappig
Van de andere kant: het is nu wel lekker weer daarquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zit nu het skiën te kijken, wat een drama-piste. Echt slechte condities zo te zien. te veel hobbels en oneffenheden.
lieve modquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zo te zien heeft een modje het al aangepast
me kamergenoot kijkt voetbal, en ik dus automatische ook, en willem 2 speelt tegen het einde van de eerste helft echt ff kompleet baggerquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
Zit nu het skiën te kijken, wat een drama-piste. Echt slechte condities zo te zien. te veel hobbels en oneffenheden.
leuk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net het geboortekaartje van Florian uit de brievenbus gehaald*smelt*
Het is zo'n mooi vrolijk kaartje!
Die hadden wij gisteren al in onze brievenbus. Mooi vrolijk kaartje inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Daarom zijn de WB wedstrijden in die regio geschrapt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
leuk! ik ging vroeger altijd met mijn vader naar de motorbeursquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
scan hem ff in Isa
[..]
daarom
kaartjes gewonnen voor de motorbeurs.
Erm neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |